• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Sinkkuajelut La 6.6.2009 Järvenpää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolfie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Totanoin, ei nyt sitten ihan yleistetä. Toi siirappi ei tehoo ihan kaikkiin naisiin.  
biggrin.gif

Moikka Nasu.
Kuulisin mielelläni mikä sinuun sitten tehoaa, jos ei kauniit sanat ja hyvänä pito.
Moni mieskin varmasti haluaisi kuulla.

Totanoin, ei nyt sitten ihan yleistetä. Toi siirappi ei tehoo ihan kaikkiin naisiin.  
biggrin.gif

Moikka Nasu.
Kuulisin mielelläni mikä sinuun sitten tehoaa, jos ei kauniit sanat ja hyvänä pito.
Mitään rehuja on ainakin ihan turha tuoda, ne päätyy ennen kuihtumistaan jo ulkohoitoon (allerginen). Sitten mä oon hieman sellanen tallissa kasvanut tosin autojen parissa, joten ne pienet nikkaroinnit voidaan hoitaa sitten yhdessä. Kisastudiota voidaan toki viettää six-packin kera kaiken moottoriurheilun tiimoilta. Rata-ajoa sais joku tulla opettamaan, se ei ihan hyvin vielä suju. Ja sen turhan siirapin voi kaataa lavuaariin eli sen turhan hiplaamisen ja jaloissa pyörimisen saa jättää väliin. Jos sinne keittiöön nyt haluaa niin hoitaa sen sitten kokonaan, kaksin siellä on ihan turhan ahdasta ja sen homman osaan minäkin. Jotta jos näillä mentäis alkuunsa.
tounge.gif
tounge.gif

biggrin.gif

Moikka Nasu.
Joo oon samaa mieltä Jolandan kanssa, jos vaikka sais tänne sellasen kaikenkattavan naisten käsittelyohjeen, siitä ois varmana apua monelle motorstille ja muillekkin.

ps. jos saatte sen kasaan niin lupaudun kustantamaan siitä kirjan. Tulee nimittäin aika nopsaa best selleri  
wink.gif

Tuoreena kuskina en oo ikinä missään kimppa-ajeluissa ollut osallisena, mutta tämähän nyt jo teemansa puolesta kuulostaisi varsin mukavalle.

Olen tohon Bajahillin kimppa-ajo oppaaseen pääpiirteittän tutustunut, mutt miten noin käytännössä; pysyykö ensikertalainen helposti mukana? Ja jos mokailee, niin alkaako siinä sitten heti muut motoristit katsomaan nenänvartta pitkin ja halveksumaan noviisia???

Ja sitten tietty kiinnostaa, että minkäs ikäistä sakkia tällaisissa ajoissa pyörii? Ittellä ikää mittarissa n. 33-v, eli sopisko sen puolesta joukkoon?
Tää ei kait oikeesti tänne kuulu mutkumutku sopis tähän... En ole itse lauantaina tulossa kun olen muissa maisemissa (nii ja en oo sinkkukaan
eek.gif
) mut se pitää sanoo että rohkeesti mukaan, ei siellä kukaa noviisia vinoo kato! Jolanda blokkas mut Kauppatorin nurkalta liikennevaloista kuukaus sitte yx lauantai ekaan Custom Kimppakivaan. Siinä vaiheessa kilometrejä takana 300 n. 16 vuoden tauon jälkeen. No mentii pari reissua porukoilla ja oli sikahauskaa. Vaihdoin pyörää lennosta ehkä vähä liian isoon ja yhellä reissulla vedin niiiiiiiiiin komeet lipat pysähdyksessä ettei tosikaan
withstupid.gif
KUKAAN ei kattonu nenänvartta pitkin vaiks oli paljon mulle uusii tyyppei  
bowdown.gif
päinvastoin sain teetä & sympatiaa. Ja uusi kuski pysyy mukana helposti
sport05.gif

Nostan hattua kaikille kun jaksaa/viittii/osaa/haluu järjestää tällasii ja kukapa niitä järjestää jos sinne ei tu porukkaa. Mie oon sen jälkee ku Jolanda mut kaappas mukaan ollu joka viikko väh kerran ajelemassa custom porukassa ja aina on ollu kivaa! Ikähaarukka lienee mun näköhavaintojen mukaan siellä 25-hauta
crazy.gif

biggrin.gif

Moikka Nasu.
Mitään rehuja on ainakin ihan turha tuoda, ne päätyy ennen kuihtumistaan jo ulkohoitoon (allerginen). Sitten mä oon hieman sellanen tallissa kasvanut tosin autojen parissa, joten ne pienet nikkaroinnit voidaan hoitaa sitten yhdessä. Kisastudiota voidaan toki viettää six-packin kera kaiken moottoriurheilun tiimoilta. Rata-ajoa sais joku tulla opettamaan, se ei ihan hyvin vielä suju. Ja sen turhan siirapin voi kaataa lavuaariin eli sen turhan hiplaamisen ja jaloissa pyörimisen saa jättää väliin. Jos sinne keittiöön nyt haluaa niin hoitaa sen sitten kokonaan, kaksin siellä on ihan turhan ahdasta ja sen homman osaan minäkin. Jotta jos näillä mentäis alkuunsa.
tounge.gif
tounge.gif
Mää tykkään Nasusta jo nyt vähäsen
inlove.gif

Hitsi tota ikähaarukkaa... mää ainaski muumiona tms. lupasin MP-messuilla säikyttää Wolfien, josko nytte sitte onnistuisin
biggrin.gif

Ylävitoset ainaski vedetään, eikös?
smile_org.gif

Hitsi tota ikähaarukkaa... mää ainaski muumiona tms. lupasin MP-messuilla säikyttää Wolfien, josko nytte sitte onnistuisin  
biggrin.gif

Ylävitoset ainaski vedetään, eikös?  
smile_org.gif
No kokeile jos onnistuu. Sama varustus mulla on tuolla kun messuillakin  
biggrin.gif

Pitääki ruveta kaivamaan ne piilosta.

Ja sitten uusille tiedoksi, ei kannata peljätä kimppa-ajeluita. Kyllä siellä pysyy hitaammatkin perässä, allekirjoittanut huitelee siellä todennäköisesti jonon perämailla kevytmoottoripyörällä joka kulkee max 90km/h  
wink.gif
Ja ihan hyvin tähänmennessä on perässä pysytty.
Sitäpaitsi tälläkertaa se ajelu on vähän sivuosassa, eiköhän päätarkoituksena ole tutustua uusiin ihmisiin  
smile_org.gif

Järjestäkää nää kekkerit nyt sit joku toinenkin kerta. Mullon sliksit alla ja ketjut ja rattaat moro ja maanantaina vasta vaihtopvä :/
Tule jonkun kyydissä tällä kertaa.
Niin juuri, moottoripyörän puuttuminen/huolto tai muu on vain hidaste, mun kyytiin pääset jos vaan ite saan rimpuiltua itseni pois kaverin polttareista (ja löydän takapenkin talven jäljiltä pyörään) Mutta varmasti saat kyydin joltain meistä miehistä. Eihän se nyt ihan sama asia ole kuin omalla pyörällä osallistuminen, mutta mikäs sen parempi tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen !?

Back