• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Sinkkuajot (Etelä-Suomi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin terveisiä vaan täältä Tammisaaresta reitin varrelta. Kivaa on ollut roppakaupalla ja ei ole sadekaan liiemmälti kastellut. Oisitte lähteny mukaan vaan, niih.
biggrin.gif
Nooh... Meil oli Kattisen kanssa vähän privaatimmat ajelut, eikä muuten sade kastellut lainkaan!  
tounge.gif
Mitämitä, nyt saat kyllä kertoa kaikki likaisimmatkin yksityiskohdat. Joo me luvataan ettei kerrota kenellekään.
talktohand.gif

Pikkumustat kotona ja sauna lämpiämässä
smile_org.gif

Oli aivan sairaan kivaa, ja ei varmaan jäänyt keneltäkään huomaamatta kuinka kivaksi hommat menivät kun pikkumustat lähtivät jossain Salon hujakoilla loppureissuksi tahoilleen vieraisiin
biggrin.gif

Eli valtaisa kiitos mopon lainasta, mä tahon kyykkypyörän!
062802jumpie_prv.gif

No niin terveisiä vaan täältä Tammisaaresta reitin varrelta. Kivaa on ollut roppakaupalla ja ei ole sadekaan liiemmälti kastellut. Oisitte lähteny mukaan vaan, niih.
biggrin.gif
Nooh... Meil oli Kattisen kanssa vähän privaatimmat ajelut, eikä muuten sade kastellut lainkaan!  
tounge.gif
Mitämitä, nyt saat kyllä kertoa kaikki likaisimmatkin yksityiskohdat. Joo me luvataan ettei kerrota kenellekään.
talktohand.gif
Kerrotte kuitenki...
omg.gif
Mut jos mä kuiskin vaa sulle
blush.gif

Orgin tapaan, ihan sama mitä sanoo, kukin muodostaa ihan oman käsityksensä ja totuutensa, jonka mukaan asiaa repostellaan muutaman sivullisen verran
biggrin.gif

Joillekin saatto kessalla jäädä käsitys, että me oltiin arkajalkoja sateen suhteen ja vain saattelemassa teitä matkaan kateellisena nuoresta rohkeudesta. EHKÄ me kuitenkin olimme sen verran fiksumpia oman sokeroidun kuumuutemme suhteen, että osasimme keskittyä oleelliseen jäähdyttävän sateen sijasta. Ajokilometrejä meille kertyi vain jotain 150 km, koska tässä iässä kaks kuumaa sinkkua PALJON muutakin mukavaa ihan vain kahdestaan
inlove.gif

Mut muista! Et sit kerro kellee! Ainakaa Kattiselle, ku se ei välttämättä oo samaa mieltä tapahtumien kulusta
biggrin.gif

Eli valtaisa kiitos mopon lainasta, mä tahon kyykkypyörän!  
062802jumpie_prv.gif
Ymmärrän innostuneisuutesi, MUTTA... tässä foorumissa kun on tapana antaa vaihtoehtoja vähän enemmän, kuin kaupasta löytyy, hämmennänpä soppaa
tounge.gif

Mulla oli viime kesänä kans kutos erkki ja kaverin tonnista gixeriä lainattuani, ihmettelin miten se viitti ajaa sillee, et mä pysyin erkillä perässä. Eihän zeta oo kyykky, mut ero erkkiin on älyttömän suuri.

biggrin.gif
tounge.gif
talktohand.gif
Kerrotte kuitenki...  
omg.gif
blush.gif

Orgin tapaan, ihan sama mitä sanoo, kukin muodostaa ihan oman käsityksensä ja totuutensa, jonka mukaan asiaa repostellaan muutaman sivullisen verran  
biggrin.gif

Joillekin saatto kessalla jäädä käsitys, että me oltiin arkajalkoja sateen suhteen ja vain saattelemassa teitä matkaan kateellisena nuoresta rohkeudesta. EHKÄ me kuitenkin olimme sen verran fiksumpia oman sokeroidun kuumuutemme suhteen, että osasimme keskittyä oleelliseen jäähdyttävän sateen sijasta. Ajokilometrejä meille kertyi vain jotain 150 km, koska tässä iässä kaks kuumaa sinkkua PALJON muutakin mukavaa ihan vain kahdestaan  
inlove.gif

