Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vai vapautetaanko lippumiehet…
shyhander sanoi:JOS näyttää että radalla olisi tilaa niin lisätäänkö mahdoliisesti settien määrää kahdestavai vapautetaanko lippumiehet…
Mä oon nyt yhden ratapäivän käyny, niin olisko eiks vissiin toi hidas sitten se oikeempi kuin Rookie? Vaikka olen kyllä varmaan aika hidas hitaassakin.![]()
shyhander sanoi:JOS näyttää että radalla olisi tilaa niin lisätäänkö mahdoliisesti settien määrää kahdestavai vapautetaanko lippumiehet…
Mä oon nyt yhden ratapäivän käyny, niin olisko eiks vissiin toi hidas sitten se oikeempi kuin Rookie? Vaikka olen kyllä varmaan aika hidas hitaassakin.![]()
koke sanoi:Onko jokaisella oikeus tuupata kaks settiä radalla? Eli jos ilmottaudun esim. Rookie-Ryhmään niin saan ajajakokouksen jälkeen mennä kahteen vapaavalintaiseen rookie ryhmän vetoon? Vai kokouksesta kaks seuraavaa?
.
Tussilla tarraan tukkimiehen kirjanpitoa portilla?Kriisi sanoi:Jotta järkkäreillä pysyisi joku tolkku siitä montako missäkin ryhmässä milläkin hetkellä on niin luulen että kaksi peräkkäistä settiä on se tapa millä tämä järjestetään. Itse tosin olen vain apulaisena näissä ratajärjestelyissä, joten joku ratavastaavista korjannee jos luuloni on väärä![]()

Hidastaa radalle menoa jonkun verran, muttei ihan mahdoton ajatus. Vaatisi kyllä melkein kaksi ihmistä portille ainakin keski/nopean ryhmän ajaksi, lämppäreistä lähtevät kuskit kun harvoin lähtevät kaikki heti setin alusta joten porttivahdin pitäisi parhaassa tapauksessa samanaikaisesti tarkkailla rataa, liputtaa, puhua puhelimeen ja tussailla tarroja, loppuu kädet kesken...compinho sanoi:Tussilla tarraan tukkimiehen kirjanpitoa portilla?
LaMasquerade sanoi:Alkavatko ilmoittautumiset radalle jo normaalisti ysiltä ja ENSIMMÄINEN ajajakokous puoli kymmeneltä? (Jotta toivottavasti positiivisessa mielessä rajallinen ratakapasiteetti saadaan heti tasa kymmeneltä käyttöön...)
zapster sanoi:![]()
Ohjelmassa varikko-alueella on erilaisia klinikoita niin moottoripyörän säätöön, ajo-asentoon, pyörän huoltoon kuin tekniikkapulmiin sekä varusteiden koeajoa, rastitehtäviä ja tietysti Orgin kiertävä paitapuoti.
Riikka sanoi:Olisko jo perjantaina lähtiöitä joko pyörällä tai kotilolla? Matkaseura olis kiva![]()

koke sanoi:Ps.Jos Jyväskylästä tulijoita ja kiinnostaa ajoseura aamuinen, niin Yv tai jkl letkat topiciin tietoa liikkeistäsi.
Yksin tympeä ajella noin aikasin.