Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai niinkuin näin: Se on SIINÄMuutaman kerran tullu mutkapätkäl joku vastaan niin liki, et ois voinu hanskat heittää toisiaan vasten...se on SIINÄ![]()
Hah, ai että noi onkin hauskoja mainoksia, hyvä että tuli esille taas.sanoi:Ai niinkuin näin: Se on SIINÄ
No just joo...Sieg hail:n pistän joka kerta kun tulee prätkä vastaan...
Tuohan on suomessa murhan yritysHah, ai että noi onkin hauskoja mainoksia, hyvä että tuli esille taas.sanoi:Ai niinkuin näin: Se on SIINÄ![]()
Meitsi morjestelee vapaalla tyylillä, yleensä koko räpylällä kaikille motoristeille, jotka suunnilleen pv:tä isommalla pyörällä vastaan tulee.
Myönnän kuitenkin, että silloin tällöin olen ollut "unessa" tms. kun on päässyt joku livahtamaan morjenstamatta. Tämä ei siis ole johtunut mistään pyörää/merkkiä/mallia/tyyliä syrjivästä asenteesta.
Jos tuosta on aiheutunut mielipahaa, niin pahoitteluni.
paljon mahdollista, sattui tupoksen päässä tietä.tulihan tuossa joku tyrnävä-tupos tiellä vastaan etusormi pystyssä![]()
en ajatellu pyörän mallia katella..quote]
Olisinko ollu minä...Ajelin Tyrnävälle päin ja taisin morjenstaa org.tyyliin. Pyörä oli musta DragStar 650.![]()
mulla alla musta RF900 sukisuki pinkeillä tarroilla
Elämässä on paljon riskejäJos erehtyypi sormesta, ni siinähän käypi vaan niin että näyttääpi keskaria ittellensä, eli tulee korkeintaan kyselemään että mikäs pelle se sinä olet![]()