Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri noin! Olen täysin samaa mieltä.Olisi jo aika herätä siellä kehän sisällä, tulkaa tänne maaseudulle tutkimaan näitä perunapeltoja !
Juuri näin!Kaikesta ajoneuvoihin kohdistuvista verorahoista (mukaanlukien mm. vakuutusverot) saisi korvamerkittyinä siirtää nykyisen kantatieverkon ylläpitoon puolet ja loput uusiin hankkeisiin.
Olisi jo aika herätä siellä kehän sisällä, tulkaa tänne maaseudulle tutkimaan näitä perunapeltoja !
no eikai tämä asia nyt ainoastaan koske etelä-suomea.sattui vaan olemaan uudenmaan uutiset mistä bongasin.Olisi jo aika herätä siellä kehän sisällä, tulkaa tänne maaseudulle tutkimaan näitä perunapeltoja !
idea ihan hyvä,mutta toteutus arvattavissa ,eli kuten yleensä lopputulos aivan![]()
Entäs tiet sitten?Juuri noin! Olen täysin samaa mieltä.Olisi jo aika herätä siellä kehän sisällä, tulkaa tänne maaseudulle tutkimaan näitä perunapeltoja !
Olet oikeassa, niitä on vaikea erottaa pellosta. Yhtä tasaisia molemmat.Entäs tiet sitten?Juuri noin! Olen täysin samaa mieltä.Olisi jo aika herätä siellä kehän sisällä, tulkaa tänne maaseudulle tutkimaan näitä perunapeltoja !
Sikälikin täällä maaseudulla on vaikea erottaa perunapeltoa ja tietä toisistaan, kun jurttijussit ajaa niiden jätti-Massikoidensa kanssa pellolta tielle puhdistamatta renkaitaan.Olet oikeassa, niitä on vaikea erottaa pellosta. Yhtä tasaisia molemmat.Entäs tiet sitten?Juuri noin! Olen täysin samaa mieltä.Olisi jo aika herätä siellä kehän sisällä, tulkaa tänne maaseudulle tutkimaan näitä perunapeltoja !
Ei toteudu. Poliitikot eivät suosi korvamerkittyä rahaa, sillä se vie päätäntävaltaa. Tulot on tuloja ja menot menoja ja kun pitää ne erillään, niin voi päättää miten ne jaetaan. Ettei vaan kävisi samalla lailla kuin muutama vuosi sitten: esiteltiin uusi polttoaineiden haittavero, hinnat tietysti nousi ja lopulta se sitten yhdistettiin polttoaineveroksi. Alunperinkään tuo haittavero meni suoraan valtion kassaan ja niin hilattiin veroa ylös. Ja näitten verojen päälle tule vielä ALV. Siis maksamme veroa verosta.vaan jos toteutuupi tuo korvamerkintä niin![]()
Olet kovin optimisten. Jos tuollainen tehdään, niin se tehdään toki niin että polttoaineveroon lisätään uusi "kunnossapitomaksu" joka sitten korvamerkitään ainakin leikisti teiden kunnossapitoon, ja jolla kerätään suunnilleen sama raha kuin mitä siihen nyt käytetään.ei helvetti, nytkö ne sen keksi mitä kansa o meinannu jo pitempäänki. voisivat kyllä korvamerkitä vaikka puolet kansanedustajien palkoistaki teiden kunnostukseen... saatanan turhaa väkeä siellä päättämässä...
vaan jos toteutuupi tuo korvamerkintä niin![]()