• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulun seudulla letka-ajoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antero
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
me three. Eli mukana lennolla. Näitä Illaksi kotiin-lentoja on tässä tullutki jo harrastettua, puolenyön kantturoissa on elokuussakin jo pimeää. Jos tienpinta on kuiva niin sehän on kuin päivällä ajelis... vai liekö se vaan tulevaisuus kun häikäsee?!

Aika raiittiisti puhaltelee "Turjanperältä" tuuli ja iltalämpötilat ovat tälläviikolla aika alhaisia. Pukataanko "mittarilento" seuraavalle viikolle ?

Tuli laitettua omalta osalta pyörä tänään jo talviteloille, joten seuraavan kerran osallistun letkailuhommiin sitten ensi keväänä....

Jarsu sanoi:
Tuli laitettua omalta osalta pyörä tänään jo talviteloille, joten seuraavan kerran osallistun letkailuhommiin sitten ensi keväänä....

Joo, kyllä tässä nyt on sellainen "kutka" on että kuuraa pukkaa. Taitaapa olla tuo "pimeäletka" osaltani viimeinen tälle kaudelle. Mutta onhan tässä jo ajeltukin. :)

Pelon sekaisin tuntein oottelen että päästääkö tässä enään edes pimeetä letkaa ajeleen... No jotain hyvää tarttui viimeisestä kerrasta. Vilkkuva takavalo on nyt korjattu. Eipä moista vikaa olis huomannu ellei takana tuleva olis sitä kertonu. Iso kiitos ja kumarrus :)

Romso sanoi:
Pelon sekaisin tuntein oottelen että päästääkö tässä enään edes pimeetä letkaa ajeleen... No jotain hyvää tarttui viimeisestä kerrasta. Vilkkuva takavalo on nyt korjattu. Eipä moista vikaa olis huomannu ellei takana tuleva olis sitä kertonu. Iso kiitos ja kumarrus :)

No eipä kestä...:thumbup: Kerrankin sattui silmät olemaan tarkkana:blink:

Mites olis Oulu/Org pimeäajelu Lauantaina 28.9. klo 19.00. Shell Haapalehto. Koukattais Tupoksen Abc:n kautta. Lämpötila on alhainen, mutta jokkai tuon kauden ehkä "viimeisen" ajelun ajaa, vaikka olis jäitä housuissa. :kääk:
Mikäli tarvii ennen lähtöä kupposen kuumaa niin Haapalehdon Shell tarjoaa "sumpit" Motorg/Orggilaisille "aseveli" hintaan. Koodi 181 kassalle ja "lämpöä pötsiin." :)

Minä aivastelen flunssassa, joutuu jättämään väliin. Vifferi oli kans sitä mieltä että hrrrrr ei pysty, kylymä :p

Birke sanoi:
Minä aivastelen flunssassa, joutuu jättämään väliin. Vifferi oli kans sitä mieltä että hrrrrr ei pysty, kylymä :p

Joo, Eipä kyllä tosiaankaan kannata itseään kipiänä palelluttaa, mutta "pollelta" ei kysellä, se on laukattava silloin, kun isäntä haluaa, tai..:pissed: Itse ajattelin syöksyä ajelun päätteksi saunaan ja sitten tansseihin. Parketilla yleensä alkaa veri viimeistään kiertämään. :rakastunut:

Voi olla etten ehdi yölennolle, pitää mummun 80 vuotis synttäreitä juhlia, mut yritän selvitä niistä seitsemään mennessä.:)

bikerbabe sanoi:
Voi olla etten ehdi yölennolle, pitää mummun 80 vuotis synttäreitä juhlia, mut yritän selvitä niistä seitsemään mennessä.:)

Riveri sanoi:
Lämpötila näyttäisi olevan plussalla ja pilvistä = PIMEÄÄ:thumbup: joten mukana ollaan:orgmp:

Varmaan olemma tänäiltana noin klo. 19.30. Tupoksen Abc:llä, mikäli vanhaa nelosta ajellaan. Siinä pidetään pikku tupakkitauko. Elikkä Oulun eteläpuoliset, sieltä vain mukaan Oulu-Org:n "hämärä touhuihin." :jpstyle:

Minen varmaankaa ehi mukkaan, pitää olla samaan aikaan toisaalla. Oon kylläki pyörällä liikkeellä, joten eiköhän sitä tuu tänäänki se 150km mittariin ja siitä puolet mittarilentoa. Pitäisköhän se jo laittaa paksummat hanskat ja vuorellinen takki?

hvaarala sanoi:
Minen varmaankaa ehi mukkaan, pitää olla samaan aikaan toisaalla. Oon kylläki pyörällä liikkeellä, joten eiköhän sitä tuu tänäänki se 150km mittariin ja siitä puolet mittarilentoa. Pitäisköhän se jo laittaa paksummat hanskat ja vuorellinen takki?

Semmosta 6-7 astetta lupailee illaksi. Kyllä mie laitan topat kamppeisiin ja paksummat "tumput" käsiin. Olohan on kyllä ko Michelin-ukolla, mutta naamalla onnellinen virne. :grin:

Minä en pääse taaskaan mukaan kun reissussa. Oon yllyttänyt velipoikia ajeluun mukaan ja vein yhdelle oman pyörän lainaksi, ettei jää ainakaan siitä kiinni. Mukavia ajeluja!

Back