Mut muista! Et sit kerro kellee! Ainakaa Kattiselle, ku se ei välttämättä oo samaa mieltä tapahtumien kulusta
biggrin.gif
Tota...mullois sulle vähän huonoja uutisia. Tää lipsahti nyt jotenkin vahingossa yleiselle. Mut ei kai se haittaa, kyl varmaan kaikki (ja Kattinenkin) ymmärtää. Pian tää on unohdettu juttu! Tuskin lähtee sana ees kiertää.

nättejä on tyttäret  
cool.gif

harmi ku oon kipeänä enkä päässy  
bawling.gif
Ohöm...
Kuulisit kun R1ivattu huutaa  
eek.gif

Se pysäyttää verenkierron ja sen kuulee koko Etelä-Suomi  
tounge.gif
Viihdearvo on merkittävä  
cool.gif
jos sä nyt löydät noiden ajojen kautta ukon ja kun menette sen kanssa orgin ajelulle niin äijäthän aina porukassa kehuu "kuinka mä tein niin ja muija oli sillon ihan hiljaa..." tässä tapauksessa kaveriporukassa tulee kova köhä eikä kukaan tohi sanoa mitään  
biggrin.gif

niin siis R1ivattu löytää
baaa.gif

nättejä on tyttäret  
cool.gif

bawling.gif
Ohöm...
eek.gif

tounge.gif
Viihdearvo on merkittävä  
cool.gif
jos sä nyt löydät noiden ajojen kautta ukon ja kun menette sen kanssa orgin ajelulle niin äijäthän aina porukassa kehuu "kuinka mä tein niin ja muija oli sillon ihan hiljaa..." tässä tapauksessa kaveriporukassa tulee kova köhä eikä kukaan tohi sanoa mitään  
biggrin.gif

baaa.gif
Hirveetä suolaamista!!
Kuka se sanoi että pitää olla Mies eikä mikään MikkiHiiri. Onneksi täällä on sellaisiakin. Kyllä mä silloin olen hiljaa... Tai ainakin siitä voidaan neuvotella.
wink.gif

biggrin.gif
tounge.gif
talktohand.gif
Kerrotte kuitenki...  
omg.gif
blush.gif

biggrin.gif

inlove.gif

biggrin.gif
Tota...mullois sulle vähän huonoja uutisia. Tää lipsahti nyt jotenkin vahingossa yleiselle. Mut ei kai se haittaa, kyl varmaan kaikki (ja Kattinenkin) ymmärtää. Pian tää on unohdettu juttu! Tuskin lähtee sana ees kiertää.
Haha siinä teillä ihmttelemistä kaikista likaisita yjsityiskohdsta... :P
oli kuitenkin nais/mies suhde 50/50, mites teillä :P

En valitettavasti päässyt mukaan, kun juuri olin tulossa laivalla takaisin Suomeen euroopan reissulta.. ensi kerralla ehdottomasti messissä, kun kerran kauniita naisiakin mukana!
smile_org.gif

nättejä on tyttäret  
cool.gif

bawling.gif
Ohöm...
eek.gif

tounge.gif
Viihdearvo on merkittävä  
cool.gif
biggrin.gif

baaa.gif
Hirveetä suolaamista!!
Kuka se sanoi että pitää olla Mies eikä mikään MikkiHiiri. Onneksi täällä on sellaisiakin. Kyllä mä silloin olen hiljaa... Tai ainakin siitä voidaan neuvotella.
wink.gif
äläs nyt, eihän tässä kuinkaan oo käyny. sä oot pitäny jöötä ja sillä selvä
smile_org.gif

ja kyllä sen naisen täytyy suunsa auki tarpeen vaatiessa saada, mä en ainakaan jaksa kovin kauaa katella jos toinen vaan aina myötäilee ja on joka asiasta samaa mieltä eikä esitä omia mielipiteitään. pieni äänenkorotus tekee hyvää vaan ja putsaa ilmapiiriä
blush.gif

Olihan mukava reissu ja hienoja ihmisiä. Vaikka alkuun vaikutti ettei foreca oikein suosikaan, loppupeleissä vettä alkoi tulla kunnolla vasta kun ajelin Bembölestä kotiinpäin, eli eipä päivän säässäkään juuri valittamista ollut.

Suuret kiitokset vielä Brenille kaikesta vaivannäöstä ja kärsivällisyydestä jota tarvitaan kun vedettävänä on orggilainen apinalauma (olkoonkin sitten hartaan romanttisella ja jännittyneen muikealla tuulella niinkuin eilen)
biggrin.gif
Hienosti hoidettu siis ja uutta reissuahan tässä jo odotellaan 
wink.gif

Back