• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Orgin PK-miitit jatkuvat 2007 - uudet vetäjät!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Orgin supersuosittuja pk-seudun torstaimiittejä onkin tässä jo kyselty. Aikaisemmin hommaa hoitanut Petri12r halusi jättää nyt ajot ansiokkaan hoitamisen jälkeen muiden käsiin, joten onkin aika kiittää häntä menneiden vuosien ajojärjestelyistä, jotka osittain ovat olleet suuri syy siihen, että noista miiteistä on tullut niin suosittuja.

Toukokuusta 2007 alkaen Petrin saappaisiin hyppää 2 miestä; RIMMON ja jens. Petri on asettanut riman korkealle joten toivottakaamme pojille tsemppiä homman hoidossa
smile_org.gif

Eli foorumia seuraamalla totuttuun tapaan selviää missä milläkin viikolla kokoonnutaan.

Hotpants-ryhmän kyykkyjen perässä on aina hauska koettaa lehmällä pysyä.
smile_org.gif
Ja se tutkaharava onkin poikaa se ... hyväksikäyttöäkö ... öööööhh...
nixweiss.gif
withstupid.gif
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

Ihkuu kyllä näitä ajeluita on taas ootettu kun kuuta nousevaa  
smile_org.gif
itteä harmittaa lähinnä, etten aikaisemmin kuin tänä keväänä, ymmärtänyt tulla mukaan kimppa-ajoihin...  
sport05.gif

EDIT:
Vaimokin myönsi, että ajotaidot on kehittynyt kun kimpassa mennään. Viime kesänä sillä oli meno vielä vähän huteraa..
Parempi myöhään kun ei milloinkaan
tounge.gif

Kyllähän se vaikuttaa ajotapaan / vauhtiin kun seuraa edellä menevää... voi katella miten lujaa se ajaa mutkaan jne.

ja svahnm ia lainatakseni..."ajellaan rajoittimien mukaan..."
Tuo on kyllä petrin vanha tokaisu
smile_org.gif
ai.....näin vaan sen tossa svahnm pk-ajelu 26.4 topicissa......ei ollut tarkoitus "varastaa" kenenkään kuolemattomia viisauksia...

sori ...........

"mahdollisuus päästä letkaan mukaan vajaa tunti myöhemmin. Kun pistää privaa mulle saa koordinaatit. Tarkoitus on siis kuitenkin ajaa rajoittimien (eikun rajoitusten) mukaan. "

smile_org.gif
ai.....näin vaan sen tossa svahnm pk-ajelu 26.4 topicissa......ei ollut tarkoitus "varastaa" kenenkään kuolemattomia viisauksia...

sori ...........

"mahdollisuus päästä letkaan mukaan vajaa tunti myöhemmin. Kun pistää privaa mulle saa koordinaatit. Tarkoitus on siis kuitenkin ajaa rajoittimien (eikun rajoitusten) mukaan. "
Huomaa hymiö!
smile_org.gif

smile_org.gif

sori ...........

Huomaa hymiö!  
smile_org.gif
Mä oon varmaan alitajuisesti varastanut sen siihen eiliseen ajeluun... anteeksi.
tounge.gif

Kävin äsken Tapiolassa ja tukka lähti (kiitos Heippa), niin pohdittiin sitä pk-ajojen videointia. Joku palvelin-tyyppinen ratkaisu salasanalla voisi olla parempi noiden jakeluun.

Itse itseäni varastaen tuolta pk-ajelu 26.4 ketjusta:
"Tossa oli keskustelua 4ziz:n kanssa, että pukattais videot privaatisti jakoon FTP-palvelimelle, jolloin ei tarvitsisi levyrumbaa. Tunnukset palvelimelle sais esim. ajeluiden yhteydessä, jolloin lataajat olis omaa porukkaa.. siis jos ei kellään ole mitään sitä vastaan.. "

Sitä en osaa sanoa, onko jotain juridista ongelmaa kuvaamisen ja levityksen osalta kaveripiirissä.
Ongelma tietysti syntyy, jos joku ei halua/salli oman pätkän julkaisemista omalta osaltaan, mutta voihan tuon ratkaista niin, että filmi pyörii vain 'hot pants' ™ -ryhmässä ja hännillä saa tulla 'anonyyminä' omaan tahtiin tai sitten joku otsanauha merkiksi Lidlin tapaan, että ei saa kuvata...tai teipataan rekkarit koko joukko...
033102bebe_1_prv.gif
 No, joo...

smile_org.gif
nixweiss.gif
withstupid.gif
tounge.gif
Saako kysyä, että minkähänlaisesta "lehmästä" mahtaa tällä kertaa olla kyse?
smile_org.gif
Kun mää en ole pitänyt Busaa lehmänä vaan kyykkynä. Eli onko se Busa vai joku muu?
smile_org.gif

smile_org.gif

sori ...........

