• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org Pleikka-skabailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
musta tuntuu että oon vieläki kännissä....
lookaround_orig.gif

pikasilmäyksellä huomasin että täällä on jonkun reppu....ja monstron hieno palkinto on täällä.....

kiitos kaikille oli taaskin mielettömän mukavaa
biggrin.gif
kisa ajettii buellin pyörällä...mist tuli jätkiltä kauheesti napinaa ja nitinää
tounge.gif
mut siitä oli reilu äänestys
wink.gif
ja thessukalle suur kiitos hienosta palkinnosta....tissibaari oli mulle oiva paikka vetää pikku nokoset...löyskö huikkari rotsinsa? taitaa rehtori vetäytyä sohvan pohjalle....
lookaround_orig.gif
oli huono idea vetää kikin kaa melkein kahestaa sitä sangriaa.....

KIITOS Piipander.
Sen aikaa (kunnes äiti kielsi) oli oikein todella mukavaa.
Hienot kattaukset olit laittanut. Toisilla on taitoa.
Loistavaa porukka kaikki.
062802jumpie_prv.gif

Kiitokset taas kerran Piipulle ja kumppaneille! Outi kertoi mun tulleen kotiin 4.10 ja nyt pääsin sängystä ylös
ghostface.gif
.
Täytyy lähettää tuo uusi promillemittari kalibroitavaksi; se näyttää edelleen 0,3:a, enkä kyllä kovin paljoa eilen juonut
smile_org.gif
.

ISO kiitos Piipulle järkkäämisestä ja kaikille muille niiiiin kivasta seurasta! Vanhakin nuortuu teitin seurassa  
biggrin.gif

Onneksi sain pidettyä itseni irti boolista, ei ollut edes otsanahka aamulla kipeä.
Oliskos seuraavaksi sitten hohtokeilausiltamat?

Pizzan ja avannon avulla pääsin takas elävien kirjoihin
tounge.gif

Kukahan meni mun suulla juomaan niin paljon, että reppukin jäi
crazy.gif
. Elikkäs oletusarvoisesti kaikki muutkin unohtuneet kamat lienee mun...

Iso kiitos vielä kaikille, olipas hauska ilta!!
062802jumpie_prv.gif

Jep,takki haettu, narikkalappu oli lompakon kätköissä..  
tounge.gif
Kiitos vielä kaikille etenkin Piipulle !    Todella kivaa oli  
062802jumpie_prv.gif
 Tänään on "leikitty" sähkärii ja putkarii..   Kiertovesipumppu vaihdettu patteriverkostoon  
wink.gif

tounge.gif
Kiitos vielä kaikille etenkin Piipulle ! Todella kivaa oli
062802jumpie_prv.gif
ei juma oltiinpa me kännissä...ku minä ja kriisi ainaki katottii sun lompakkoo ja mä tarkistin vielä moneen otteseen eikä varmana ollu siellä....
blush.gif
biggrin.gif

joo sitä hohtokeilausta jossai välissä....on muuten sikahauskaa....paitsi mä oon siinäki tosi surkee
tounge.gif
kaik keilat menee aina ränniin vaik mitä tekis......täytyy eka vaa selvitä tästä tapahtumasta ja porin reissusta
ghostface.gif

tounge.gif
Kiitos vielä kaikille etenkin Piipulle ! Todella kivaa oli
062802jumpie_prv.gif
ei juma oltiinpa me kännissä...ku minä ja kriisi ainaki katottii sun lompakkoo ja mä tarkistin vielä moneen otteseen eikä varmana ollu siellä....
blush.gif
biggrin.gif

joo sitä hohtokeilausta jossai välissä....on muuten sikahauskaa....paitsi mä oon siinäki tosi surkee
tounge.gif
kaik keilat menee aina ränniin vaik mitä tekis......täytyy eka vaa selvitä tästä tapahtumasta ja porin reissusta
ghostface.gif
Jos keilat menee ränniin vaikka mitä tekisit niin sittenhän sä oot ihan pro
tounge.gif

joo toi keilaaminen on mukavaa touhua kaljoittelun lomassa.tuli jonkun verran harjoiteltua kännikeilausta espanjassa
tounge.gif

jos tossa helmikuun alussa järjesteltäis.sillon mulla ei pitäis olla enään sunnuntai töitä.
otti nimittäin sen verran koville eilinen työpäivä
eek.gif
bawling.gif

tohon hohto keilaukseen ehottaisin päiväksi lauantaita 17.2.2007...passaako salmon,muut??melkein siihen kampin keilahalliin ...siitä pääsee jatkamaan...mites syömäänki sen jälkeen????ja tissi baariin en enää tuu
tounge.gif

tohon hohto keilaukseen ehottaisin päiväksi lauantaita 17.2.2007...passaako salmon,muut??melkein siihen kampin keilahalliin ...siitä pääsee jatkamaan...mites syömäänki sen jälkeen????ja tissi baariin en enää tuu
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif
toi 17.2 vois olla hyvä päivä keilata. Neljä keilaaja per rata niin että ehtii edes vähän
033102beer_1_prv.gif

Mäkään en lähe herrasmiesten kerholle.

Back