• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ostinpa käytetyt ajokengät...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Köhkerö
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
1974_eating_popcorn.gif
Asiaa
tounge.gif

Oliko tossa vaihtamisesta puhetta? Se on hyvä että löytyy kaltaisia kaiken ajamisesta tietäviä, eihän kukaan osaisi muuten pyörillä ajaakaan.

Kyllä, olihan siinä vaihtamisesta puhetta.
No ei ollut, luetun ymmärtäminen on kyllä joskus varmasti haasteellista?
Sergei totesi vaihdevivun vaativan modaamista jotta sen käyttö olisi mahdollista isojalkaiselle kaverille.
No mut hei, sä olet keila. Kato itse mitä siinä lukee. Ota molopää silmä käteen. Äläkä tuu tänne enää avautuu muille.

Oho... näyttää ihan siltä kun aukoisit päätäsi itsellesi
idea3.gif

Siitä voin kyllä olla yhtä mieltä että sulla näyttäis olevan vaikeuksia sen luetun ymmärtämisen kanssa.

Oma siro 45 on jo muutaman kerran sipaissut tonttiin kaarteessa vaihtaessa, joudutko sinä ajamaan takatapeilta?

Sellainen perusjuttu ajotekniikasta, että kesken kaarteen ei vaihdeta pykälää.
Oliko tossa vaihtamisesta puhetta? Se on hyvä että löytyy kaltaisia kaiken ajamisesta tietäviä, eihän kukaan osaisi muuten pyörillä ajaakaan.[/QUOTE]
Mielestäni tuossa lainaamassani tekstissä lukee: "kaarteessa vaihtaessa". Olen pahoillani jos olen jotakin loukannut tuolla kirjoittamallani tekstillä, mutta kyllähän se jalka maahan osuu jos sen sinne väkisin työntää.

Eikö vaikka hakkaisi rajoittimelle? Esim. pitkä loiventuva kaarre?  
wink.gif
Ei missään nimessä, se sotii ajotekniikkaa vastaan.
thumbs-up.gif
Ei missään nimessä jos pyörä on asteenkaan kallellaan, vaihdeta pykälää. Mieluummin annetaan moottorin hajota, kuin siirretään jalkaa ajotekniikan vastaiseen paikkaan.

wink.gif
thumbs-up.gif
Ei missään nimessä jos pyörä on asteenkaan kallellaan, vaihdeta pykälää. Mieluummin annetaan moottorin hajota, kuin siirretään jalkaa ajotekniikan vastaiseen paikkaan.
Joo näinhän sen on, että ajotekniikan peruslakeja ei kannata uhmata...

wink.gif
thumbs-up.gif
Joo näinhän sen on, että ajotekniikan peruslakeja ei kannata uhmata...
Ilahduttavaa nähdä kuinka yksimielistä porukkaa täältä foorumilta löytyy.

Jovvainkohan...
sport05.gif

Kannattaa enää käytettyjä ostaa muutenkaan kun Biltemasta saat hyvännäköstä ratakenkää h 69 € ja crossi-/endurosaapasta 99 €

....ei oo mainos mutta ite ainakin oon tyytyväinen noihin crossisaappaaisiin, pikasoljet ja kunnon kovikkeet !
no joo on siellä hyvännäköistä ratakenkää halvalla. On vaan tehty keinonahasta, joka ei oikeesti kovin hyvin kestä hankausta ja repeääkin helpolla. Itse en edes harkitsisi. Eiköhän sinne kohta tule myyntiin keinonahkainen kisapuku myös...

Mulla on Sidin kalliit popot ja ne on kanssa keinonahkaan. Eivät ole nahkaa nähneetkään. Käytännössä nuo suojat kyllä estää hankaukset. Parempi tuokin on kuin tennarit.

Kuulin jonkun myyneen persettä
062802jumpie_prv.gif
Piti olla vähän ajettua, oliki loppuun ajettua, tullu jo öljyt pihalle. Olivat sopineet maksun luonnossa.

Ei siin vittu mitään.

Kuulin jonkun myyneen persettä  
062802jumpie_prv.gif
  Piti olla vähän ajettua, oliki loppuun ajettua, tullu jo öljyt pihalle. Olivat sopineet maksun luonnossa.

Ei siin vittu mitään.
Harmittava tapaus tietysti tämäkin, mihin tää maailma oikein on menossa kun ei voi yhtään luottaa myyntipuheisiin?
sad_orig.gif

Back