Tuffa sanoi:Kyllä kehtaa.Tervetuloa mukaan, ketään ei velvoiteta juomaan
![]()
No hitto! Mökki ostettu, auto tankattu. Joko mennään?

Jos joku tarvitsee kyytiä Mäntsälän suunnasta niin voipi laitella viestiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuffa sanoi:Kyllä kehtaa.Tervetuloa mukaan, ketään ei velvoiteta juomaan
![]()

Sara sanoi:Katos pirkale. Tämä näköjään jäi nyt sitten väliin. Täs on viimeisen vuoden aikana ollut pari muuttujaa![]()
Tämä onkin loistava juttu. Edellinen mittari sanoi pox ja oli tarkoitus hommata uusi viimeistään tänne. Tullaan ihmettelemään jos vaikka ihan omaksi hankkisi.Tuffa sanoi:Tapahtumassa mukana Piirla Oy/Dignita alkometrit.
Arveluttaako kotiinlähtö tapahtuman jälkeen, ei huolta, alkometriä voi tulla kokeilemaan tapahtumassa.
Lähtiessä on mukava tietää olevansa ajokunnossa.![]()
Jäsenistöllemme myös mahdollisuus oman mittarin hankintaan jäsenetuhinnalla.
Mittari on Tapahtumavastaavalla joten tervetuloa puhaltamaan
Bolt sanoi:Ikinä en ole Sysmässä käynyt. Mutta tässä projektissa olen innolla mukana![]()
Nitrous sanoi:Puhtaat ryyppyreissut toimii ajokauden ulkopuolella paremmin.

Tuffa sanoi:Olet Esa aivan oikeassa, puhtaat ryyppyreissut toimii ajokauden ulkopuolella paremmin.
Mutta, mutta, kun tämä on Kesätapahtuma, jonne on tarkoitus saapua moottoripyörällä
Suomessa kesäkuukausiksi lasketaan kesä-, heinä- ja elokuu, joten kesätapahtuma ei voi olla muina kuukausina.
Suomessa ajokauden ulkopuolella ei voi järjestää tapahtumaa/ kokoontumisajoa katumoottoripyörille, koska ne ovat pääsääntoisesti silloin talviseisonnassa. Ns. kurapyörillähän ajokausi on koko vuoden.

Nitrous sanoi:Jos tämä olisi ollut esim. viikkoa myöhemmin, olisin itsekin lähtenyt mukaan, mutta ratailu vie voiton tällä kertaa

Jos mä nyt kuitenkin päätän tulla huomenna sinne leirintäalueelle kuseltahaisevan lasikuituboksin, eli matkailuvaunun kanssa, niin onko se vielä ok? Ilmoittaudunko jotenki tässä ja nyt vai kui... ja mihin saan osallistua?
matskupupu sanoi:Itse en tarkkaa tiedä mutta veikkaus on että hommaat leirintäalueelta vaunupaikan ihan sysmäcamping sivuilta. Muutenhan tuohon tapahtumaan tuntuisi olevan vapaa pääsy
Petri12r sanoi:tai mitä niitä aktiviteettejä nyt olikaan.