• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Sinkkuajot (Etelä-Suomi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Brenille kiitoksia, hyvästi vedetty  
biggrin.gif

Toivottavasti sotilaskodin antimet maistuivat vielä Santa Feen jälkeenkin  
tounge.gif

Ja kaikki todistettavasti toimitettu porttien ulkopuolelle.

Kiitoksia kaikille, mukavaa oli  
062802jumpie_prv.gif

Reissukuvia voi ponkailla täältä.

Kiitoksia vielä minunkin puolesta.
smile_org.gif
Se loppumatkan reitinvaihto oli ihan pyllystä, mutta Sotkun munkkikahveja en halunnut missata. Toivottavasti kenellekään ei jäänyt mitään traumoja siitä. Nyt mä tuhoan siitä eilistä pitsan jämää. Se selvisi yllättävän hyvin tankkilaukussa kotiin, vaikka viimeisellä tankkauspaikalla pyörähtikin ympäri pari kertaa.

?? Olet silloin tuollapäin?
Jos jotain tällaista saadaan sovittua, niin onhan se tultava paikalle, kunhan vaan ei ole keskiviikkona.
Pieksämäki ok paikkana, inhimillinen matka Jkl:stä, Kuopiosta ja Mikkelistä

Olen ensi viikolla Enonkoskella (tjsp) perjantaista seuraavaan keskiviikkoon. Lauantai tai sunnuntai on sopivia päiviä, jos haluaa pidemmän lenkin ajella. Lyhyemmän kahvikierroksen voi järkätä myös ma tai ti. Mä olen kyllä noilla hoodeilla ihan turisti, joten joku muu voi vuorostaan vetää letkaa ja miettiä reittiä. Ehdotuksia tarkemmasta kokoontumisajasta ja -paikasta otetaan kiitollisena vastaan.

Höh! Tekin olitte Tammisaaressa eilen  
eek.gif

Eipä törmätty?!?!?! Santa Feessäkin tuli lorvittua, tosin vasta puolen yön jälkeen  
033102beer_1_prv.gif

Olen ensi viikolla Enonkoskella (tjsp) perjantaista seuraavaan keskiviikkoon. Lauantai tai sunnuntai on sopivia päiviä, jos haluaa pidemmän lenkin ajella. Lyhyemmän kahvikierroksen voi järkätä myös ma tai ti. Mä olen kyllä noilla hoodeilla ihan turisti, joten joku muu voi vuorostaan vetää letkaa ja miettiä reittiä. Ehdotuksia tarkemmasta kokoontumisajasta ja -paikasta otetaan kiitollisena vastaan.
Viikonloppu olis varmaan parempi noilla tienoilla, koska siirtyminenkin ottaa aikansa, olettaen että porukkaa kiinnostaa kokoontua vähän edempääkin
Mulle kumpi tahansa päivä on järjestettävissä, ja voin toimia tarvittaessa veturina. Eiköhän tuoltakin ihan mukava reitti löydy hiukan suunnittelemalla, vaikka en noita savon teitä ihan niin tarkkaan tunne.

Miten olisi huoltoasema
Lomatrio (linkki) Pieksämäen tienoilla, vaikka sunnuntaina klo 12?

Vai näille kulmille tulossa
smile_org.gif
Voidaan käydä kaffeella etukäteen, niin voi näyttää reittivaihtoehtoja näiltä nurkilta
smile_org.gif
inlove.gif

Vai näille kulmille tulossa
smile_org.gif
Voidaan käydä kaffeella etukäteen, niin voi näyttää reittivaihtoehtoja näiltä nurkilta
smile_org.gif

inlove.gif
Eipäs varasteta, vaan lähtee mukaan sitten ihan oikeena päivänä
tounge.gif

Tämä savon ajelujuttu jatkuu täällä:
linkki

Tai miten sen nyt ottaa, ei ihan kaikkia vielä  
blush.gif
Äläs nyt, kyllähän sinäkin todistetusti porttien ulkopuolella kävit
biggrin.gif
Pitihän sitä letkaa pyörittää ympyrää vähän aikaa siinä parkkipaikalla
biggrin.gif

Mutta sitten äkkiä takaisin  
inlove.gif

Hahahaa. Kyllä ne nyt jaksaa hehkuttaa, voi kuinka söpöä.

Jokunen pyörä siitä kuitenkin lähti ensimmäiseltä kierrokselta tangentin suuntaan kohtuullisen rivakasti.

Back