Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Brenille kiitoksia, hyvästi vedetty![]()
Ja kaikki todistettavasti toimitettu porttien ulkopuolelle.
?? Olet silloin tuollapäin?
Jos jotain tällaista saadaan sovittua, niin onhan se tultava paikalle, kunhan vaan ei ole keskiviikkona.
Pieksämäki ok paikkana, inhimillinen matka Jkl:stä, Kuopiosta ja Mikkelistä
Viikonloppu olis varmaan parempi noilla tienoilla, koska siirtyminenkin ottaa aikansa, olettaen että porukkaa kiinnostaa kokoontua vähän edempääkinOlen ensi viikolla Enonkoskella (tjsp) perjantaista seuraavaan keskiviikkoon. Lauantai tai sunnuntai on sopivia päiviä, jos haluaa pidemmän lenkin ajella. Lyhyemmän kahvikierroksen voi järkätä myös ma tai ti. Mä olen kyllä noilla hoodeilla ihan turisti, joten joku muu voi vuorostaan vetää letkaa ja miettiä reittiä. Ehdotuksia tarkemmasta kokoontumisajasta ja -paikasta otetaan kiitollisena vastaan.
Vai näille kulmille tulossaOlen ensi viikolla Enonkoskella (tjsp) perjantaista seuraavaan keskiviikkoon. Lauantai tai sunnuntai on sopivia päiviä, jos haluaa pidemmän lenkin ajella. Lyhyemmän kahvikierroksen voi järkätä myös ma tai ti. Mä olen kyllä noilla hoodeilla ihan turisti, joten joku muu voi vuorostaan vetää letkaa ja miettiä reittiä. Ehdotuksia tarkemmasta kokoontumisajasta ja -paikasta otetaan kiitollisena vastaan.
Äläs nyt, kyllähän sinäkin todistetusti porttien ulkopuolella kävitTai miten sen nyt ottaa, ei ihan kaikkia vielä![]()
Eipäs varasteta, vaan lähtee mukaan sitten ihan oikeena päivänäVai näille kulmille tulossaOlen ensi viikolla Enonkoskella (tjsp) perjantaista seuraavaan keskiviikkoon. Lauantai tai sunnuntai on sopivia päiviä, jos haluaa pidemmän lenkin ajella. Lyhyemmän kahvikierroksen voi järkätä myös ma tai ti. Mä olen kyllä noilla hoodeilla ihan turisti, joten joku muu voi vuorostaan vetää letkaa ja miettiä reittiä. Ehdotuksia tarkemmasta kokoontumisajasta ja -paikasta otetaan kiitollisena vastaan.Voidaan käydä kaffeella etukäteen, niin voi näyttää reittivaihtoehtoja näiltä nurkilta![]()
![]()
![]()
...mutta todistettavasti tuotiin takaisin porttien sisäpuolellekinÄläs nyt, kyllähän sinäkin todistetusti porttien ulkopuolella kävitTai miten sen nyt ottaa, ei ihan kaikkia vielä![]()
![]()
onks nyt sinkkuajeluille tulevaisuudessa 2 osallistujaa vähemmän?...mutta todistettavasti tuotiin takaisin porttien sisäpuolellekin![]()
Sitä voi jokainen miettiä itsekseen omassa pienessä päässäänonks nyt sinkkuajeluille tulevaisuudessa 2 osallistujaa vähemmän?...mutta todistettavasti tuotiin takaisin porttien sisäpuolellekin![]()
![]()
Pitihän sitä letkaa pyörittää ympyrää vähän aikaa siinä parkkipaikallaÄläs nyt, kyllähän sinäkin todistetusti porttien ulkopuolella kävitTai miten sen nyt ottaa, ei ihan kaikkia vielä![]()
![]()
Pitihän sitä letkaa pyörittää ympyrää vähän aikaa siinä parkkipaikallaÄläs nyt, kyllähän sinäkin todistetusti porttien ulkopuolella kävitTai miten sen nyt ottaa, ei ihan kaikkia vielä![]()
![]()
![]()
Mutta sitten äkkiä takaisin![]()