• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ostatko mopomerkkisi krääsää?

Ostatko mopomerkkisi krääsää ? -

• Nahkapusakka, isolla selkätekstillä

Ääniä: 0 0,0%
  • Tekstiilipusakka, isolla selkätekstillä

• T-paita, kuvalla ja tekstillä

• Rannekello

• Alushousut

• Sukat

• Muki

• Tatuointi

• Vain takapenkin ruusulle

• En osta

• Ääniä yhteensä
    0
Itse olen pitkälle perusväreissä kulkeva, pyörämerkistä riippumatta. Mites muut, välillä näkee käveleviä mainostauluja...

no,en todellakaan..
smile_org.gif

En ihan just ny tähän hätään oo hankkimassa
biggrin.gif

En pyörän enkä automerkin mainoskamaa.

On meillä jossain pieni tyyny Plymouth-tekstillä, mut senkin oon ostanu meidän esikoiselle silloin joskus kun alla oli vielä pölymoppi
wink.gif
se onkin ainut mainoskama mitä oon erehtyny ostaan *muistaakseni*

No en osta. Koskaan ei tiedä milloin menee vaihtoon. Yleisesti kyllä tulee jonkin verran ostettua moottoripyörä kledjuja muuhunkin käyttöön kuin ajamiseen.

Harvassa on ne asiat minkä mainostamisesta viitsii maksaa. Ajokamat vaihtuu kuitenkin harvemmin/pienempinä kokonaisuuksina kuin pyörä, joten miksi nolata itseään esim. Repslol takissa busan päällä. Merkkiuskollisuuskaan ei ole niin vahvaa, että pelkän valmistajan mukaan valitsisin uuden pyöräni.

Muuten voisi kyllä harkita, mutta osaavat kiskoa hintaa noista Ducatin kamppeista. No ei ole halpa tuo pyöräkään...
crazy.gif

...hmmm...miksei tuossa voinu ruksia usiampia vaihtoehtoja...nappasin sitten tuon ekan kun ei muita voinu laittaa...ei nyt senthän ihan "värisuora" olis tullu mutta melekein  
tounge.gif

2008norjanorja2008%20181.jpg

En osta mitään ns. näkyvää.

Kaiuttimen päällä on tosin hieno vihreä ZX-10 pienoismalli, Lidlistä, tottakai.

vroom--
062802moto_prv.gif

Löytyy Kawan ajokengät (sellaset painitossun näköset) sekä Kawan reppu
smile_org.gif
Muutakin ostan jos jotai mukavaa löydän. Juu merkkiuskollisia ollaan
smile_org.gif

Back