Ace
MotOrg ry jäsen
Niin, erittäin hyvä kysymysMissä on vaihtoehto Org Goes Las Palmas?
Tahtoo tuonne!
Pos; Joko rupeaa ne naamat hahmottumaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, erittäin hyvä kysymysMissä on vaihtoehto Org Goes Las Palmas?
Tahtoo tuonne!
Tää on nähtävä...mukana!Mielessäni kuvittelen tässä muutaman henkilön mukaan rytmiryhmään... Voi jeesus mikä sanominen siitä tulisiMissä on vaihtoehto Org Goes Las Palmas?![]()
Tälle ehdottomasti +1 ääni !Jotain tällaista on tullut alustavasti jo hieman suunniteltua.. Tiedä vaikka sais toteutettuakin tulevana kesänäJos joku haluaa lähteä järkkäämään vaikka .org Goes Norway -reissua pyörillä, niin ei muuta kuin ideaa kehiin ja ehdotusta hallitukselle, niin katsotaan jos .org pystyisi tukemaan reissua![]()
![]()
Tosin ei ehkä ihan tuolla nimellä, koska pääpaino tulisi olemaan ajamisella ja maisemien bongaamisella eikä viinalla läträämisellä, niin kuin noissa .org goes -tapahtumissa yleensä - eli aina![]()
Tämän tyyppinen ajo+maisemareissu on myös itsellä ollut mielessä, kuulostaa siis hyvältä jos hommaa saataisiin järkättyä![]()
Mä olen kanssa kiinnostunut...Jotain tällaista on tullut alustavasti jo hieman suunniteltua.. Tiedä vaikka sais toteutettuakin tulevana kesänäJos joku haluaa lähteä järkkäämään vaikka .org Goes Norway -reissua pyörillä, niin ei muuta kuin ideaa kehiin ja ehdotusta hallitukselle, niin katsotaan jos .org pystyisi tukemaan reissua![]()
![]()
Tosin ei ehkä ihan tuolla nimellä, koska pääpaino tulisi olemaan ajamisella ja maisemien bongaamisella eikä viinalla läträämisellä, niin kuin noissa .org goes -tapahtumissa yleensä - eli aina![]()
Samoin...tuli just matkapyörä taloon niin mikös siinä.Mä olen kanssa kiinnostunut...Jotain tällaista on tullut alustavasti jo hieman suunniteltua.. Tiedä vaikka sais toteutettuakin tulevana kesänäJos joku haluaa lähteä järkkäämään vaikka .org Goes Norway -reissua pyörillä, niin ei muuta kuin ideaa kehiin ja ehdotusta hallitukselle, niin katsotaan jos .org pystyisi tukemaan reissua![]()
![]()
Eli sulle saa kyykkääjien kamat kyytiinSamoin...tuli just matkapyörä taloon niin mikös siinä.![]()
Pitikin taas avata suuEli sulle saa kyykkääjien kamat kyytiinSamoin...tuli just matkapyörä taloon niin mikös siinä.
..![]()
Eläkä unoha kahvinkeitintä ja grilliä!Pitikin taas avata suuEli sulle saa kyykkääjien kamat kyytiinSamoin...tuli just matkapyörä taloon niin mikös siinä.
..![]()
![]()
![]()