• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

.Org! Sinkkuajot (Etelä-Suomi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pöh. Hirveä valitus ja hampaiden kiristely. Itselläkin eräät tuprit ois siinä aiemmin, mutta jos ne ottaisi rauhallisemmin niin pääsee tuohonkin tapahtumaan osallistumaan.

Toisaalta jos joku on tosissaan tuonne osallistumassa, niin kannattaisi minut juottaa niin humalaan etten varmasti osallistu ajeluihin. Meikäläisellä on kuitenkin väestöliitto sponsorina kun olen kuulemma täydellinen ehkäisyväline. Nää jutut ja mun naama, niin kukaan koko porukasta ei varmasti saa...
biggrin.gif
Keräilyeriin..illan viimeisiin.
eihän siihen ulkonäköö trvita ja siihen aikaan on ulosanti kaikilla sama.
crazy.gif

Itse olen todennut tämän ohjenuoran toimivaksi:

sanoi:
Miehet ovat kehittäneet herkissä mielissään illuusion naismotoristeista, että kypärän alta vilahtava tukka kuuluu automaattisesti jollekin hottikselle. Hyvän ryhmähengen vaalimiseksi tätä illuusiota kannattaa ylläpitää pitämällä se kypärä päässä. Koko ajan. Ja visiiri kiinni. Suositus on että peilivisiiri olisi käytössä pimeälläkin.

Jos kypärä on pakko ottaa pois, se tehdään vasta kun miehet on edellämainittua illuusiota hyväksikäyttäen harhautettu riittävän lähelle, esimerkiksi samaan pöytään tai puhe-etäisyydelle. Kun kypärän tässä vaiheessa poistaa, uhrit... siis miehet harvemmin kehtaavat enää poistua.

Miehet toki oppivat nopeasti, ja muistavat kokemansa vääryyden, joten harhautus tehoa parhaiten vain täysin uusiin kohteisiin.
033102bebe_1_prv.gif

Takapenkkiläisenä saattaisin hyvinkin lähteä mukaan..  
smile_org.gif
Ajokamat ja kortti löytyy, vain pyörä puuttuu tällä hetkellä  
baaa.gif

Inboxiin otetaan siis hyviä tarjouksia vastaan, kellähän ois se mukavin takapenkki  
tounge.gif

Niiiiin ja siis kyseessä on 24v tyttönen, jos nyt jotenki liittyy mihinkään  
biggrin.gif

Mulla ainakin on takapenkki vapaana ja on varmaan aika mukavakin. En nyt jaksa nähdä sen suurempaa vaivaa sen eteen, että rupeaisin valmiiksi kyydityksiä sopimaan, mutta olettaisin tilanteen olevan semmoisen, että kyytiläisten kannattaa saapua paikalle etukäteen sopimattakin. 95% pyöristä on varustettu mukavalla takapenkillä ja 75% ko. pyörien kuskeista varmaan ottaa kyytiläisen ihan mieluusti.

Tämähän ei toki ole järjestäjän virallinen mielipide vaan minun omani.

Osallistumassa ollaan ja taitaa se takapaikkakin olla sitten valmiina
thumbs-up.gif

inlove.gif

Mutta tuosta että helppo saada takapaikka niin olen aivan eri mieltä tai sitten eihän kaikkia voi tietysti miellyttää :P

No jooh ja jään sitten kahvittelemaan lähtöpisteeseen jos kukaan ei huoli mukaansa
tounge.gif

Minkään sortin aika arviota ei taida olla? Illalla pitäis ehtiä jo toisaalle..

Osallistumassa ollaan ja taitaa se takapaikkakin olla sitten valmiina  
thumbs-up.gif

inlove.gif

Mutta tuosta että helppo saada takapaikka niin olen aivan eri mieltä tai sitten eihän kaikkia voi tietysti miellyttää :P
Kirsin kohdalla PK-ajot oli vähän toinen juttu, siinä 2 päällä joutuu jättäytymään letkan hännille (ymmärät varmaan syyn eilisen jälkeen. No Köpi varmaan teki parhaansa päästäkseen Moto-GPhen kaksi päällä)  
biggrin.gif
Sinkku ajoissa näyttää letkan nopeus olevan "maltillinen" joten on sama ajaetaanko yksi vai kaksi päällä.

Lisäsin aloitusviestiin reittiehdotuksen ja tarkistin hieman aikataulua.

HUOM Uusi lähtöaika 10.30!

En tiedä kuinka paljon tuohon Google mapsiin voi luottaa, mutta optimistinen arvio on, että olemme Mäntsälässä kuuden - puoli seiskan aikaan. Ja Iitissä yhden pintaan, mikäli sieltä joku haluaa liittyä letkaan.

Ja tässä vielä reittiehdotus Vantaalta Mäntsälään. Muutetaan sitä sitten tarvittaessa. Jos tiedätte jonkun reitillä olevista tieosuuksista olevan erityisen huonossa kunnossa, otan kiitollisena tiedon vastaan.
Tuo reitissä Hollolan jälkeen oleva pätkä eli Tennilä - Maavehmaa - Joentausta oli viime kesänä aika järkyttävää pakkopullaa kyykyllä (ikivanha jyrsitty, routavaurioinen asfaltti, soralla paikattuja jalkapallon kokoisia kuoppia mutkissa jne). Tämän talven jäljeltä siis todnäk melko kauhea, ellei ole sattumoisin päällystetty uusiksi
biggrin.gif

Itse olen sittemmin ajanut tuon välin nöyrästi tuota 54-tietä ja kääntynyt sitten juuri tuosta Öljymäen kohdalta kohti Mäntsälää.

Edit: muuten mainio reitti ja tuo Askola-Myrskylä-Iittihän on sellainen mutkanirvana että marssitahdin pitäminen maltillisena vaatii kuria...

Mukana, ja en pelkää kyytiläistäkään
smile_org.gif
PM jos 12r (vm-82 itse) kyytipaikkaan halukkaita... Viidakon laki
smile_org.gif

Voin myös ottaa jonkun kyytiin, jos on halukkaita.

Täällä olis 32v sinkku Bemarilla.
cool.gif

No jooh ja jään sitten kahvittelemaan lähtöpisteeseen jos kukaan ei huoli mukaansa
tounge.gif

Minkään sortin aika arviota ei taida olla? Illalla pitäis ehtiä jo toisaalle..
taitaa olla parempi ettei mitään aikatauluja suunnittele etukäteen että pitäs johonkin ennättää jos reissulle mukaan lähtee
biggrin.gif

niin minunkin piti olla viime reissun jälkeen ajoissa illalla kotona pakkaamassa mutta yöllä yhden aikaan pakkailin ja herätys oli aamulla jo viideltä
smile_org.gif

mutta eipä haitannu
inlove.gif
, eipä kai sitä kello kaulassa näille reissuille lähdetäkään
smile_org.gif

Vinkki herroille, teille kuitenkin käy niin että huomaatte olevan siellä ihan vain poikaporukalla, julkaiskaa tuo ajelu jossain suomi 24 ja pyytäkää halukkaita tyttöjä paikalle , lupaatte kypärän ja kyydin mopolla, niin kerrankin saisitte sinkku ajelulle jotain ideaa.. ( ellette sitten tykkää äijä porukasta
biggrin.gif
)

Verla on aina kiinnostanut.
Mukava tulla valmiiseen pöytään. Ei tarvitse kuin ajaa jonossa ja yrittää olla mahdollisimman houkutteleva
biggrin.gif

Back