Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullapa on itessä sellanen automaatti.Mulla on kawassa samanlainen "automaatti" ,ei jää vilkut päälleMullahan on jo toimiva automaatti jytärissä ja se on vuodelta 1980. Mittaa matkaa ja nopeutta ja sen mukaan pistää vilkun pois päältä. Ainoa ongelma on se kun tulee laitettua liian aikaisin vilkku päälle niin kerkii menemään pois ennenkuin kääntyy, silloin joutuu laittaan uudestaan päälle.![]()
Juu sama vika (ominaisuus), et sitä tulee hiplattua jatkuvasti ja ei muuta kuEi mitään automatiikkaa tarvita, niin usein tulee sitä painettua pois päältä! Välillä ihan pakkomielteeksi asti![]()
Totta. Välillä huomaa kun peukalo näppäilee vilkun nappia muuten vaan varmistukseksi.sanoi:tosin välillä tulee paineltua sitä ihan muuten vaan
Mulla on vm. -05 pyörä ja toimii aina, vastaavasti kuin autoissa. Joskus liittymäkaistoista viipottaessa (loiva) jää päälle, mutta sammuu jonkin ajan kuluttua. Varsin tyytyväinen siis, kuten moneen muuhunkin ominaisuuteenEipä toiminut palautus kuin satunnaisesti siinä HD Night Trainissa, mitä muutama vuosi sitten koeajoin. Heikko esitys (siinäkin mielessä).
...tai GW'ttai useimmat BMW:t.Ratkaisu: HD![]()
tai (tietääkseni myös) isot Mitzit....tai GW'ttai useimmat BMW:t.Ratkaisu: HD![]()
Mä olen vienyt tämän vielä pidemmälle, olen poistanut kotiloistanikin vilkun palautustoiminnon jotain vuodesta 1984 alkaen...Hyi sua!Vilkun merkkivalo häikäisee niin lujasti ettei sitä voi unohtaa.. mielummin jätän välillä käyttämättä.. *tunnustan*
Mä otan vilkut pois "manuaalisesti" autollakin ajaessa niin ei pääse tuo tapa unohtumaan silloinkaan kun ei mopon sarviin pääse. Sen lisäksi harrastan tuota vilkkunapin painelemista jatkuvasti muutenkin.
Juu juu, minä myös.Peukalolla vaan painelee sitä nappia muutaman kerran ku on kääntynyt niin ei jää päälle. Tohon tapaan ainaski ite oon jo tottunut, tosin välillä tulee paineltua sitä ihan muuten vaan![]()
Niin muuten saakin. Esimerkiksi multa saa riittävällä kasalla euroja yli 20-vuotiaan Yömahan, jossa ei vilkut jää päälle. Ajokamoihin saa ah niin nostalgiset kaksitahtiaromit kaupan päälle.Nykyäänhän saa pyöriä joissa homma on hoidossa valmiiksi !!
![]()
Sama juttu. Yks ratkaisu varsinkin mopoihin vois olla jonkinlainen äänimerkki systeemi, tai sitten tuon merkkivalon suurentaminen niin ettei sen päällä unohtamista voi tapahtua.Ajossa tulee yleensä paineltua tuota vilkkupainiketta vähä silloin tällöin ja joskus aika useinkin ettei vaan jää vilkku päälle...