Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei haloo!! Kimppakiva-ajot ajetaa aina sunnuntaisin ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.Miks nää pk-ajot (ja sinkkuajotkin) on aina ihan väärinä päivinä mulle, sunnuntai ois paljon parempi.
Tää oli kyllä paha, eiku siis aivan mieltä virkistävän ihanaJ@ck kiitos, mä rakastan sua jo nyt.![]()
Tässähän käy niin et ei oo yhtään sinkkua jäljellä enää seuraaviin ajoihin kun näin innokkaasti pariudutaanTää oli kyllä paha, eiku siis aivan mieltä virkistävän ihanaJ@ck kiitos, mä rakastan sua jo nyt.![]()
![]()
Mitäs me sitten enää mihinkään sinkkuajeluille.. 2 x![]()
![]()
Seuraavalla kerralla sitten palautetaan vähän käytetty, tai vaihdetaan pareja jonkun kanssaTässähän käy niin et ei oo yhtään sinkkua jäljellä enää seuraaviin ajoihin kun näin innokkaasti pariudutaan![]()
Hei haloo!! Kimppakiva-ajot ajetaa aina sunnuntaisin ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.
Tule siis sinäkin ensi sunnuntaina Bembölen kahvituvalle kello 11,
Mutta ensin lauantaina mukaan yhteislähtöön Järvenpäähän. Startti Vantaalta Tammiston Mäkkärin takaa kello 12.
Sunnuntaina kannattaa vielä kysellä peruutuksiaHei haloo!! Kimppakiva-ajot ajetaa aina sunnuntaisin ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.
Tule siis sinäkin ensi sunnuntaina Bembölen kahvituvalle kello 11,
Mutta ensin lauantaina mukaan yhteislähtöön Järvenpäähän. Startti Vantaalta Tammiston Mäkkärin takaa kello 12.
No juu huomasinkin tuon sunnutaireissun, mutta sittenhän sä oot jo varattu![]()
Arvelisin että tämän jälkeen Wäiskin mahikset saada ylipäätään naista ovat aika pienetTervekätinen mies ei naista kaipaa muuhun kuin repimään leivinpaperirullasta sopivankokoisia arkkeja,(se ei multa onnistu,repiää aina miten sattuu...nooh...saishan niitä valmiina arkkeinakin mutta niin uusavuttomaksi en suostu itseäni alentamaan) ja sit ikkunan pesuun....kaikista V:mäisin kotityö mitä ikinä tiedän!!! Sitäpaitsi sinne tuskin tulee kaunista,25-30vuotiasta,lapsetonta ja "solakka"vartaloista naista niin taidanpa jättää väliin!![]()
Mukaan vaan, hyvin siellä pärjää.Tuoreena kuskina en oo ikinä missään kimppa-ajeluissa ollut osallisena, mutta tämähän nyt jo teemansa puolesta kuulostaisi varsin mukavalle.
Olen tohon Bajahillin kimppa-ajo oppaaseen pääpiirteittän tutustunut, mutt miten noin käytännössä; pysyykö ensikertalainen helposti mukana? Ja jos mokailee, niin alkaako siinä sitten heti muut motoristit katsomaan nenänvartta pitkin ja halveksumaan noviisia???
Ja sitten tietty kiinnostaa, että minkäs ikäistä sakkia tällaisissa ajoissa pyörii? Ittellä ikää mittarissa n. 33-v, eli sopisko sen puolesta joukkoon?
Ei sinun tarvitse jännittää jonossa ajoa. Muutamaa asiaa kun noudattaa, menee ihan hyvin.Olen tohon Bajahillin kimppa-ajo oppaaseen pääpiirteittän tutustunut, mutt miten noin käytännössä; pysyykö ensikertalainen helposti mukana? Ja jos mokailee, niin alkaako siinä sitten heti muut motoristit katsomaan nenänvartta pitkin ja halveksumaan noviisia???
Ja sitten tietty kiinnostaa, että minkäs ikäistä sakkia tällaisissa ajoissa pyörii? Ittellä ikää mittarissa n. 33-v, eli sopisko sen puolesta joukkoon?
Sehän on mulle jo sanomattakin selvä asia!Arvelisin että tämän jälkeen Wäiskin mahikset saada ylipäätään naista ovat aika pienetTervekätinen mies ei naista kaipaa muuhun kuin repimään leivinpaperirullasta sopivankokoisia arkkeja,(se ei multa onnistu,repiää aina miten sattuu...nooh...saishan niitä valmiina arkkeinakin mutta niin uusavuttomaksi en suostu itseäni alentamaan) ja sit ikkunan pesuun....kaikista V:mäisin kotityö mitä ikinä tiedän!!! Sitäpaitsi sinne tuskin tulee kaunista,25-30vuotiasta,lapsetonta ja "solakka"vartaloista naista niin taidanpa jättää väliin!![]()
![]()
Arvelisin että tämän jälkeen Wäiskin mahikset saada ylipäätään naista ovat aika pienetTervekätinen mies ei naista kaipaa muuhun kuin repimään leivinpaperirullasta sopivankokoisia arkkeja,(se ei multa onnistu,repiää aina miten sattuu...nooh...saishan niitä valmiina arkkeinakin mutta niin uusavuttomaksi en suostu itseäni alentamaan) ja sit ikkunan pesuun....kaikista V:mäisin kotityö mitä ikinä tiedän!!! Sitäpaitsi sinne tuskin tulee kaunista,25-30vuotiasta,lapsetonta ja "solakka"vartaloista naista niin taidanpa jättää väliin!![]()
![]()
Auts, noinko helppoa se keskimäärin..?Kerron sinulle miten meitä pitää kohdella.
Se on ihan helppoa, eikä tarvita suurtakaan panostusta. Muutama kaunis sana viikossa ja pari hipaisua päivässä, kukkia silloin tällöin, vähän tiskaamista ja nikkarointia. Nainen on loppujenlopuksi vähään tyytyväinen. Tämän kun miehet oivaltaisivat, niin maailma pelastuisi!
Totanoin, ei nyt sitten ihan yleistetä. Toi siirappi ei tehoo ihan kaikkiin naisiin.Auts, noinko helppoa se keskimäärin..?Kerron sinulle miten meitä pitää kohdella.
Se on ihan helppoa, eikä tarvita suurtakaan panostusta. Muutama kaunis sana viikossa ja pari hipaisua päivässä, kukkia silloin tällöin, vähän tiskaamista ja nikkarointia. Nainen on loppujenlopuksi vähään tyytyväinen. Tämän kun miehet oivaltaisivat, niin maailma pelastuisi!
Kun mielestäni tein kaikkea tuota ja vielä usein kokkailinkin. Päälle omaa kotia, amerikanmatkaa, autoa ja moottoripyörää - ei pelastunut. Ehkä sitten nikkaroin liikaa, ainahan mulla jotain projektia on vaiheessa.
Sehän on mulle jo sanomattakin selvä asia!Arvelisin että tämän jälkeen Wäiskin mahikset saada ylipäätään naista ovat aika pienet![]()