• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulun seudulla letka-ajoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antero
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Veturi kiittää ja kumartaa tämän päiväiseen letkaan osallistuneita. Erityiskiitos LBC:n leideille vierailusta :orgmp:
Kova puuskittainen tuuli toi oman lisämausteensa ajamiseen, hyvä kun pystyssä pysyi :blink:

Kiitos veturille ja muille mukana olleille.
Mukavata on ajella isolla porukalla :thumbup:

Kävimme vielä heittää Muhos-Ylikiiminki-Oulu lenkin, sisämaassa tuuli vähän vähemmän :p

Kiitoksia ajeluseurasta kaikille. Siikajoella meinasi lakana peitellä osan letkasta. Jordgubbs odling skadar din hälsa.:)

Liitetiedostot

• kuva 1a.jpg
    kuva 1a.jpg
    93,5 KB · Katselut: 72
  • kuva 2a.jpg
    kuva 2a.jpg
    87,7 KB · Katselut: 67
  • kuva 3a.jpg
    kuva 3a.jpg
    88,5 KB · Katselut: 66
  • kuva 4a.jpg
    kuva 4a.jpg
    93,4 KB · Katselut: 69
Viimeksi muokattu:
Mukava oli ajella, minäkin pääsin ekan kerran osallistumaan näihin. Tämä kokemuksen perusteella ei tullut myöskään viimeistä kertaa eli ensikerranlla yritän kans mukaan. :thumbup:

Kiitos kaikille. Taisin laskea kaksitoista pyörää tähän letkaan, joista useampikin kaksipäällä. Lisää vain näitä!

Kiitoksia täältäkin veturille, pukamalle ja kaikille siltä väliltä.
Vähän meinas tuuli haitata menoa, mutta tällanen tää suomen kesä tahtoo olla.

Kiitos mukavasta ajosta kaikille paikalla olleille motoristeille. Tullaan toistekin, jos ajoseura kelpaa :orgmp: Me käytiin Niinan kanssa vielä ajamassa Muhoksen kautta Ylikiiminkiin ja sieltä minä takaisin Kempeleeseen. Ja kiitos bemukuskin (valitettavasti en sinun nimeäsi muista), saatiin uusi mukava pikkupätkä Tyrnävältä :orgmp2:

Terveisin Meri

Kiitos mukavasta ajosta kaikille paikalla olleille motoristeille. Tullaan toistekin, jos ajoseura kelpaa :orgmp: Me käytiin Niinan kanssa vielä ajamassa Muhoksen kautta Ylikiiminkiin ja sieltä minä takaisin Kempeleeseen. Ja kiitos bemukuskin (valitettavasti en sinun nimeäsi muista), saatiin uusi mukava pikkupätkä Tyrnävältä :orgmp2:

merilohi sanoi:

Rohkenenpa sanoa meidän kaikkien puolesta, että kyllä ajoseura kelpaa. :) S Bemarilla veteli Rotuvaari ja 1600:lla Focke-Wulf ja Satu.

Liitetiedostot

• kuva 1.jpg
    kuva 1.jpg
    92,9 KB · Katselut: 37
Viimeksi muokattu:
Iltoja
Se bemukuski taisin olla minä joka letkaili viime vuonna muutamia kertoja Hondan vfr800:lla ja nyt siis paljon maailmaa nähneellä ja vähän kulahtaneella 8GS:llä.
Se ängeslevän tie on kiva mutta valitettavan lyhyt..
Pitihän se käyä vielä könyämässä sora- ja hiekkateitä siinä Muhoksen tien varressa ja sanotaanko niin että taisin olla välillä vähän eksyksissäkin...kun polkuja ja kärryteitä menee ristiinrastiin ja navin kartat vanhoja.
Pitänee pysyä pikiteillä?
-Jussi-

Hondistivfr800 sanoi:
Iltoja
Se bemukuski taisin olla minä joka letkaili viime vuonna muutamia kertoja Hondan vfr800:lla ja nyt siis paljon maailmaa nähneellä ja vähän kulahtaneella 8GS:llä.
Se ängeslevän tie on kiva mutta valitettavan lyhyt..
Pitihän se käyä vielä könyämässä sora- ja hiekkateitä siinä Muhoksen tien varressa ja sanotaanko niin että taisin olla välillä vähän eksyksissäkin...kun polkuja ja kärryteitä menee ristiinrastiin ja navin kartat vanhoja.
Pitänee pysyä pikiteillä?
-Jussi-

No, hyvä että "syyllinen" selvisi. : ) Oulun seudulla mutkateitä ei kovin mahoton ole, mutta Tuomiojantie Paavolassa otetaan varmaan kohtapuoliin...

Harmi, että en itse ehtinyt tulla ajeleen. Vieläkin Ratapyörän laitto on pahasti vaiheessa ja kiire pikkasen näyttää tulevan. Jospa ens letkaan sitten, jos ei mene ratapäivien kans päällekkäin ja pystyssä pysytään :)

kallokas sanoi:
No, hyvä että "syyllinen" selvisi. : ) Oulun seudulla mutkateitä ei kovin mahoton ole, mutta Tuomiojantie Paavolassa otetaan varmaan kohtapuoliin...

Ei mitään kiirettä kannata pitää tuomiojantielle menon kans. Tienpientareelle on ajettu soraa täytteeksi ja näytti olevan melko reilusti myös ajoradan puolella. Heti tien alussa oli varoituskyltti lentävistä kivistä 10km matkalla. Tämä siis pattijoen suunnalta lähtiessä.

Back