• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org viikkoajelut 2008, Kuopio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boojumi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noin yleisesti ottaen, missä Kuopion seudun org porukka kokoontuu ja minä viikonpäivinä?
Itte vaikutan viikot (ti-to) Espoossa, mut jatketut viikonloput Kuopiossa, et vois vaikka seuraan tuppaantua.

Laitoin juuri viestiä KMC:n jengille. Ois kyllä kiva saada jostain haltuun omistajan käsikirja, kun tuo saksa ei toisiaan ole vahvimpia puoliani
confused_orig.gif

Tänään ensi tyypit uudella mopolla (vielä ilman kilpiä omalla pihalla)
062802moto_prv.gif

On tää hianoo....

Noin yleisesti ottaen, missä Kuopion seudun org porukka kokoontuu ja minä viikonpäivinä?
Itte vaikutan viikot (ti-to) Espoossa, mut jatketut viikonloput Kuopiossa, et vois vaikka seuraan tuppaantua.
Viime kesänä se "virallinen" päivä oli torstai.
Se viikko-ohjelma tosin muuten oli:
Tiistai: KMC:n kokoontuminen Puijolla, menee kuka kehtaa
smile_org.gif

Keskiviikko: Jäppilä sekalaisella porukalla
Torstai: Orgin kokoontuminen Puijolla tms.

Muuten taitaa olla että porukka pyörii pitkin poikin. Tuntuu tuo Petosen Abc olevan se paikka jossa yksi jos toinenkin käy kahvilla tai muuten vain patsastelemassa ja tuon "virallisen" viikko-ohjelman kaikki ajelut tuntuu sinne vaan päättyvän.
Pitäiskö hankkia elämä
nixweiss.gif

Muuten taitaa olla että porukka pyörii pitkin poikin. Tuntuu tuo Petosen Abc olevan se paikka jossa yksi jos toinenkin käy kahvilla tai muuten vain patsastelemassa ja tuon "virallisen" viikko-ohjelman kaikki ajelut tuntuu sinne vaan päättyvän.
Pitäiskö hankkia elämä  
nixweiss.gif
On se puijo vaan niin syrjässä...
Lyhempi matka kotoa muttei saa ajaa motaria.  
biggrin.gif

Minä idi...ti möin pyöräni viime kesänä, kun ehtinyt ajella..ja nyt on uusi työpaika ja vapaa-aikaakin olisi ajella
sad_orig.gif
Pitääkö se lähteä hattu kourassa pankkiin koiranpentuilme kasvoilla
confused_orig.gif

Missä työ ootta. Tänään tulin töistä puoliltapäivin ja kolmessa sekunnissa ajokamat päälle ja baanalle. Takasin tulin klo 16.00 enkä nähny kun yhen puolitutun. Pariin otteeseen patsastelin ABC:llä ja kaupungilla kauppahallin parkissa, ei näkyny kavereita ei. Ootteko velliperseitä vai ootteko ruennu matkamotoristeiksi
tounge.gif
. Olitteko ajelemassa.
thumbs-up.gif

Missä työ ootta. Tänään tulin töistä puoliltapäivin ja kolmessa sekunnissa ajokamat päälle ja baanalle. Takasin tulin klo 16.00 enkä nähny kun yhen puolitutun. Pariin otteeseen patsastelin ABC:llä ja kaupungilla kauppahallin parkissa, ei näkyny kavereita ei. Ootteko velliperseitä vai ootteko ruennu matkamotoristeiksi
tounge.gif
. Olitteko ajelemassa.
thumbs-up.gif
Bongasin sun pyörän torin viereltä mutta olin kyllä kotilolla liikenteessä. Tarkoitus oli lähteä kyytiläisen kanssa ilta-ajelulle mutta alkoi sitten paiskomaan vettä
sad_orig.gif

Jää ajelut keskiviikkoon tältä viikolta jos sattuis keliä... hoppas!

