pukkasin yy veetäKyllä nyt kannattais/ ois kannattanu lähtee...vaikkei se vesi ookkaan hyvääkivvaa ees lasissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pukkasin yy veetäKyllä nyt kannattais/ ois kannattanu lähtee...vaikkei se vesi ookkaan hyvääkivvaa ees lasissa.
TsekkimersuNo jenkeissä ihan varmasti rassaamista riittääMä kun en kauheen kiinnostunut ole autojen rassaamisesta niin sen takia ajanki laadukkailla baijerilaisilla![]()
![]()
Nohnoh! Pääasia et pääsee paikasta A paikkaan B ilman ongelmia ja ettei ongelmia tule myöskään konttorillaTsekkimersuNo jenkeissä ihan varmasti rassaamista riittääMä kun en kauheen kiinnostunut ole autojen rassaamisesta niin sen takia ajanki laadukkailla baijerilaisilla![]()
alla eli kulkuneuvo, jos joskus auton sais... huoh...
Mopo puolella eri juttu.![]()
![]()
Samaa mieltä.Ajopäivät tai ajat ei vaan syystä tai toisesta johtuen sovi kaikille ja aika selvästi tilausta on ollut cruisailu ja treffailu ajeluille.
Ei oo sulta tai keneltäkään muulta pois eli ei herneitä nenään![]()
yritän täs just selvittää reittiä sinne.. aikaa ei kauheesti oo sinne ylimääräistä löytää..¨^ tule vaa, ajellaa mut ei tuntikausii.
Minä voisin tulla ,mut en viel aikataulusta tiedä mihin aikaan ehdin siihen ja mistä liittyisin mukaan. tuusulaan asti kyllä löydänJust ohjeistin navin löytämään sinne täältä leppävaaran nurkilta, jos haluaa liittyä hyvin pieneen letkaan niin mun perässä ainakin löytää paikoille.
tuusulassa on se shell siinä liikenne ympyrän vieressä, jos siellä vaikka. mul menee varmaan puol 2- 2 enneko sielläkäy hyvin, esim. ruskeasannan shell siinä tuusulanväylän varressa? tai sitten ihan mikä vaan stoppipaikka tästä espoo vantaa akselilta mihin löydät helposti ja tiedät paikan.Minä voisin tulla ,mut en viel aikataulusta tiedä mihin aikaan ehdin siihen ja mistä liittyisin mukaan. tuusulaan asti kyllä löydänJust ohjeistin navin löytämään sinne täältä leppävaaran nurkilta, jos haluaa liittyä hyvin pieneen letkaan niin mun perässä ainakin löytää paikoille.