Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ollu siinä jo kolmatta viikkoa...Topo68 sanoi:Oli muuten kehällä Koskelon kohdalla länteen mennessä tolpassa kamera sisällä.![]()

compinho sanoi:Olisko ideaa kopsata tulokset ekaan viestiin notta löytyy kätevästi vaikka juttu ketjussa jatkuu?

Masa sanoi:Kovasti kiitoksia täältä vakio ZZR-osastolta, olihan se kiva kokeilla kansantanssia edes kerran elämässä...
Itseasiassa mun melunmittaustulos on väärä, koska mulla on kaksi putkea, josta möly tulee ulos. Sen takia lopputulokseen pitäisi lisätä 3 dB.
Kahdesta samanlaisesta äänilähteestä lähtee aina 2-kertaa suurempi äänen teho, joka on juuri tuo maionitsemani 3 dB... Anteeksi, että mun on nu******** pilkkua
-Masa

Ollut jo pari viikoo,Hyvin on räpsähtänyt päivisin kun ajaa ohi,ei omalla kohdallaTopo68 sanoi:Oli muuten kehällä Koskelon kohdalla länteen mennessä tolpassa kamera sisällä.![]()
Salmon sanoi:Hienoa taulukkoa
Miten määriteltiin mittauskierrosluku jos ei ollut tyyppikilvessä mainittuna?
Masa sanoi:Kovasti kiitoksia täältä vakio ZZR-osastolta, olihan se kiva kokeilla kansantanssia edes kerran elämässä...
Itseasiassa mun melunmittaustulos on väärä, koska mulla on kaksi putkea, josta möly tulee ulos. Sen takia lopputulokseen pitäisi lisätä 3 dB.
Kahdesta samanlaisesta äänilähteestä lähtee aina 2-kertaa suurempi äänen teho, joka on juuri tuo maionitsemani 3 dB... Anteeksi, että mun on nu******** pilkkua
-Masa
Niinko sanottu niin mopoista en ymmärrä mitään enkä jaksa excelii vääntää. Mutta Masan kanssa saatiin parhaat naurut kun se mittari ei vaan noussu, ei Keketin sanoi:Nuo tyyppikilvettömät pyörät kai menee sitten ihan iän mukaan että onko rajana 103db vai 106db, muuta niihin ei kai sovelleta?
sikiviki sanoi:Panisitko laskukaavan tähän, miten tulit tuohon johtopäätökseen? Voisin olettaa että ei mee ihan noin, sinnepäin, mut ei suoraan. Taitaa vaikuttaa toi paikkakin, josta tuon mölyn kuulet. Oikealla sivussa, vasemmalla sivussa, vaiko ihan takana. Anteeksi, munkin oli pakko n***** pilkkua. No hard feelings Masa.![]()