.. ja päässä ..nahkat päällä..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.. ja päässä ..nahkat päällä..![]()
*total reps*Täysin samaa mieltä itsekin olen. Funtsin vain JOS joku ei olisi.. No, ei kysytä siltä..Yleensähän on ollut valokuvaajia matkassa ja heidän kuviaan on saanut ihailla. Toivottavasti vastaisuudessakin moisia riittää Kimppa-ajeluille.Omasta puolestani saa kuvatuksiani pistää vaikka Jallun kanteen, jos vaan joku viittii niitä kattella, niin omapahan on huonoutensa!
Ottakaa vaan kuvia ja videota.Kivahan niitä on jälkeen päin katsella.![]()
![]()
Itse asiassa hyvin sä ttuttu Jallun kanteen sopisitkin nahkat päällä..![]()
*total reps*Itse asiassa hyvin sä ttuttu Jallun kanteen sopisitkin nahkat päällä..![]()
Sehän voi olla, meitähän on moneen mu... eiku junaan..Oliks toi mainostusta?![]()
Oliks toi mainostusta?*total reps*Itse asiassa hyvin sä ttuttu Jallun kanteen sopisitkin nahkat päällä..![]()
![]()
Itse asiassa ns. "munakuvia" meikeläisestä on joskus ollutkin netissä eli en tod. piittaa pätkääkään. Jos joku tosiaan haluaa moisia kattella, niin toooosi puutteessa on moinen...![]()
![]()
![]()
No jos aivan totta puhutaan niin ehkä sitä vähän on kaihomieltä (eroahdistusta)Kyllä toi Jens ny möykkää lehmästä (lue: busa) kun on itse eronnut sellaisesta....![]()
Ettei vaan olis kaiho mieltä ilmassa.![]()
Eipä kestä... sitähän varte siellä ollaanKävin äsken Tapiolassa ja tukka lähti (kiitos Heippa), niin pohdittiin sitä pk-ajojen videointia. Joku palvelin-tyyppinen ratkaisu salasanalla voisi olla parempi noiden jakeluun.
directors cut... kaikki saa pikku muistutuksen paitsi heippaEipä kestä... sitähän varte siellä ollaanKävin äsken Tapiolassa ja tukka lähti (kiitos Heippa), niin pohdittiin sitä pk-ajojen videointia. Joku palvelin-tyyppinen ratkaisu salasanalla voisi olla parempi noiden jakeluun.Hyvä että kelpas.![]()
Kyllä se tarkotus oli, että sitä videokameraa mukana pidän aina kun vaan viittin. Ja mullehan se on ihan sama miten sitä videoo levitetään, kun itse en siinä ees näy![]()
Pitää vaan sitten selvittää ketkä eivät halua videolle päätyä ja jätän heidät sitten kuvaamatta.
Mä siis hoidan videon julkaisua vaille valmiiksi...
Minä en ainakaan millään filmillä ajele..Eipä kestä... sitähän varte siellä ollaanKävin äsken Tapiolassa ja tukka lähti (kiitos Heippa), niin pohdittiin sitä pk-ajojen videointia. Joku palvelin-tyyppinen ratkaisu salasanalla voisi olla parempi noiden jakeluun.Hyvä että kelpas.![]()
Kyllä se tarkotus oli, että sitä videokameraa mukana pidän aina kun vaan viittin. Ja mullehan se on ihan sama miten sitä videoo levitetään, kun itse en siinä ees näy![]()
Pitää vaan sitten selvittää ketkä eivät halua videolle päätyä ja jätän heidät sitten kuvaamatta.
Mä siis hoidan videon julkaisua vaille valmiiksi...
