Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uudemmissa on kyllä vakiona titaanilaaharit. Täällä on yhdet hyvät myytävänä tarpeettomina: OxtarHyvä ja tukeva saapas. Mulla on noi Gore-Tex malliset. Ainut huonopuoli on se, että vakiona tulee muovilaaharit. Kalleimmissa malleissahan on titaania. Mulla ne laaharit kului aika rajusti 2h rata-ajossa. Titaanisia olen kysellyt, mutta maahantuojallakin on pulaa niistä (Duell). Narina on joo aika rajua niissä nivelissä. Mä oon tunkennu niihin kaikkia silikoni spraytä ja sitä saappaiden mukana tullutta silikonia. Hetken ne on hiljaa, kunnes narina taas alkaa. Ajan kanssa tottuu...Mutta muuten on hyvä saapas.
Paljon maksoi ?Saiskos noita titaanilaahareita jostain halvalla? RM Heinolla oli mutta sika hintaset...
En muista paljonko ne oli... Jotain 50-100e välistä.Paljon maksoi ?Saiskos noita titaanilaahareita jostain halvalla? RM Heinolla oli mutta sika hintaset...
Korjauksena edelliseen: Titaanilaaharit kuuluvat T.C.S. EVO malliin ja GTX (Goretex) malliin muoviset. Shopin hyllystä löytyy molempia, joten oli helppo tarkistaa.Uudemmissa on kyllä vakiona titaanilaaharit. Täällä on yhdet hyvät myytävänä tarpeettomina: OxtarHyvä ja tukeva saapas. Mulla on noi Gore-Tex malliset. Ainut huonopuoli on se, että vakiona tulee muovilaaharit. Kalleimmissa malleissahan on titaania. Mulla ne laaharit kului aika rajusti 2h rata-ajossa. Titaanisia olen kysellyt, mutta maahantuojallakin on pulaa niistä (Duell). Narina on joo aika rajua niissä nivelissä. Mä oon tunkennu niihin kaikkia silikoni spraytä ja sitä saappaiden mukana tullutta silikonia. Hetken ne on hiljaa, kunnes narina taas alkaa. Ajan kanssa tottuu...Mutta muuten on hyvä saapas.
Shopin hyllyssä on ilmeisesti vanhoja kenkiä koska noihin Oxtareihin tuli titaanilaaharit kaudelle 2003. Näin oli ainakin kaikissa pääkaupunkiseudun mopokaupoissa mistä onnistuin kyseisiä monoja löytämään. Omani ostin Frankilta. Voihan tietysti olla, että myös maakohtaisia eroja on. Aivan kuten esim. Shoein Raidissa oli euroopassa pikalukko ja Suomessa tupla D kiinnitys. Eikös Shopin kamat ole kuitenkin jostain päin Eurooppaa suoraan ostettu eikä suomalaisen maahantuojan kautta?Korjauksena edelliseen: Titaanilaaharit kuuluvat T.C.S. EVO malliin ja GTX (Goretex) malliin muoviset. Shopin hyllystä löytyy molempia, joten oli helppo tarkistaa.Uudemmissa on kyllä vakiona titaanilaaharit. Täällä on yhdet hyvät myytävänä tarpeettomina: OxtarHyvä ja tukeva saapas. Mulla on noi Gore-Tex malliset. Ainut huonopuoli on se, että vakiona tulee muovilaaharit. Kalleimmissa malleissahan on titaania. Mulla ne laaharit kului aika rajusti 2h rata-ajossa. Titaanisia olen kysellyt, mutta maahantuojallakin on pulaa niistä (Duell). Narina on joo aika rajua niissä nivelissä. Mä oon tunkennu niihin kaikkia silikoni spraytä ja sitä saappaiden mukana tullutta silikonia. Hetken ne on hiljaa, kunnes narina taas alkaa. Ajan kanssa tottuu...Mutta muuten on hyvä saapas.![]()
Sidissä ja Oxtarissa on hieman erilaiset lestit ja sopivat jalasta riippuen toinen toistaan paremmin.