• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Sinkkuajelut La 6.6.2009 Järvenpää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolfie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ilmatiteenlaitos ei näytä enää edes yhtä pisaraa lauantaille. Josko tämä ujo ja hiljainen sitten nilkuttaisi tuolla hieman ruhjotulla ajokillaan paikalle.
blush.gif
Pidemmälle sillä ei juuri viitsi ajella.
lookaround_orig.gif

Miks nää pk-ajot (ja sinkkuajotkin) on aina ihan väärinä päivinä mulle, sunnuntai ois paljon parempi.
Hei haloo!! Kimppakiva-ajot ajetaa aina sunnuntaisin ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.
Tule siis sinäkin ensi sunnuntaina Bembölen kahvituvalle kello 11, ja lähde meidän mukana Porkkalaan.
Tässä kartta sunnuntain lähtöpaikasta
http://maps.google.fi/maps....75&z=14

Mutta ensin lauantaina mukaan yhteislähtöön Järvenpäähän. Startti Vantaalta Tammiston Mäkkärin takaa kello 12.
Tässä kartta paikalle.
http://maps.google.fi/maps....75&z=14

Hei haloo!! Kimppakiva-ajot ajetaa aina sunnuntaisin ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.
Tule siis sinäkin ensi sunnuntaina Bembölen kahvituvalle kello 11,
Mutta ensin lauantaina mukaan yhteislähtöön Järvenpäähän. Startti Vantaalta Tammiston Mäkkärin takaa kello 12.

No juu huomasinkin tuon sunnutaireissun, mutta sittenhän sä oot jo varattu
sad_orig.gif

Tule siis sinäkin ensi sunnuntaina Bembölen kahvituvalle kello 11,

No juu huomasinkin tuon sunnutaireissun, mutta sittenhän sä oot jo varattu  
sad_orig.gif
Sunnuntaina kannattaa vielä kysellä peruutuksia  
biggrin.gif

dämit, mä en pääse tuonne... Liikaa päällekkäisyyksiä tuolle päivälle
sad_orig.gif
Olis varmasti ollu siistiä...

Tervekätinen mies ei naista kaipaa muuhun kuin repimään leivinpaperirullasta sopivankokoisia arkkeja,(se ei multa onnistu,repiää aina miten sattuu...nooh...saishan niitä valmiina arkkeinakin mutta niin uusavuttomaksi en suostu itseäni alentamaan) ja sit ikkunan pesuun....kaikista V:mäisin kotityö mitä ikinä tiedän!!! Sitäpaitsi sinne tuskin tulee kaunista,25-30vuotiasta,lapsetonta ja "solakka"vartaloista naista niin taidanpa jättää väliin!
biggrin.gif

Tervekätinen mies ei naista kaipaa muuhun kuin repimään leivinpaperirullasta sopivankokoisia arkkeja,(se ei multa onnistu,repiää aina miten sattuu...nooh...saishan niitä valmiina arkkeinakin mutta niin uusavuttomaksi en suostu itseäni alentamaan) ja sit ikkunan pesuun....kaikista V:mäisin kotityö mitä ikinä tiedän!!! Sitäpaitsi sinne tuskin tulee kaunista,25-30vuotiasta,lapsetonta ja "solakka"vartaloista naista niin taidanpa jättää väliin!
biggrin.gif
Arvelisin että tämän jälkeen Wäiskin mahikset saada ylipäätään naista ovat aika pienet  
biggrin.gif

Tuoreena kuskina en oo ikinä missään kimppa-ajeluissa ollut osallisena, mutta tämähän nyt jo teemansa puolesta kuulostaisi varsin mukavalle.

Olen tohon Bajahillin kimppa-ajo oppaaseen pääpiirteittän tutustunut, mutt miten noin käytännössä; pysyykö ensikertalainen helposti mukana? Ja jos mokailee, niin alkaako siinä sitten heti muut motoristit katsomaan nenänvartta pitkin ja halveksumaan noviisia???

Ja sitten tietty kiinnostaa, että minkäs ikäistä sakkia tällaisissa ajoissa pyörii? Ittellä ikää mittarissa n. 33-v, eli sopisko sen puolesta joukkoon?

Tuoreena kuskina en oo ikinä missään kimppa-ajeluissa ollut osallisena, mutta tämähän nyt jo teemansa puolesta kuulostaisi varsin mukavalle.

Olen tohon Bajahillin kimppa-ajo oppaaseen pääpiirteittän tutustunut, mutt miten noin käytännössä; pysyykö ensikertalainen helposti mukana? Ja jos mokailee, niin alkaako siinä sitten heti muut motoristit katsomaan nenänvartta pitkin ja halveksumaan noviisia???

