• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ostakaa ihmiset ajokengät

Jaa, mitkäs popot Tuppervaarilla on käytössä?
oxtarit..mallia gore eivätkä olleet etes kalliit...
ajatellaas mitkä osat ottaa ekana vastaan kun/jos menee turvalleen..käsi+jalka...
ihan oikeesti...ei lenkkarit tai muut nyörikengät oo tarkotettu mopoiluun.
Eli ei löydy mitään nilkkatukea tms. Käytännössä siis maiharit ilman nauhoja
tounge.gif
Vai oliko näissä tcs vai mikä lie?
Kyllähän noi tietenkin lenkkarit voittaa, mutta ei noilla vielä kuuhun mennä.
Mutta eiköhän näistäkin ole jauhettu ihan riittävästi. Itse ajan kaupungilla käydessäni Lacosteilla ja radalla/mutkapätkillä Alpinen S-MX Plus monoilla.

Turha tänne on mitään linkkejä laittaa
Ihan turha jauhaa muutenkaan koko asiasta? Googlesta löytyy, kato vaikka.  
baaa.gif
No mä katoin. Mitäs ensin tulikaan...

http://lmgtfy.com/?q=kunnon+ajokeng%C3%A4t
Mulle tuli:

Enable javascript to use LMGTFY.

mutta kerro toki lisää
smile_org.gif
Mulla se linkki meni googleen ja siellä oli hakusanana "kunnon ajokengät".

Tälläiset Tallat on kyl hirmusti snygemmät ja tyylikkäämmät ajo jalkineet ku tollaset ufobuutsit, siis tälläset:

hollannikas7.jpg

2008_Icon_Field_Armor_Boots_Black.jpg

Mulla on nää. Huonot ajaa, paskat kävellä, eivät pidä tuulta saati vettä, ikävät pukea ja yhtä helvettiä riisua. Mut on ne vaan niin vietävän hienot jos tykkää.  
tounge.gif

Tulihan tuo yksi kesä lenkkareissa ajeltua, ja syksyllä nilkat olivat sitä mieltä että nyt ei ollut hyvä juttu. Sitten tuli hankittua ajosaappaat, vähän tuon oloiset kuten tuossa linkissä mutta noitakin pelkistetymmät, eli ei mitään ylimääräisiä remmejä, patteja tai koristeita;
http://www.cyclegear.com/images...._MD.jpg

Nyt pitäisi uusia saappaita, mutta on se jumaliste kun tarjolla ei ole kuin noita jumalattoman rumia muovista rakennettuja "racing"-bootseja, tai sitten custom-mallisia remmiviritelmiä...

Onko tosiaan näin, ettei aikuinen mies voi mennä moottoripyörällä kioskille ilman, että täytyy vetää Darth Vaderin ja Kloonisotilaan väliltä oleva ajosaapas jalkaan?

Myin rakkaan cebarini viikonloppuna, ja uusi omistaja lähti lenkkareissa kohti kotia (200km). Eniten hirvitti viileä keli.. Mahtoi nilkat olla jäässä kotona. Terveisiä vaan jos luet tätä ;)

Mnä kanssa kuulun tähän ryhmään joka ihmettelee että miksi hyvin suojattuja moottoripyöräsaappaita suunnittelee Transformers-leluja suunnittelevat leikkidesignerit???  
omg.gif

Musta, nahkainen saapas, missä on suojat ja jäykisteet sen näköiset että näyttäis jotenkin edes normaalilta... Kun muuten sitä on jo valmiiksi vähän niin ja näin... niin että ei näyttäis siltä kuin olis kävellyt lelukauppaan jossa jalkoihin on purut kosmisia säteitä radioaktivoiva leego-paketti.

Lisätäänpä nyt.. kuitenkin, notta tuossa nuo Puuman Desmot kyllä näyttää jo ihan ok:lta. Suojista en tiedä..

Itselläni on tällaiset:
SidiVertigoCorsaAir.jpg

Pirun hyvät ovat olleet. Tuntuu kuin lenkkareissa ajaisi, mutta suojaavuus on "pikkasen muuta". Alastaron lipoissa noista lenteli osia ja kantapään suojat kului puhki, mutta noihin saa varaosia ja taas mennään samoilla popoilla tämä kausi.

Valkoinen väri on ainoa miinus, sillä siitä tulee aika nopeasti nuhruisen näköinen. Ei varmaankaan ole auttanut, että kylvetin ne eräässä Kemoran episodissa moottoriöljyssä...

^ oho, mitkä teknobuutsit.

4078.jpg

Nämä on hyvät. Toiset jo menossa, kun tuppaa kulumaan vaihdepolkimen kohdalta lopuksi puhki. Neljä vuotta taisi tosin ekat kestää ja talvella voi käyttää talvikenkinä jos siltä sattuu tuntumaan.

Back