Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän sitä ny kaikkea pidä saada kerralla. Joitain elämyksiä pitää jättää seuraavaan kertaanJaaha excursio mopokerhon maisemiin on suoritettu ja jalat on turvallisesti takaisin Turun kamaralla. Olipas loistava ilta![]()
Päällimmäisenä jäi mieleen uskomaton väkimäärä (iso käsi kaikille paikalla olleille mun puolesta!), Vahvajussin uudet Kiss-tulkinnat, Rammuksen tyylikäs exit, flyerin into kilpurin puikoissa siirtymällä Infernoon ja paikalla olleiden kesken käyty värikäs sananvaihto. Jos Lunastar olisi vielä kiskaissut uhoamansa stuntshown, olisi ilta ollut niin täydellinen, että olisin voinut vaikka kuolla pois![]()
Vitsi että oli kivaa![]()
Mihin sä oikein katosit, luulin että olit kömpimässä mun kämpille yöksi? Vai olinko se minä joka katosin?vielä tampere ja sunnuntai känni![]()
kiitos järjestelyistä, mukavaa oli.
anteeks en pyydä![]()
jaa se oli varmaan minä joka hävisMihin sä oikein katosit, luulin että olit kömpimässä mun kämpille yöksi? Vai olinko se minä joka katosin?vielä tampere ja sunnuntai känni![]()
kiitos järjestelyistä, mukavaa oli.
anteeks en pyydä
[Muistaakseni venasin valomerkin jälkeen vielä jonkun tovin narikassa ja ulkonakin hyvässä org-seurassa turisten, mutta voi olla että se olikin jo unta..
]![]()
Kiitokset kaikille, etenkin iamalle järjestelyistä ja mikseipä myös musa-show:sta!![]()
Meinas päästä valkoiset viivat yllättämään pahemman kerran.Jaaha excursio mopokerhon maisemiin on suoritettu ja jalat on turvallisesti takaisin Turun kamaralla. Olipas loistava ilta![]()
Päällimmäisenä jäi mieleen uskomaton väkimäärä (iso käsi kaikille paikalla olleille mun puolesta!), Vahvajussin uudet Kiss-tulkinnat, Rammuksen tyylikäs exit, flyerin into kilpurin puikoissa siirtymällä Infernoon ja paikalla olleiden kesken käyty värikäs sananvaihto. Jos Lunastar olisi vielä kiskaissut uhoamansa stuntshown, olisi ilta ollut niin täydellinen, että olisin voinut vaikka kuolla pois![]()
Vitsi että oli kivaa![]()
EDIT: perkule melkein unohdin iaman eri hienon paidanIso käsi iamalle muutenkin järkkäilystä!![]()