Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jarsu sanoi:Tuli laitettua omalta osalta pyörä tänään jo talviteloille, joten seuraavan kerran osallistun letkailuhommiin sitten ensi keväänä....
Romso sanoi:Pelon sekaisin tuntein oottelen että päästääkö tässä enään edes pimeetä letkaa ajeleen... No jotain hyvää tarttui viimeisestä kerrasta. Vilkkuva takavalo on nyt korjattu. Eipä moista vikaa olis huomannu ellei takana tuleva olis sitä kertonu. Iso kiitos ja kumarrus![]()

Birke sanoi:Minä aivastelen flunssassa, joutuu jättämään väliin. Vifferi oli kans sitä mieltä että hrrrrr ei pysty, kylymä![]()
Itse ajattelin syöksyä ajelun päätteksi saunaan ja sitten tansseihin. Parketilla yleensä alkaa veri viimeistään kiertämään. 
bikerbabe sanoi:Voi olla etten ehdi yölennolle, pitää mummun 80 vuotis synttäreitä juhlia, mut yritän selvitä niistä seitsemään mennessä.![]()
Riveri sanoi:Lämpötila näyttäisi olevan plussalla ja pilvistä = PIMEÄÄjoten mukana ollaan
![]()

hvaarala sanoi:Minen varmaankaa ehi mukkaan, pitää olla samaan aikaan toisaalla. Oon kylläki pyörällä liikkeellä, joten eiköhän sitä tuu tänäänki se 150km mittariin ja siitä puolet mittarilentoa. Pitäisköhän se jo laittaa paksummat hanskat ja vuorellinen takki?