• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ostatko mopomerkkisi krääsää?

Ostatko mopomerkkisi krääsää ? -

• Nahkapusakka, isolla selkätekstillä

Ääniä: 0 0,0%
  • Tekstiilipusakka, isolla selkätekstillä

• T-paita, kuvalla ja tekstillä

• Rannekello

• Alushousut

• Sukat

• Muki

• Tatuointi

• Vain takapenkin ruusulle

• En osta

• Ääniä yhteensä
    0
Avaimenperähän nyt on ihan "must" vakiokauraa ja menee mopon mukana seuraavalle omistajalle = ei lasketa. Mutta muuta ei sitten .ORG! tagi-paitaa lukuunottamatta olekaan tullut hankituksi - ja tuon paidankin jälkeen mopo & merkki on vaihtunut jo kahdesti
tounge.gif

Tulee noista merkkikrääsäjutuista aina mieleen joku peräkylän keski-ikäinen ukko joka on ostanut elämänsä ensimmäisen pappamesen. Tätä pitää sitten juhlistaa McLaren Mercedes tuulitakilla, lippiksellä, golfkärryillä, avaimenperällä ja 12 hengen ruoka-astiastolla.

Tyylikästä jos mikä.
033102ass_1_prv.gif

Onhan sitä joskus tullu jotain pientä ostettuakin, vaikkakin pääasiassa saanut kylkiäisenä/korruptiona noita kamoja.

Pistin kohtaan "en osta", vaikka minulla onkin Yamaha logolla vaarustettu lippis mutta se tuli kaupan tekiäisenä pyörän mukana. Vai olisko pyötä ollut lippiksen kaupan tekiäisenä?

Busa-palsa löytyy ja joitakin paitoja.

Jos olis kanji-logolla olevat pushup:t tullu vastaan niin varmasti olisin puodin tehny
biggrin.gif
Pukeutuminen alkaa alusasusta
talktohand.gif

Avaimenperä x2, tekstiilitakki (ei ajoon tarkotettu),
muki, pyyhe, lippis, pari normipaitaa, muutama pienoismalli..

Onhan tuota kaikennäköstä pientä saatua ja ostettua, mut ei se sitä tarkota, et ne kovin näkyvästi ois silti esillä. Ainoa, mikä on semmonen perustavaa laatua mun reviiriä oleva juttu on tuo muki, mut silläkin on se oma erillinen arvonsa, kun on nykyisen pyörän ekalta naapurimaanmatkalta tuliainen, jolla ko. mopo ajettiin sisään Gotland ringin radalla. Symboliikkaa lisää se, että sillä reissulla törmättiin tielle levinneeseen keramiikkakuormaan, eikä renkaat menny puhki, kuten muutamasta muusta 2-pyöräisestä.
cool.gif

3 Yamaha jo menossa, eikä vaihdosta tietoakaan, joten ei ole ongelma sinällään.
inlove.gif

Kyllä mun ajokamoissa lukee jotain ihan muuta kun yamaha, eipä sen puoleen yamaha tekstiä löydy mun kalsareistakaan. En osta.

Ei millään pahalla mut kuka v***u tatskaa prätkän merkin ihoonsa?
biggrin.gif

HD-miehelle voisin kuvitella mutta jos jollain lukee Suzuki olkapäässä tms. niin
pftroest.gif

Paitsi avaimenperän ostin ja kerjäsin Repalta määräaikaishuollon (650 €, sic) kaupanpäälliseksi aidon BMW Myrskysytkärin, missä on turkoosivärinen lieska. Se on aika hieno.

Antaa sillä tulta heti tää kun jos vaan joku tulee pyytään. Zippot on aika uncool vrtuna.

mulla on ajotakki jossa lukee merkki...
joutuu vaan valikoimaan lähtiessä motskarin mukaan kun ovat kaikki erimerkkisiä
withstupid.gif

Avaimenperän ostin, kun satuin tarvitsemaan, en viitsinyt pelkässä renkaassa pitää. Ei ole hirveästi innostusta keräillä mitän rihkamaa, vaatteista ymmärrän jotenkin t-paidat tms. ainakaan itse en esim. takkia ostaisi pyörän mukaan.

Saiskohan jostain "kilpailijan" merkillä olevia kalsareita, jossa olisi logo peräpuolella?  
biggrin.gif

Back