Totanoin, ei nyt sitten ihan yleistetä. Toi siirappi ei tehoo ihan kaikkiin naisiin.![]()
Moikka Nasu.
Kuulisin mielelläni mikä sinuun sitten tehoaa, jos ei kauniit sanat ja hyvänä pito.
Moni mieskin varmasti haluaisi kuulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totanoin, ei nyt sitten ihan yleistetä. Toi siirappi ei tehoo ihan kaikkiin naisiin.![]()
Mitään rehuja on ainakin ihan turha tuoda, ne päätyy ennen kuihtumistaan jo ulkohoitoon (allerginen). Sitten mä oon hieman sellanen tallissa kasvanut tosin autojen parissa, joten ne pienet nikkaroinnit voidaan hoitaa sitten yhdessä. Kisastudiota voidaan toki viettää six-packin kera kaiken moottoriurheilun tiimoilta. Rata-ajoa sais joku tulla opettamaan, se ei ihan hyvin vielä suju. Ja sen turhan siirapin voi kaataa lavuaariin eli sen turhan hiplaamisen ja jaloissa pyörimisen saa jättää väliin. Jos sinne keittiöön nyt haluaa niin hoitaa sen sitten kokonaan, kaksin siellä on ihan turhan ahdasta ja sen homman osaan minäkin. Jotta jos näillä mentäis alkuunsa.Totanoin, ei nyt sitten ihan yleistetä. Toi siirappi ei tehoo ihan kaikkiin naisiin.![]()
Moikka Nasu.
Kuulisin mielelläni mikä sinuun sitten tehoaa, jos ei kauniit sanat ja hyvänä pito.
Joo oon samaa mieltä Jolandan kanssa, jos vaikka sais tänne sellasen kaikenkattavan naisten käsittelyohjeen, siitä ois varmana apua monelle motorstille ja muillekkin.Totanoin, ei nyt sitten ihan yleistetä. Toi siirappi ei tehoo ihan kaikkiin naisiin.![]()
Moikka Nasu.
Olisit ollut juuri oikea minun exälleni.Ja sen turhan siirapin voi kaataa lavuaariin eli sen turhan hiplaamisen ja jaloissa pyörimisen saa jättää väliin.
Niinpä...Sepä se, pitäisi saada kysyntä ja tarjota kohtaamaan, niin mikäs täällä olis meidän elellessä.
Ihan hyvä se on näinkin elellessä.Niinpä...Sepä se, pitäisi saada kysyntä ja tarjota kohtaamaan, niin mikäs täällä olis meidän elellessä.![]()
wäiskihän ei ees tuuHarmiharmi... tulisin ajeluun myös, mutta wäiski ehti varata kaikki parhaat![]()
Tää ei kait oikeesti tänne kuulu mutkumutku sopis tähän... En ole itse lauantaina tulossa kun olen muissa maisemissa (nii ja en oo sinkkukaanTuoreena kuskina en oo ikinä missään kimppa-ajeluissa ollut osallisena, mutta tämähän nyt jo teemansa puolesta kuulostaisi varsin mukavalle.
Olen tohon Bajahillin kimppa-ajo oppaaseen pääpiirteittän tutustunut, mutt miten noin käytännössä; pysyykö ensikertalainen helposti mukana? Ja jos mokailee, niin alkaako siinä sitten heti muut motoristit katsomaan nenänvartta pitkin ja halveksumaan noviisia???
Ja sitten tietty kiinnostaa, että minkäs ikäistä sakkia tällaisissa ajoissa pyörii? Ittellä ikää mittarissa n. 33-v, eli sopisko sen puolesta joukkoon?
Mää tykkään Nasusta jo nyt vähäsenMitään rehuja on ainakin ihan turha tuoda, ne päätyy ennen kuihtumistaan jo ulkohoitoon (allerginen). Sitten mä oon hieman sellanen tallissa kasvanut tosin autojen parissa, joten ne pienet nikkaroinnit voidaan hoitaa sitten yhdessä. Kisastudiota voidaan toki viettää six-packin kera kaiken moottoriurheilun tiimoilta. Rata-ajoa sais joku tulla opettamaan, se ei ihan hyvin vielä suju. Ja sen turhan siirapin voi kaataa lavuaariin eli sen turhan hiplaamisen ja jaloissa pyörimisen saa jättää väliin. Jos sinne keittiöön nyt haluaa niin hoitaa sen sitten kokonaan, kaksin siellä on ihan turhan ahdasta ja sen homman osaan minäkin. Jotta jos näillä mentäis alkuunsa.Totanoin, ei nyt sitten ihan yleistetä. Toi siirappi ei tehoo ihan kaikkiin naisiin.![]()
Moikka Nasu.
![]()
![]()
Onnea Nasu, sait jo miehen itelles! Eikä olla vielä edes Järvenpäässä.Mää tykkään Nasusta jo nyt vähäsen![]()
No kokeile jos onnistuu. Sama varustus mulla on tuolla kun messuillakinHitsi tota ikähaarukkaa... mää ainaski muumiona tms. lupasin MP-messuilla säikyttää Wolfien, josko nytte sitte onnistuisin![]()
Ylävitoset ainaski vedetään, eikös?![]()
Sitten vois olla jopa jotain mahkujawäiskihän ei ees tuuHarmiharmi... tulisin ajeluun myös, mutta wäiski ehti varata kaikki parhaat![]()
![]()
![]()
Varmaankin mahkut vähissä muutenSitten vois olla jopa jotain mahkuja![]()
Niin juuri, moottoripyörän puuttuminen/huolto tai muu on vain hidaste, mun kyytiin pääset jos vaan ite saan rimpuiltua itseni pois kaverin polttareista (ja löydän takapenkin talven jäljiltä pyörään) Mutta varmasti saat kyydin joltain meistä miehistä. Eihän se nyt ihan sama asia ole kuin omalla pyörällä osallistuminen, mutta mikäs sen parempi tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen !?Tule jonkun kyydissä tällä kertaa.Järjestäkää nää kekkerit nyt sit joku toinenkin kerta. Mullon sliksit alla ja ketjut ja rattaat moro ja maanantaina vasta vaihtopvä :/
Just!Kannattaa tulla ekoihi sinkkuajoihi, tokassa voi olla jo vähemp![]()
Meinaakko et tarjonta kohtaa kysynnän niin hyvin?Kannattaa tulla ekoihi sinkkuajoihi, tokassa voi olla jo vähemp![]()