Ja sitten tietty kiinnostaa, että minkäs ikäistä sakkia tällaisissa ajoissa pyörii? Ittellä ikää mittarissa n. 33-v, eli sopisko sen puolesta joukkoon?
Mukaan vaan, hyvin siellä pärjää.
smile_org.gif
Mä kuiteskin tumpuloin siellä viimeisenä tolla raajarikollani. Eli tiedoksi järjestäjille, mä pidän perää sitten ja annetaan vetomiesten mennä edellä. Ikähaarukka taitaa olla aika suuri, eli sen puolesta ei ole huolta. Ainakin luulisin niin.
lookaround_orig.gif

Ei sinun tarvitse jännittää jonossa ajoa. Muutamaa asiaa kun noudattaa, menee ihan hyvin.
Bajahillin neuvoissa on käyty läpi kaikki mahdollinen, ohjeet ehkä antavat kuvan että olisi jotain hankalampaakin..
Kaikissa porukoissa on kaikenikäisiä kuskeja mukana, joten sinun ikäsi on yhtähyvä kuin kenen tahansa.

Mukavin asia moottoripyöräilyssä ajamisen lisäksi on että saa niin helposti uusia tuttuja ja ystäviäkin. Motoristin ovat erittäin sosiaalista porukkaa.
Etkä sinä onnistu niin mokailemaan että joku katsoisi nenänvarttaan pitkin. Noviisit otetaan erityiseen suojeluuun.

Tule sunnuntaina Kimppakiva-ajoon mukaan, saat lentävän lähdön tähän harrastukseen.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=102583

biggrin.gif
Arvelisin että tämän jälkeen Wäiskin mahikset saada ylipäätään naista ovat aika pienet  
biggrin.gif
Sehän on mulle jo sanomattakin selvä asia!  
bawling.gif

Ja sitä paitsi ei mulla muutenkaan oo helppoo ku oon Aijalan tavoitelluin poikamies...ja vieläpä ruma&tyhmä sellainen!
crazy.gif

biggrin.gif
[/quote]
bawling.gif
[/quote]

Voi Wäiski. En tarkoittanut noin pahasti.. hiotaan yhdessä sinun naistenkäsittelytaitojasi. Kerron sinulle miten meitä pitää kohdella.
Se on ihan helppoa, eikä tarvita suurtakaan panostusta. Muutama kaunis sana viikossa ja pari hipaisua päivässä, kukkia silloin tällöin, vähän tiskaamista ja nikkarointia. Nainen on loppujenlopuksi vähään tyytyväinen. Tämän kun miehet oivaltaisivat, niin maailma pelastuisi!

Kyllä me vielä sinullekin joku löydetään.

Onnea etsintään...kertokaapas sitte ku mulle ois pari kolme "ehdokasta" tarjolla niin tuun tsekkaan....sillä välin voittekin kuunnella S.Edelmanin rumaa miestä....
tounge.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kerron sinulle miten meitä pitää kohdella.
Se on ihan helppoa, eikä tarvita suurtakaan panostusta. Muutama kaunis sana viikossa ja pari hipaisua päivässä, kukkia silloin tällöin, vähän tiskaamista ja nikkarointia. Nainen on loppujenlopuksi vähään tyytyväinen. Tämän kun miehet oivaltaisivat, niin maailma pelastuisi!
Auts, noinko helppoa se keskimäärin..?
Kun mielestäni tein kaikkea tuota ja vielä usein kokkailinkin. Päälle paljon muutakin - ei pelastunut. Ehkä sitten nikkaroin liikaa, ainahan mulla jotain projektia on vaiheessa.

Täytyi vähän muokata - kai vähän katkeruutta vielä, vaikka ei enää tuore juttu olekaan..

Kerron sinulle miten meitä pitää kohdella.
Auts, noinko helppoa se keskimäärin..?
Kun mielestäni tein kaikkea tuota ja vielä usein kokkailinkin. Päälle omaa kotia, amerikanmatkaa, autoa ja moottoripyörää - ei pelastunut. Ehkä sitten nikkaroin liikaa, ainahan mulla jotain projektia on vaiheessa.
Totanoin, ei nyt sitten ihan yleistetä. Toi siirappi ei tehoo ihan kaikkiin naisiin.
biggrin.gif

biggrin.gif
bawling.gif
[/quote]

Voi Wäiski. En tarkoittanut noin pahasti.. hiotaan yhdessä sinun naistenkäsittelytaitojasi. Kerron sinulle miten meitä pitää kohdella.

Kyllä me vielä sinullekin joku löydetään.[/QUOTE]
mutta kun kaikki ei ole siihenkään tyytyväisiä. vaikka kuinka suutelis ja pitäisi hyvänä
biggrin.gif
tai ajanko parran liian harvoin
biggrin.gif

Back