• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org Tampere bilettää (7.3.), Tervetuloa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voishan sitä tulla, päivällä menen askartelemaan paskartelemaan ja siitä sitte sulavasti voisi siirtyä siiterin ääreen. Pitäsköhän olla vallan niin rohkea jotta menisi hotelliin yöks vai matkaisiko sitä junalla yöllä vielä kotio. pitänee asiaa vielä pohtia.
biggrin.gif

Emmää muista tiärä, mutta emmää Pikvikkiin ruuan tähren tuu. Teitin takia ystävät hyvät mää tuun ja ehkä hiukan juotavankin takkii. Mennään loppuehtoosta sitten vaikka nääs Tammelantorille hiukopalalle. Jos meinaan jäi nälkä.
tounge.gif

Mitenkäs onko jatkopaikka jo selvillä?

Jos Turusta tai lähikunnasta joku on menossa niin pääsiskö kyydillä (bensarahaa maksetaan)?? Tarvis saada kyyti molempiin suuntiin mutta kyllä mä sit muutenkin pääsen jos ei kyydittäjää löydy. Lauantaina vaan pitäis olla paikan päällä klo 12 aikoihin kun pitäis vielä RM Heinolle ehtiä
biggrin.gif

ja olis kiva jos sais edes sunnuntaina kyydin takas Turkuun.

Jos Turusta tai lähikunnasta joku on menossa niin pääsiskö kyydillä (bensarahaa maksetaan)?? Tarvis saada kyyti molempiin suuntiin mutta kyllä mä sit muutenkin pääsen jos ei kyydittäjää löydy. Lauantaina vaan pitäis olla paikan päällä klo 12 aikoihin kun pitäis vielä RM Heinolle ehtiä  
biggrin.gif

ja olis kiva jos sais edes sunnuntaina kyydin takas Turkuun.
Tampereelta varmaan löytyy poitsuja jokka antaa kyytiä...:D
033102beer_1_prv.gif

Tampereelta varmaan löytyy poitsuja jokka antaa kyytiä...:D
033102beer_1_prv.gif
köh mä en tiedä voinko mä ihan nyt luottaa tähän kyytiin....
biggrin.gif
Ei varmaan ihan luotettavaa ookkaan, meno voi olla nykivää ja sammua ihan kesken kaiken...:D
no enhän mä sellasta kyytiä halua, ku sen pitää olla luotettavaa menoa loppuun asti. ei oo aikaa millekkään kumin paikkaus sessioille. prkl  
cool.gif
mistä me puhutaan...?

Keli vaikuttaa heikolta, pakko varmaan alkaa asentaan piikkirenkaita hondaan, jotta saadaan ne ilmaiset oluet x2.
Kaikkea sitä oluen eteen tehdäänkin
033102beer_1_prv.gif
.
Tapahtuma on näköjään lisätty kalenteriin, muttei näy etusivulla. Voisikohan joku ystävällinen sielu pistää sen näkymään sielläkin
thumbs-up.gif
.

Hotelli varattu ( katokki vilttu että ilmestyt !!
biggrin.gif
)

joten paikalle 7.3 !! ( muista meidän neukkari myös )
biggrin.gif

buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif

Mä alan neiteileen ja vietän tyttöjen saunailtaa kotonani...
Sellanen kuulemma on mun luona samana iltana, ja en mä noita akkoja uskalla tänne ittekseen jättää
biggrin.gif

Back