• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ostamassa käytettyä Kawaa, kiire kysymys!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JarmoV
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minua jäi tämä tyhjäkäynti hieman "vaivaamaan", ja mahdatteko te tietää, onko -06 Z750 mallissa ruuvi tms, mistä käyntiä voisi säätää?

edit:varmasti siis tyhjäkäyntiä saa säädettyä, mutta meinasin ihan ilman, että joutuu kovasti purkaa ruiskua
smile_org.gif
En tuosta zetasta tiedä,mutta yleensä vasemmalta puolelta tulee vaijeri ulos,jossa on päässä pikkusormenpään kokoinen musta ruuvi josta saa säädettyä.
Joo, tässä threadissa taitaa olla oikein kuva 9r:n vastaavasta.. linkki  
wink.gif
Tuollainen juurikin on se tyhjäkäynti ruuvi!Tai ainakin mun kummassakin kawassa ollut.Vasemmalla puolella tankin alla sekä zx6r 05 että zx10r 06 ja jos se on jo 9r niin kyllä se on zetassakin!
wink.gif

Tulipa tässä mieleen, että onko takaiskarin säädöissä jotain nyrkkisääntöä, ajatellen kuskin painoa? Elikkäs kun itse painan n. 90kg kamojen kanssa, niin onko esijännitys joku tietty tms? Ajattelin vain jos tämä tieto esim. löytyy manuaalista, kun minä tässä vielä odottelen, että pääsen ensi viikolla tekemään kaupat, ja nyt on aikaa kysellä tyhmiä ja vähemmän tyhmiä juttuja. Etuiskareiden säätämisestä kotikonstein olenkin jo lukenut roppakaupalla, mutta se kun on hieman työläämpää, niin voisi ainakin alkuun laittaa takaiskarin about säätöihin...ainakin läskien mukaan
smile_org.gif

Tulipa tässä mieleen, että onko takaiskarin säädöissä jotain nyrkkisääntöä, ajatellen kuskin painoa? Elikkäs kun itse painan n. 90kg kamojen kanssa, niin onko esijännitys joku tietty tms? Ajattelin vain jos tämä tieto esim. löytyy manuaalista, kun minä tässä vielä odottelen, että pääsen ensi viikolla tekemään kaupat, ja nyt on aikaa kysellä tyhmiä ja vähemmän tyhmiä juttuja. Etuiskareiden säätämisestä kotikonstein olenkin jo lukenut roppakaupalla, mutta se kun on hieman työläämpää, niin voisi ainakin alkuun laittaa takaiskarin about säätöihin...ainakin läskien mukaan
smile_org.gif
edit:sen verran edittiä viestiin, että ei tämä enää, niin kiire kysymys ole, mutta kun tuota otsikkoa ei taida saada muutettua...tai ainakaan en löytänyt moista nappulaa?

Ja voihan elämä...nyt sitten vielä lainasin omaa tekstiä...pitäisiköhän mennä nukkumaan.

Back