Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bajahillin oppaasta poiketen .ORGin ajeluissa mitä hitaampi luulet olevasi, sen peremmälle jättäydy. ekat viipottaa melkein rajotusten mukaan, ku hitaammat sit tulee rauhallisemmin. Tää on toimiva ratkasu, ja sillon jaksaa kaiken tasoiset ja haluiset ajella omaa tahtia. Tauoilla voi aina sit liikkua eteen/taaksepäin letkassa, miltä tuntuu..Tuoreena kuskina en oo ikinä missään kimppa-ajeluissa ollut osallisena, mutta tämähän nyt jo teemansa puolesta kuulostaisi varsin mukavalle.
Olen tohon Bajahillin kimppa-ajo oppaaseen pääpiirteittän tutustunut, mutt miten noin käytännössä; pysyykö ensikertalainen helposti mukana? Ja jos mokailee, niin alkaako siinä sitten heti muut motoristit katsomaan nenänvartta pitkin ja halveksumaan noviisia???
Ja sitten tietty kiinnostaa, että minkäs ikäistä sakkia tällaisissa ajoissa pyörii? Ittellä ikää mittarissa n. 33-v, eli sopisko sen puolesta joukkoon?
Voi Kattinen minkä teit. Olisit ollut arvossa arvaamattomassa lauantaina.Voi Harmitus ei pääsekkään tulemaan, joko ois het su uus kohtaaminen....??
Kokeillaan nyt ensin nää ensimmäiset alta pois, sit suunnitellaan seuraavatVoi Harmitus ei pääsekkään tulemaan, joko ois het su uus kohtaaminen....??
KAttinen tuu tonne sunnuntain pk-ajelulle, itekkin missaan tod. näk. lauantain joten ainakin yks sinkku on vielä sunnuntaina jäljelläVoi Harmitus ei pääsekkään tulemaan, joko ois het su uus kohtaaminen....??
Ja jos nyt kerran kulmilla pyörit ni mun bisse tarjous on vielä voimassa.Hitsi tota ikähaarukkaa... mää ainaski muumiona tms. lupasin MP-messuilla säikyttää Wolfien, josko nytte sitte onnistuisin![]()
Ylävitoset ainaski vedetään, eikös?![]()
Kiits,Mää tykkään Nasusta jo nyt vähäsenMitään rehuja on ainakin ihan turha tuoda, ne päätyy ennen kuihtumistaan jo ulkohoitoon (allerginen). Sitten mä oon hieman sellanen tallissa kasvanut tosin autojen parissa, joten ne pienet nikkaroinnit voidaan hoitaa sitten yhdessä. Kisastudiota voidaan toki viettää six-packin kera kaiken moottoriurheilun tiimoilta. Rata-ajoa sais joku tulla opettamaan, se ei ihan hyvin vielä suju. Ja sen turhan siirapin voi kaataa lavuaariin eli sen turhan hiplaamisen ja jaloissa pyörimisen saa jättää väliin. Jos sinne keittiöön nyt haluaa niin hoitaa sen sitten kokonaan, kaksin siellä on ihan turhan ahdasta ja sen homman osaan minäkin. Jotta jos näillä mentäis alkuunsa.Totanoin, ei nyt sitten ihan yleistetä. Toi siirappi ei tehoo ihan kaikkiin naisiin.![]()
Moikka Nasu.
Kuulisin mielelläni mikä sinuun sitten tehoaa, jos ei kauniit sanat ja hyvänä pito.
Moni mieskin varmasti haluaisi kuulla.
![]()
![]()
![]()
Jeh...seuraavia odotellessa kun näihin ei nyt ehdiKokeillaan nyt ensin nää ensimmäiset alta pois, sit suunnitellaan seuraavatVoi Harmitus ei pääsekkään tulemaan, joko ois het su uus kohtaaminen....??Mut lisää on tiedossa. Ja paremmalla varoitusajallakin![]()
![]()
Mistäs tiedät kun et ole kokeillut?liian vanha ja ruma sinkkuajeluihin
Tuskin kukaan näitä sekoittaa muihin ajeluihin. Nämä kuitenkin eroavat aika paljon muista ajeluista ihan jo pelkästään ajamisen määrälläkin. Ja veikkaisin että näiden ensimmäisten jälkeen kaikilla paikalla olleilla, allekirjoittanut mukaan lukien, on paljon parempi käsitys minkälaisia tapahtumia Sinkkuajelut oikeastaan ovatkaan. Ensimmäinen kerta on aina ensimmäinen kerta ja konsepti tulee varmasti kehittymään ajan mittaan vastaamaan enemmän ihmisten tarpeita.Sitä vaan, että järjestäjien kannattaa olla tarkkana noiden termien kanssa, ettei porukka sekoita näitä paritus-/kimppakiva-ajeluita perinteisiin pk-(torstai)ajeluihin..
Meillä ei harrasteta ikärajoja valitettavasti. Ikähaarukka taitaa näihin ensimmäisiinkin olla siellä kahdenkympin ja kahdeksankympin välimaastossa jotta jokaiselle jotakin periaatteella mennään.ps. Taidan harkita osallistumista vasta sitten jos näihin tulee ikärajat. Tiedän, olen suppea![]()
Ei Riisoria nyppäästetä, kun sen täytyy lähteä Ähtäriin, mutta yksi paikka olisi vielä vapaana. Etköhän lunasta Markukselta "pilettiä", hyppää huomenaamuna mopon selkään ja liityt Riisorin porukkaan, niin sepäs voisi olla hyvinkin alku syvällekin ystävyydelle?Riisor vois lähtee minun kanssa ajelemaan Järvenpäähän niin minäkin löytäisin perille..![]()
Joo, olet oikeassa riisor, hetken jo itsekin katselin että sunnuntaina PK-ajelulle kun torstain sää oli surkea, mutta ei sitten ollutkaan niin.Sitä vaan, että järjestäjien kannattaa olla tarkkana noiden termien kanssa, ettei porukka sekoita näitä paritus-/kimppakiva-ajeluita perinteisiin pk-(torstai)ajeluihin.. Uskoisin että eroavat toisistaan aika lailla![]()
Tai sitten ei?
ps. Taidan harkita osallistumista vasta sitten jos näihin tulee ikärajat. Tiedän, olen suppea![]()
ei pysty lähteen sinne asti,,harmillista.. mut täytynee yrittää joku toinen kerta samoihin kekkereihinEi Riisoria nyppäästetä, kun sen täytyy lähteä Ähtäriin, mutta yksi paikka olisi vielä vapaana. Etköhän lunasta Markukselta "pilettiä", hyppää huomenaamuna mopon selkään ja liityt Riisorin porukkaan, niin sepäs voisi olla hyvinkin alku syvällekin ystävyydelle?Riisor vois lähtee minun kanssa ajelemaan Järvenpäähän niin minäkin löytäisin perille..![]()
![]()