• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Orgin ulkomaanreissu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Orgin ulkomaanreissu - Minne vuonna 2011?

• Eicma

Ääniä: 0 0,0%
  • Moto-GP kisa

• Isle of Man TT

• Joku muu, mikä?

• Ääniä yhteensä
    0
Missä on vaihtoehto Org Goes Las Palmas?
Niin, erittäin hyvä kysymys:)

Tahtoo tuonne!
biggrin.gif
Mukana!  
033102beer_1_prv.gif

Pos; Joko rupeaa ne naamat hahmottumaan...  
wink.gif

Jos joku haluaa lähteä järkkäämään vaikka .org Goes Norway -reissua pyörillä, niin ei muuta kuin ideaa kehiin ja ehdotusta hallitukselle, niin katsotaan jos .org pystyisi tukemaan reissua
smile_org.gif
Jotain tällaista on tullut alustavasti jo hieman suunniteltua.. Tiedä vaikka sais toteutettuakin tulevana kesänä
smile_org.gif

Tosin ei ehkä ihan tuolla nimellä, koska pääpaino tulisi olemaan ajamisella ja maisemien bongaamisella eikä viinalla läträämisellä, niin kuin noissa .org goes -tapahtumissa yleensä - eli aina
biggrin.gif

Tämän tyyppinen ajo+maisemareissu on myös itsellä ollut mielessä, kuulostaa siis hyvältä jos hommaa saataisiin järkättyä  
sport05.gif
Tälle ehdottomasti +1 ääni !

Jos joku haluaa lähteä järkkäämään vaikka .org Goes Norway -reissua pyörillä, niin ei muuta kuin ideaa kehiin ja ehdotusta hallitukselle, niin katsotaan jos .org pystyisi tukemaan reissua
smile_org.gif
Jotain tällaista on tullut alustavasti jo hieman suunniteltua.. Tiedä vaikka sais toteutettuakin tulevana kesänä
smile_org.gif

Tosin ei ehkä ihan tuolla nimellä, koska pääpaino tulisi olemaan ajamisella ja maisemien bongaamisella eikä viinalla läträämisellä, niin kuin noissa .org goes -tapahtumissa yleensä - eli aina
biggrin.gif
Mä olen kanssa kiinnostunut...

smile_org.gif
smile_org.gif

biggrin.gif
Mä olen kanssa kiinnostunut...
Samoin...tuli just matkapyörä taloon niin mikös siinä.
062802moto_prv.gif

Back