Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tampereelta varmaan löytyy poitsuja jokka antaa kyytiä...Jos Turusta tai lähikunnasta joku on menossa niin pääsiskö kyydillä (bensarahaa maksetaan)?? Tarvis saada kyyti molempiin suuntiin mutta kyllä mä sit muutenkin pääsen jos ei kyydittäjää löydy. Lauantaina vaan pitäis olla paikan päällä klo 12 aikoihin kun pitäis vielä RM Heinolle ehtiä![]()
ja olis kiva jos sais edes sunnuntaina kyydin takas Turkuun.
köh mä en tiedä voinko mä ihan nyt luottaa tähän kyytiin....Tampereelta varmaan löytyy poitsuja jokka antaa kyytiä...![]()
![]()
Ei varmaan ihan luotettavaa ookkaan, meno voi olla nykivää ja sammua ihan kesken kaiken...köh mä en tiedä voinko mä ihan nyt luottaa tähän kyytiin....Tampereelta varmaan löytyy poitsuja jokka antaa kyytiä...![]()
![]()
![]()
no enhän mä sellasta kyytiä halua, ku sen pitää olla luotettavaa menoa loppuun asti. ei oo aikaa millekkään kumin paikkaus sessioille. prklEi varmaan ihan luotettavaa ookkaan, meno voi olla nykivää ja sammua ihan kesken kaiken...köh mä en tiedä voinko mä ihan nyt luottaa tähän kyytiin....Tampereelta varmaan löytyy poitsuja jokka antaa kyytiä...![]()
![]()
![]()
![]()
Kaikkea sitä oluen eteen tehdäänkinKeli vaikuttaa heikolta, pakko varmaan alkaa asentaan piikkirenkaita hondaan, jotta saadaan ne ilmaiset oluet x2.
Ainut asia jonka muistan messu meetingistäKaikkea sitä oluen eteen tehdäänkinKeli vaikuttaa heikolta, pakko varmaan alkaa asentaan piikkirenkaita hondaan, jotta saadaan ne ilmaiset oluet x2..![]()
Kyllä se vois olla. Mikäs jesari on norjaks, että määki osaan pyytää?Muistelee jopa vahvojen verbien taivutusta tai taipumattomuutta^^Holtsun pääkieli on joka tapauksessa norja..![]()
Mites on, otanko taas jesarin mukaan?
komppaan!Oikein erinomaisen vahva ehkä
Mää kans!komppaan!Oikein erinomaisen vahva ehkä
ei mitään tollasia. Mukaan vaankomppaan!Oikein erinomaisen vahva ehkä