Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime kesänä se "virallinen" päivä oli torstai.Noin yleisesti ottaen, missä Kuopion seudun org porukka kokoontuu ja minä viikonpäivinä?
Itte vaikutan viikot (ti-to) Espoossa, mut jatketut viikonloput Kuopiossa, et vois vaikka seuraan tuppaantua.
On se puijo vaan niin syrjässä...Muuten taitaa olla että porukka pyörii pitkin poikin. Tuntuu tuo Petosen Abc olevan se paikka jossa yksi jos toinenkin käy kahvilla tai muuten vain patsastelemassa ja tuon "virallisen" viikko-ohjelman kaikki ajelut tuntuu sinne vaan päättyvän.
Pitäiskö hankkia elämä![]()
Oli niin huono keli patsastella joten piti pistäytyä Jyväskylässä MP-messuilla.Pariin otteeseen patsastelin ABC:llä ja kaupungilla kauppahallin parkissa, ei näkyny kavereita ei. Ootteko velliperseitä vai ootteko ruennu matkamotoristeiksi. Olitteko ajelemassa.![]()
![]()
Bongasin sun pyörän torin viereltä mutta olin kyllä kotilolla liikenteessä. Tarkoitus oli lähteä kyytiläisen kanssa ilta-ajelulle mutta alkoi sitten paiskomaan vettäMissä työ ootta. Tänään tulin töistä puoliltapäivin ja kolmessa sekunnissa ajokamat päälle ja baanalle. Takasin tulin klo 16.00 enkä nähny kun yhen puolitutun. Pariin otteeseen patsastelin ABC:llä ja kaupungilla kauppahallin parkissa, ei näkyny kavereita ei. Ootteko velliperseitä vai ootteko ruennu matkamotoristeiksi. Olitteko ajelemassa.![]()
![]()
Juu huonot on kelit. Vasta tonni täynnä ja olen ajanut jo viikon.Joo siinä lauantai iltana tuli vesisateessa pidettyä pyörän pesutalkootAika nihkeelle näyttäs tämän viikon ajelukelit
Perjantaille vasta vähän lämpenevää, mut katellaan eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa parempaan päin.![]()
![]()
Joo ne ei oo nää vuodet veljeksiä. viime vuonna oli vapulla tullu jo 6000 km, kerkeiskö tänä vuonna tulla ees 600 kmJuu huonot on kelit. Vasta tonni täynnä ja olen ajanut jo viikon.Joo siinä lauantai iltana tuli vesisateessa pidettyä pyörän pesutalkootAika nihkeelle näyttäs tämän viikon ajelukelit
Perjantaille vasta vähän lämpenevää, mut katellaan eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa parempaan päin.![]()
![]()
![]()
Vai noin lyhyet viikot sulla on. Mulla se on Ma-Pe. No se siitä, ajelkaahan varoen kellä on jo mopo liikenteessä, kattelin tuossa viikonloppuna että oli näköjään pölyn torjunnassa seurattu Helsingin esimerkkiä, eli tiesuolaa levitetty runsaahkosti koko keskustan aluelle, ja sehän on sitten pirun liukasta,(nimim. kokemusta on), Kuopio ei vaan ole tainnut siitä suuremmin varoitella toisin kuin Helsingin kaupunki.Noin yleisesti ottaen, missä Kuopion seudun org porukka kokoontuu ja minä viikonpäivinä?
Itte vaikutan viikot (ti-to) Espoossa, mut jatketut viikonloput Kuopiossa, et vois vaikka seuraan tuppaantua.
sanoi:Kuopion mp-näyttely
20.4.2008 Amiskalla Kuopiossa.
Osoite: Presidentinkatu 3, KUOPIO
Liput 5€ ja alle 12v. ilmaiseksi vanhempien seurassa
Avoinna sunnuntaina 20.4. klo 10 - 16
Esillä uusia, ajettuja ja rakennettuja moottoripyöriä, mp-varusteita ja -tarvikkeita.
Alan yhteistyökumppaneita, mahdollisuus koeajoon ja kaupantekoon.
Näyttelykahvio.
Järjestäjät: Kuopion moottoripyöräclubi ja Yhtyneet konepyöräilijät