Tämähän tässä huolettaakin ja toisena juttuna on itselläni haittana duunit joista aina ei pääse liukenemaan. En ole vielä kerennyt Jensin kanssa jutella suunnitelmista mutta, oma käsitykseni on ettei reitit ja kokoontumispaikat tulee noudattamaan vanhaa tyyliä, elikkä kierrätetään tasaiseen ympäri pk-seutua.Reitit on varmaan osaltaan "vanhoja tuttuja" mutta eiköhän sinne uuusiakin ole tulossa .....sanoi:Petri on asettanut riman korkealle
**ttu on aina ollu vähän pervo... kyllä se tiedetään... mutta että vielä munasillaan jallun kannessaOliks toi mainostusta?*total reps*Itse asiassa hyvin sä ttuttu Jallun kanteen sopisitkin nahkat päällä..![]()
![]()
Itse asiassa ns. "munakuvia" meikeläisestä on joskus ollutkin netissä eli en tod. piittaa pätkääkään. Jos joku tosiaan haluaa moisia kattella, niin toooosi puutteessa on moinen...![]()
![]()
![]()
![]()
Kyllähän tuolla on tapana ollut lenkki aina heittää porukalla.(tyhmä kysymys ?) Onko kyseessä tapaaminen kahvittelun merkeissä vai heitättekö yleensä porukalla jonkinlaisen lenkin ? Pitäisi minunki saapua kun kerran kotinurkilla järjestetään..
Pikkusen heikolta näyttää tässä vaiheessa toi ftp-palvelun järjestyminen, mutta katotaan nyt vielä. Ilmottelen. Olis se vaan aika paljon helpompaa naruja pitkin. Eipä tarttis silloin kenenkään enää päivystää että millä ajelulla minkäkin ajelun pätkä on jaossaItse itseäni varastaen tuolta pk-ajelu 26.4 ketjusta:
"Tossa oli keskustelua 4ziz:n kanssa, että pukattais videot privaatisti jakoon FTP-palvelimelle, jolloin ei tarvitsisi levyrumbaa. Tunnukset palvelimelle sais esim. ajeluiden yhteydessä, jolloin lataajat olis omaa porukkaa.. siis jos ei kellään ole mitään sitä vastaan.. "
Sitä en osaa sanoa, onko jotain juridista ongelmaa kuvaamisen ja levityksen osalta kaveripiirissä.
Ongelma tietysti syntyy, jos joku ei halua/salli oman pätkän julkaisemista omalta osaltaan, mutta voihan tuon ratkaista niin, että filmi pyörii vain 'hot pants' ™ -ryhmässä ja hännillä saa tulla 'anonyyminä' omaan tahtiin tai sitten joku otsanauha merkiksi Lidlin tapaan, että ei saa kuvata...tai teipataan rekkarit koko joukko...No, joo...![]()
Joo, älä ota paineita sen jakelun suhteen..Pikkusen heikolta näyttää tässä vaiheessa toi ftp-palvelun järjestyminen, mutta katotaan nyt vielä. Ilmottelen. Olis se vaan aika paljon helpompaa naruja pitkin. Eipä tarttis silloin kenenkään enää päivystää että millä ajelulla minkäkin ajelun pätkä on jaossaItse itseäni varastaen tuolta pk-ajelu 26.4 ketjusta:
"Tossa oli keskustelua 4ziz:n kanssa, että pukattais videot privaatisti jakoon FTP-palvelimelle, jolloin ei tarvitsisi levyrumbaa. Tunnukset palvelimelle sais esim. ajeluiden yhteydessä, jolloin lataajat olis omaa porukkaa.. siis jos ei kellään ole mitään sitä vastaan.. "
Sitä en osaa sanoa, onko jotain juridista ongelmaa kuvaamisen ja levityksen osalta kaveripiirissä.
Ongelma tietysti syntyy, jos joku ei halua/salli oman pätkän julkaisemista omalta osaltaan, mutta voihan tuon ratkaista niin, että filmi pyörii vain 'hot pants' ™ -ryhmässä ja hännillä saa tulla 'anonyyminä' omaan tahtiin tai sitten joku otsanauha merkiksi Lidlin tapaan, että ei saa kuvata...tai teipataan rekkarit koko joukko...No, joo...![]()
![]()
..eikä jäisi videot saamatta jos syystä tai toisesta ei tälle jälkimmäiselle ajelulle (tai seuraavalle, tai sitä seuraavalle..)pääsiskään, kuten allekirjoittanut![]()
Mutta jos sitten vaikka kesäkuussa saisin joltain tuosta 26.4.-videosta kopion niin olisin![]()
..joka mitä ilmeisemmin on heippa itse?Ja niitähän saa ihan Main Sourcesta hakemalla![]()