Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Nonih, ehjänä kotona... ja tulihan sitä se 300km mittariin kelattua, vaikka Keppanakellarista pitikin jo ottaa hatkat. KIITOS vetäjälle, reitti oli loistava & vauhti oli... sopiva
Kiitokset munkin puolesta.
Oli ihan kiva semmoinen erilainen suraus
Seuraavaksi sitten enemmän niitä sorateitä
Kilsoja tuli päälle 400 ja keppanan ruoka oli yhtä hyvä kuin aina
Kotimatkalla pienellä hiekkatiellä meinasin tehä lähempää tuttavuutta hirven kanssa mutta onneks se ymmärsi seistä siinä ojassa eikä tullut tien yli
On se ihmisen mieli vaan niin erikoinen ku suht kaukaa näin sen hirven pään puskien yli kun ajoin tapeilta,silti aivot (juu,kyll mä luulen et ne on vielä siinä kallon sisällä jossain takavasemmas) ei mitenkään käskenyt sitä oikeaata kättä pyörittämään sitä kaasua off suuntaan eli vauhdilla mentiin ohi
Jotenkin en vaan rekisteröinyt koko tilanne kun vasta jälkeenpäin.
olinkin siellä jo tunnin etuajassa, lähinnä siksi että en olisi enää ehtinyt mynämäen kokoontumispaikalle, ja toiseksi en tykkää ajaa pitkissä letkoissa ,sen letkan pumppaamisen takia, 6-7 pyörää vielä menee mutta pidemmät on mulle myrkkyä...
no ei siinä mitään, kiva oli nähdä muitakin ja jutskailla...
reilu 300 km tuli ajeltua hyvässä ja lämpimässä kelissä , eli maxikuskien mitoilla "pari tankillista"...
nimim. miehille jotka kulkevat omia polkujaan..
oli muuten hauska nähdä se HD siellä joukossa, ei ollut ihan lyhyimpiä...
Jep, akku saatana...koko toinen kylki muuttunut sinisestä valkoiseksi
...ylilataus?!
Pyydän hetimiten anteeksi ylimääräisi jumppatuokioita matkan varrella, nää vanhat vehkeet on vähän tälläisiä. Lupaan, että ensikerralla ei tarvitse tätä vehjettä työntää. JGo:n kuvista asia avautuu tietämättömille...
Kiitokset pöytäseurueelle, matkan ideoineille ja erityisesti apuvirtaa antaneelle pariskunnalle
Km tuli jotain 550 paikkeilla.
Oli Keppanakellari käymisen arvoinen paikka, rekvisiittaa oli runsaasti, hieman herätti huvittuneisuutta ne monet kielto/rajoitus/muistutuskyltit...mahtanee olla huonoja kokemuksia joistain seurueista...