aaahhhahahahahh!Koska 250cc Virago on niin äijä peli!tulihan tuossa joku tyrnävä-tupos tiellä vastaan etusormi pystyssä![]()
en ajatellu pyörän mallia katella..
mikäs muuten customi miehiä vaivaa kun ne ei tunnu muoviluoteja morjestavan?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aaahhhahahahahh!Koska 250cc Virago on niin äijä peli!tulihan tuossa joku tyrnävä-tupos tiellä vastaan etusormi pystyssä![]()
en ajatellu pyörän mallia katella..
mikäs muuten customi miehiä vaivaa kun ne ei tunnu muoviluoteja morjestavan?![]()
![]()
=)Noo kyllä noi kyykkykuskit ainakin tänään morjensteli... kyllähän sen ymmärtää ettei aina riitä käsivoimat punnertaa stongasta ylös yhdellä kädellä ja toisella morottaa![]()
juu mää heti oletan että silla vastaantulevalla oli jokin mielenterveys ongelma jos ei morjesta..mikäs muuten customi miehiä vaivaa kun ne ei tunnu muoviluoteja morjestavan?![]()
![]()
Mitä väliä jos joku ei morjensta takaisin?? Pitääkö olla heti joku vaiva jos ei morjensta jokaista kaksipyöräistä??![]()
![]()
![]()
![]()
Toiset morjenstaa, toiset ei. Get used to it.juu mää heti oletan että silla vastaantulevalla oli jokin mielenterveys ongelma jos ei morjesta..mikäs muuten customi miehiä vaivaa kun ne ei tunnu muoviluoteja morjestavan?![]()
![]()
Mitä väliä jos joku ei morjensta takaisin?? Pitääkö olla heti joku vaiva jos ei morjensta jokaista kaksipyöräistä??![]()
![]()
![]()
![]()
Hyvin tuntuu kaikki morjestavan, oli sitten millanen "mopo" alla tahansa (poislukien mopot/kevarit). Melko harva jättää morjestamattamikäs muuten customi miehiä vaivaa kun ne ei tunnu muoviluoteja morjestavan?![]()
tulihan tuossa joku tyrnävä-tupos tiellä vastaan etusormi pystyssä![]()
en ajatellu pyörän mallia katella..quote]
Olisinko ollu minä...Ajelin Tyrnävälle päin ja taisin morjenstaa org.tyyliin. Pyörä oli musta DragStar 650.![]()
Ahaa! Mä oon miettiny et mitä käsimerkkejä se mopo-poliisi mulle näytti, mut sehän olikin vaan heiluva ORG!-moroetusormi pystyssä sen perinteisen kokokäpälän sijaan.
Aloittelijana voin sanoa, että monta "moroa" on menny näyttämättä kun on niin tolkuton kiire kytkinten, jarrujen, kaasun, vastaohjauksen ja muun sellaisen parissa, ei siinä ehdi käsipystyä...![]()