Joo siinä lauantai iltana tuli vesisateessa pidettyä pyörän pesutalkoot
confused_orig.gif
Aika nihkeelle näyttäs tämän viikon ajelukelit
mad.gif
Perjantaille vasta vähän lämpenevää, mut katellaan eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa parempaan päin.
smile_org.gif

Joo siinä lauantai iltana tuli vesisateessa pidettyä pyörän pesutalkoot
confused_orig.gif
Aika nihkeelle näyttäs tämän viikon ajelukelit
mad.gif
Perjantaille vasta vähän lämpenevää, mut katellaan eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa parempaan päin.
smile_org.gif
Juu huonot on kelit. Vasta tonni täynnä ja olen ajanut jo viikon.  
033102bebe_1_prv.gif
Joo ne ei oo nää vuodet veljeksiä. viime vuonna oli vapulla tullu jo 6000 km, kerkeiskö tänä vuonna tulla ees 600 km
veryangry.gif

Vai noin lyhyet viikot sulla on. Mulla se on Ma-Pe. No se siitä, ajelkaahan varoen kellä on jo mopo liikenteessä, kattelin tuossa viikonloppuna että oli näköjään pölyn torjunnassa seurattu Helsingin esimerkkiä, eli tiesuolaa levitetty runsaahkosti koko keskustan aluelle, ja sehän on sitten pirun liukasta,(nimim. kokemusta on), Kuopio ei vaan ole tainnut siitä suuremmin varoitella toisin kuin Helsingin kaupunki.
nixweiss.gif
062802moto_prv.gif

Mopoja näkyy jo aika paljon liikenteessä, itse en ole vielä korkannut kautta, mutta heti alkuviikosta, jos kelit sallii....
062802moto_prv.gif

Pakollinen välipäivä tuon valkoisen paskan takia.  
veryangry.gif

HUOM! SUNNUNTAINA Amiskalle.

Lainaus KMC:n sivuilta.
sanoi:
Kuopion mp-näyttely
20.4.2008 Amiskalla Kuopiossa.
Osoite: Presidentinkatu 3, KUOPIO

Liput 5€ ja alle 12v. ilmaiseksi vanhempien seurassa

Avoinna sunnuntaina 20.4. klo 10 - 16

Esillä uusia, ajettuja ja rakennettuja moottoripyöriä, mp-varusteita ja -tarvikkeita.
Alan yhteistyökumppaneita, mahdollisuus koeajoon ja kaupantekoon.

Näyttelykahvio.

Järjestäjät: Kuopion moottoripyöräclubi ja Yhtyneet konepyöräilijät

Niin messevä keli, että tänään on varmaan mopoilijoita runsain mitoin liikenteessä.
Mulla cepparista vielä öljyt vaihtamatta, mutta onhan sitä vielä aikaa, putsaisvat nuo kadut nyt nopeest!

Ihan pakko kehua: vaihdoin mopon öljyt ja suodattimen ite! Hyvä minä! Ei varmasti mikään kurko suoritus muille, mut mulle kyllä kun en oo ennen sitä tehnyt.

Morjensta vaan Kuopio, tänään tuli kausi avattua ja kaikki viisisataa kuutiota käytössä taas talven jälkeen. Sattu vaan nolo homma kun ajoin ensiksi ABC:lle tankkaamaan ja valuutat jäi kotiin. Siinä sitä bensakorkki käsissä ihmeteltiin että toivottavasti riittää kotiin ja takaisin. No riittihän se ja nyt on 75 km takana. Kivaa ol.
062802jumpie_prv.gif

ABC:llä olikin mopoja nii että livettää
sport05.gif

Pääsin minäkin viimein ihan ajamaan saakka. Vehjes pelasi moitteettomasti ja sää oli mainio. ABC:llä ei ollut kovin ruuhka vielä 15 aikoihin, muutama pyörä näkyi kuitenkin samoin kuin toria kiertämässä
062802moto_prv.gif

Sunnuntaina amikselle.

Back