• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! vieraana Radio Rockin Korporaatiossa 16.6!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammuu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jeesus, mitä kissoja. Nyt mä ymmärrän, miksi valittiin ne liukuvat tixtex-versiot housuista.
biggrin.gif

The Stig jarrutteli sitten ihan tarkoituksella tuimasti, jotta sai Jennin liimaantumaan selkäänsä tiukasti kiinni. Ovatkohan ne kivekset muuten jo toipuneet???

paras korporaation podcast ikinä!
ja toi jenni...huhhuhh...  
inlove.gif

todella isot peukut tämän järjestäneille  
buttrock.gif

tuo korporaation sivuille vievä podcast linkki kuulosti lyhyemmältä kuin mitä itunes storen 28 minsan pätkä (enemmän jennin kirkumista lopussa)
Vai satuinko vaan huonoon aikaan kuuntelemaan sitä kun koko rockin sivusto on under maintenance tällä hetkellä

paras korporaation podcast ikinä!
ja toi jenni...huhhuhh...  
inlove.gif

todella isot peukut tämän järjestäneille  
buttrock.gif

tuo korporaation sivuille vievä podcast linkki kuulosti lyhyemmältä kuin mitä itunes storen 28 minsan pätkä (enemmän jennin kirkumista lopussa)
Vai satuinko vaan huonoon aikaan kuuntelemaan sitä kun koko rockin sivusto on under maintenance tällä hetkellä
Kaiken kaikkiaan, musiikkeineen, se oli yli tunnin setti. Mun mielestä Podcastistä, jota kuuntelin ja jossa oli tiivistelmä koko sen aamun jutuista (28 min), puuttui noin 80% Orgin setistä.. Harmitti, kun en niitä jälkifiilistelyitä livenä kuullut. Viisaammat korjatkoon, jos olen taas väärässä.

Jumakaut
biggrin.gif
Mä KUOLISIN nauruun jos tommonen blondi kissa tulis myymään ajokamppeita!!! Siis ei perkele – noi korot!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Vähän niinku jos jossain palaverissa vastapuoli sanois heti ekaks, että vedetäänkö pullo kossua tähän plaverin alkuun?

Jumakaut  
biggrin.gif
Mä KUOLISIN nauruun jos tommonen blondi kissa tulis myymään ajokamppeita!!! Siis ei perkele – noi korot!  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Vähän niinku jos jossain palaverissa vastapuoli sanois heti ekaks, että vedetäänkö pullo kossua tähän plaverin alkuun?
toihan johtuu vaan siitä että mansesterissa ollaan totuttu siihen että kissojen naama kilisee erilaisista läväreistä, eikä ne kerkee asiakaspalveluun kun pitää mennä musta/punasille päiville anarkisteilemaan ja sitä ennen pitäs ehtiä värjäämään hampputukka vihreeksi...
wink.gif

Jumakaut  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Memmu on erittäin asiantunteva varustekauppias vaikka onkin kaunis.
Tuo kommentti oli mielestäni aika typerä. Käy Niittytorilla toteamassa itse naurettavuus/uskottavuus ja palaillaan sitten asiaan.

Jumakaut  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
toihan johtuu vaan siitä että mansesterissa ollaan totuttu siihen että kissojen naama kilisee erilaisista läväreistä, eikä ne kerkee asiakaspalveluun kun pitää mennä musta/punasille päiville anarkisteilemaan ja sitä ennen pitäs ehtiä värjäämään hampputukka vihreeksi...  
wink.gif
1-0 (turkulainen)

Memmu
inlove.gif

Mutta.... ne muut tytöt siellä (ihan kivan näköisiä nekin) eivät sitten kyllä vakuuta osaamis puolella. Siis varuste-osaamis puolella.(Siis moottoripyörävarusteet)

Jumakaut  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Tuo kommentti oli mielestäni aika typerä. Käy Niittytorilla toteamassa itse naurettavuus/uskottavuus ja palaillaan sitten asiaan.
Komppaan..On kyllä yks parhaita asiakaspalvelijoita joita olen koskaan tavannut.
Eiks ne jo jonkun lehden testinkin voittanut?

Muut voi runkata tietokoneensa ääressä jos ei aito kelpaa..
033102bebe_1_prv.gif

Jumakaut  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif
biggrin.gif
Ihan totta!
blush.gif

Jumakaut  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
No typerä on allekirjoittanutkin, ja vähän paha suustaan joskus!

Eikon asian on muuten sillälaillakin, kaikessa ankaruudessaan, että jos on tomosen näkönen mimmi ja ET ole pro-myyjä jossain prätkämyymälässä, niin olet aika heikoilla, odotusarvo kun voi olla että on hommassaan naamansa avulla.. Monesti voi olla niin, että jos kaunis nainen ei myy persettä tai tissiä, niin sen pitää olla parempi kuin niinsanottu keskiverto jossain duunissa. Se on sääli sikänsä, mutta me miehet ollaan sellaisia. Naisiahan ei keskimäärin kai kiinnosta miltä myyjät missäkin näyttää, kunhan ovat siistejä.

No mut joo, kun olen ittekin vähän tämmönen luomutyyppi, niin kai mä mieluummin kattelen jotain luomumpaa mimmiä. Noi grid-girl look-alike homma on vähän semmosta halpahalliosastoa
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

8:30 olin kuulolla niinku alotusviestissä neuvottiin ja ohihan se meni. No en ois halunnukkaan
sad_orig.gif
Siellä on niin paljon porukkaa studiossa, että niitä voi olla vaikee saada pihalle ennen yhtätoista. Eli oo kuulolla vaan.
Vaihoin jo kanavanki samantien pois ku rupes sitä kimblesontaa tulemaan ja rokin musa on ihan hanurista. No podcastina sitte illalla.
WTF:Mattia ja Teppoako sieltä pitäisi kuulua?Eiköhän niille ole jo useampikin kanava tarjolla!

Back