• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Superpäivä kevät 2016 - 2.4.2016 kalenteriin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiggeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jaa, no sit vois vaiks harkita kevätretkeä. Poprillin perässä en perkele ajele.:smoking:

Mä tuun tuos puolen päivän tietämil käväseen. Maggarat kuumaks ja saapi penkoa mulle sadeasunkin valmiiksi.

Makkarankin suhteen asiallista suhtautumista joten varmistaakseeni
huomiselle makkarankin lunastin juurikin itselleni "siivet"! :)

Huomenna siis nähdään!:orgmp:

marco15 sanoi:
Makkarankin suhteen asiallista suhtautumista joten varmistaakseeni
huomiselle makkarankin lunastin juurikin itselleni "siivet"! :)

Huomenna siis nähdään!:orgmp:

Eurobikerin lahjakorttikin on jäsenille laitettu koodina emailiin, ilmeisesti ei tule automaattisesti enää joten kannattaa kysyä sen puolesta.
Toki viisaammat yhdistyksen tekijäihmiset tarkentaa asian.

tate66 sanoi:
Eurobikerin lahjakorttikin on jäsenille laitettu koodina emailiin, ilmeisesti ei tule automaattisesti enää joten kannattaa kysyä sen puolesta.
Toki viisaammat yhdistyksen tekijäihmiset tarkentaa asian.

Juu... Kiitos huomiosta!
Täytyy huomenna kysäistä aiheesta. Liike onkin jossain määrin tuttu (olen käynyt).

Älkää nyt sit sotkeko Eurobikeria ja Superbikersia toisiinsa ettei jää nälkä ja mieli pahoitu :D

GuessWho sanoi:
Älkää nyt sit sotkeko Eurobikeria ja Superbikersia toisiinsa ettei jää nälkä ja mieli pahoitu :D

Ajelkaa te vain veneellä vielä hetki kunnes mopohammasta alkaa pakottamaan :grin:

marco15 sanoi:
On kyllä molemmat...
Mutta huomenna mennään mopottimella (kausi jo pari viikkoa vanha) :grin:

Et sitten huomannut kenelle tarkoitin eli Guesswho ja Anu oli kyseessä, valitettavasti sinusta ei ollut tällä kertaa kyse :)

Ilmaannun teltalle hengailemaan ja välittämään iltapäivän puolella, jahka saan ensin pari tuntia unta kuulaan työyön jäljiltä. Aurinkoista keliä näyttäis olevan tiedossa, jee :)

Harmi, kun ei pääse . Muita suunnitelmia tälle päivälle :pissed:

Elämä heittelee.....ja kunnolla :hanuria:

Mä otan blondin ja bruneten mukaani, eli varatkaa mulle 3 annosta: makkara, kakkuu ja sun muuta herkkuu... :wanna:

Ja pieni varoitus, ihan Superbiken nurkilla on maksullista nopeusmittarin tarkistusta tarjolla!

Kiitokset talkoolaisille, paikalle saapuneille sekä yhteistyökumppaneillemme Superbikersille ja Starbikelle.
Makkara riitti ja ilmassa väreili välittämistä eikä säätäkään voinut tälle kertaa moittia, joten hienosti meni kaikin puolin.
Muistakaa toki, että jäsenille alennukset toimivat verkkokaupan puolella www.superbikers.fi vielä huomisenkin ajan, joten jäsenetuja voi hyödyntää vaikkei paikalle päässytkään. Koodi löytyy suljetulta osastolta.
Kiitos vielä, tästä se kausi lähtee rullaamaan taas.

Back