Huomaa hymiö!
smile_org.gif
Mä oon varmaan alitajuisesti varastanut sen siihen eiliseen ajeluun... anteeksi.
tounge.gif

Kävin äsken Tapiolassa ja tukka lähti (kiitos Heippa), niin pohdittiin sitä pk-ajojen videointia. Joku palvelin-tyyppinen ratkaisu salasanalla voisi olla parempi noiden jakeluun.

Itse itseäni varastaen tuolta pk-ajelu 26.4 ketjusta:
"Tossa oli keskustelua 4ziz:n kanssa, että pukattais videot privaatisti jakoon FTP-palvelimelle, jolloin ei tarvitsisi levyrumbaa. Tunnukset palvelimelle sais esim. ajeluiden yhteydessä, jolloin lataajat olis omaa porukkaa.. siis jos ei kellään ole mitään sitä vastaan.. "

Sitä en osaa sanoa, onko jotain juridista ongelmaa kuvaamisen ja levityksen osalta kaveripiirissä.
Ongelma tietysti syntyy, jos joku ei halua/salli oman pätkän julkaisemista omalta osaltaan, mutta voihan tuon ratkaista niin, että filmi pyörii vain 'hot pants' ™ -ryhmässä ja hännillä saa tulla 'anonyyminä' omaan tahtiin tai sitten joku otsanauha merkiksi Lidlin tapaan, että ei saa kuvata...tai teipataan rekkarit koko joukko...
033102bebe_1_prv.gif
No, joo...
Höpö höpö... Peräsjengiäkin pitää kuvata! Vaikka sitten pelkät
033102ass_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Eihän mun kuula pääse loistamaan viiideolle ollenkaan, jos vaa Kuuma Pöxyjä™ kuvataan!
biggrin.gif

smile_org.gif
nixweiss.gif
withstupid.gif
tounge.gif
Saako kysyä, että minkähänlaisesta "lehmästä" mahtaa tällä kertaa olla kyse?  
smile_org.gif
Kun mää en ole pitänyt Busaa lehmänä vaan kyykkynä. Eli onko se Busa vai joku muu?
smile_org.gif
oisko tuplax
omg.gif

notta sää olet **ttu vääräs... busa on lehemä
tounge.gif

Kyllä toi Jens ny möykkää lehmästä (lue: busa) kun on itse eronnut sellaisesta....
tounge.gif

Ettei vaan olis kaiho mieltä ilmassa.
nixweiss.gif

Höpö höpö...  Peräsjengiäkin pitää kuvata! Vaikka sitten pelkät  
033102ass_1_prv.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
Eihän mun kuula pääse loistamaan viiideolle ollenkaan, jos vaa Kuuma Pöxyjä™ kuvataan!  
biggrin.gif
No, sitten jää vain se hikinauha vaihtoehto jäljelle..
nixweiss.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

p.s eiks mulla oo hieno avatar.. (aprillipäivän katsastusmies)
wink.gif

pitää vähän brändätä itteä, että voi hiukan muokata tota nickiä myöhemmin..

Höpö höpö... Peräsjengiäkin pitää kuvata! Vaikka sitten pelkät
033102ass_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
No, sitten jää vain se hikinauha vaihtoehto jäljelle..
nixweiss.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

p.s eiks mulla oo hieno avatar.. (aprillipäivän katsastusmies)
wink.gif

pitää vähän brändätä itteä, että voi hiukan muokata tota nickiä myöhemmin..
Yleensähän on ollut valokuvaajia matkassa ja heidän kuviaan on saanut ihailla. Toivottavasti vastaisuudessakin moisia riittää Kimppa-ajeluille.
smile_org.gif
Omasta puolestani saa kuvatuksiani pistää vaikka Jallun kanteen, jos vaan joku viittii niitä kattella, niin omapahan on huonoutensa!
biggrin.gif
Ottakaa vaan kuvia ja videota.Kivahan niitä on jälkeen päin katsella.

Yleensähän on ollut valokuvaajia matkassa ja heidän kuviaan on saanut ihailla. Toivottavasti vastaisuudessakin moisia riittää Kimppa-ajeluille.
smile_org.gif
Omasta puolestani saa kuvatuksiani pistää vaikka Jallun kanteen, jos vaan joku viittii niitä kattella, niin omapahan on huonoutensa!  
biggrin.gif
Ottakaa vaan kuvia ja videota.Kivahan niitä on jälkeen päin katsella.
Täysin samaa mieltä itsekin olen. Funtsin vain JOS joku ei olisi.. No, ei kysytä siltä..
tounge.gif

Itse asiassa hyvin sä ttuttu Jallun kanteen sopisitkin nahkat päällä..
tounge.gif

smile_org.gif
Mulla tulevaisuudessakin kamera mukana, jos ei järkkäriä niin toi kompakti tai vaihtoehtoisesti känny josta löytyy ihan peruspokkaritason kamera. Kivahan se on noita kuveja fiilistellä talven pimeinä tunteina kun mopot on tallissa pukilla
smile_org.gif

Back