• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG Tampere baari-ilta 20.9. lauantai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
höä, joko te lähitte meneen0?
biggrin.gif

Huh...oli kyllä nastat kemut...long island ice tea teki myös taas tehtävänsä...töihin pitäs lähtee vähän vähemmän reippaalla fiiliksellä,...
omg.gif

Jaaha excursio mopokerhon maisemiin on suoritettu ja jalat on turvallisesti takaisin Turun kamaralla. Olipas loistava ilta  
smile_org.gif

Päällimmäisenä jäi mieleen uskomaton väkimäärä (iso käsi kaikille paikalla olleille mun puolesta!), Vahvajussin uudet Kiss-tulkinnat, Rammuksen tyylikäs exit, flyerin into kilpurin puikoissa siirtymällä Infernoon ja paikalla olleiden kesken käyty värikäs sananvaihto. Jos Lunastar olisi vielä kiskaissut uhoamansa stuntshown, olisi ilta ollut niin täydellinen, että olisin voinut vaikka kuolla pois
thumbs-up.gif

Vitsi että oli kivaa
smile_org.gif
Eihän sitä ny kaikkea pidä saada kerralla. Joitain elämyksiä pitää jättää seuraavaan kertaan
wink.gif

Mut oli kyl mukava ilta. Harmi että jäi vähän lyhyeksi omalta osalta. Seuraavalla kerralla muistan jättää remppaamiset väliin ennen baari-iltaa (pohjia ei ehtiny ottaa ja väsykin ehti iskeä remppailun tuoksinnassa).

vielä tampere ja sunnuntai känni
ghostface.gif

kiitos järjestelyistä, mukavaa oli.

anteeks en pyydä  
033102bebe_1_prv.gif

mulla oli ainakin ilmeiseskivaa koska luulin aamulla kuolevani...enkä vain siksi että lusikoitiin mekanikin kanssa yöllä
biggrin.gif
ghostface.gif
eek.gif
blush.gif
inlove.gif
omg.gif

SUURKiitos järjestäjille! Hauskaa oli ainakin siihen asti mitä muistan.
Aamulla olikin sitten vähemmän hauskaa.
Eli kaikenkaikkiaan erittäin onnistunut baari-ilta.

Kiitos.. oli kivaa! Inasen meni loppuilta ohi, tuli kuulemma katseltua luomia sisäpuolelta pitkät tovit..
biggrin.gif

edit: tuuppasinpa joitain kuviakin nettiin.. klik

Siellähän jollain kamerakin välkky ahkeraan...onkos kuvia nähtävillä missään julkisessa tai vähemmän julkisessa paikassa?

Hän kiittää myös hauskasta illasta Tampereen Orggilaisten seurueessa. Hurjan paljon oli porukkaa paikalla ja hauskaa tais olla. Kiitos.

ghostface.gif

anteeks en pyydä  
033102bebe_1_prv.gif
Mihin sä oikein katosit, luulin että olit kömpimässä mun kämpille yöksi? Vai olinko se minä joka katosin?
tounge.gif
[Muistaakseni venasin valomerkin jälkeen vielä jonkun tovin narikassa ja ulkonakin hyvässä org-seurassa turisten, mutta voi olla että se olikin jo unta..
033102beer_1_prv.gif
]

Kiitokset kaikille, etenkin iamalle järjestelyistä ja mikseipä myös musa-show:sta!
bowdown.gif

ghostface.gif

anteeks en pyydä  
033102bebe_1_prv.gif
Mihin sä oikein katosit, luulin että olit kömpimässä mun kämpille yöksi? Vai olinko se minä joka katosin?  
tounge.gif
[Muistaakseni venasin valomerkin jälkeen vielä jonkun tovin narikassa ja ulkonakin hyvässä org-seurassa turisten, mutta voi olla että se olikin jo unta..  
033102beer_1_prv.gif
]

Kiitokset kaikille, etenkin iamalle järjestelyistä ja mikseipä myös musa-show:sta!  
bowdown.gif
jaa se oli varmaan minä joka hävis
biggrin.gif

päädyin kaverin luokse Hämeenpuistoon ja meni aamuun asti
ghostface.gif

Jaaha excursio mopokerhon maisemiin on suoritettu ja jalat on turvallisesti takaisin Turun kamaralla. Olipas loistava ilta  
smile_org.gif

Päällimmäisenä jäi mieleen uskomaton väkimäärä (iso käsi kaikille paikalla olleille mun puolesta!), Vahvajussin uudet Kiss-tulkinnat, Rammuksen tyylikäs exit, flyerin into kilpurin puikoissa siirtymällä Infernoon ja paikalla olleiden kesken käyty värikäs sananvaihto. Jos Lunastar olisi vielä kiskaissut uhoamansa stuntshown, olisi ilta ollut niin täydellinen, että olisin voinut vaikka kuolla pois
thumbs-up.gif

Vitsi että oli kivaa
smile_org.gif

EDIT: perkule melkein unohdin iaman eri hienon paidan
biggrin.gif
Iso käsi iamalle muutenkin järkkäilystä!
Meinas päästä valkoiset viivat yllättämään pahemman kerran.
crazy.gif
Kerpele, että pelästy. Tyylikäs se ois ollut jos ois osannut, mutta ei. Seuraavalla kerralla sitten tyylikkäämmin.
lookaround_orig.gif

Mukava oli kuitenkin pistäytyä.

Back