Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me käytiin Niinan kanssa vielä ajamassa Muhoksen kautta Ylikiiminkiin ja sieltä minä takaisin Kempeleeseen. Ja kiitos bemukuskin (valitettavasti en sinun nimeäsi muista), saatiin uusi mukava pikkupätkä Tyrnävältä 
Me käytiin Niinan kanssa vielä ajamassa Muhoksen kautta Ylikiiminkiin ja sieltä minä takaisin Kempeleeseen. Ja kiitos bemukuskin (valitettavasti en sinun nimeäsi muista), saatiin uusi mukava pikkupätkä Tyrnävältä 
merilohi sanoi:Kiitos mukavasta ajosta kaikille paikalla olleille motoristeille. Tullaan toistekin, jos ajoseura kelpaaMe käytiin Niinan kanssa vielä ajamassa Muhoksen kautta Ylikiiminkiin ja sieltä minä takaisin Kempeleeseen. Ja kiitos bemukuskin (valitettavasti en sinun nimeäsi muista), saatiin uusi mukava pikkupätkä Tyrnävältä
![]()
Hondistivfr800 sanoi:Iltoja
Se bemukuski taisin olla minä joka letkaili viime vuonna muutamia kertoja Hondan vfr800:lla ja nyt siis paljon maailmaa nähneellä ja vähän kulahtaneella 8GS:llä.
Se ängeslevän tie on kiva mutta valitettavan lyhyt..
Pitihän se käyä vielä könyämässä sora- ja hiekkateitä siinä Muhoksen tien varressa ja sanotaanko niin että taisin olla välillä vähän eksyksissäkin...kun polkuja ja kärryteitä menee ristiinrastiin ja navin kartat vanhoja.
Pitänee pysyä pikiteillä?
-Jussi-
kallokas sanoi:No, hyvä että "syyllinen" selvisi. : ) Oulun seudulla mutkateitä ei kovin mahoton ole, mutta Tuomiojantie Paavolassa otetaan varmaan kohtapuoliin...
Miten olis su.12.6.klo.16.00. Neste Oulun-Baari Maikkula ja soppelit ajelut ja alaleuan heiluttelutRomso sanoi:Sunnuntaille olis ihan mukavaa ajelu keliä tarjolla. Eli miten olis?![]()