• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Kallio Racing koulutuspäivät !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kallio Racing sanoi:
Tiedoksi kaikille osallistujille, että päivän aikataulu lähetetään meilillä ihan tässä lähipäivinä.

Molempina päivinä ohjelma alkaa klo 10, joten paikalle on hyvä tulla viimeistään siinä klo 9.30 pintaan.

Onkos tästä jo lähetetty s-postia?

Myydään ensimmäiselle TÄHÄN KETJUUN VASTAAVALLE:

Lippu Kallio Racing ORG! hitaan ryhmän ratakoulutuspäivälle tiistaina 18.6.2013 klo 10-16.

Hinta: 200€

Jatkot sitten YV/mail/puh.

Syy myyntiin on se, että tuli ostettua asunto. En jaksaisi työ/remppa/muuttopuuhilta järjestää vielä aikaa ratapäivälle.

Väre sanoi:
Myydään ensimmäiselle TÄHÄN KETJUUN VASTAAVALLE:

Lippu Kallio Racing ORG! hitaan ryhmän ratakoulutuspäivälle tiistaina 18.6.2013 klo 10-16.

Hinta: 200€

Jatkot sitten YV/mail/puh.

Syy myyntiin on se, että tuli ostettua asunto. En jaksaisi työ/remppa/muuttopuuhilta järjestää vielä aikaa ratapäivälle.

Terve,
eli ostain tuon lipun pois kuleksimasta

Juho

Edelleen huutelen kyytiä, kts 8.6. viestini.
Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Board Express

puuwe sanoi:
Edelleen huutelen kyytiä, kts 8.6. viestini.
Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Board Express

Mulla ei mahdu kärryyn kahta pyörää, mut onks teidän kärry vapaa? Oon menossa ma illaks Anun mökkiin.

Heips,

Haluaisikos joku jakaa kustannuksia mökistä ti-ke yölle ja/tai pyörän kärräämisestä Espoon suunnilta Alastaroon tiistaina töiden jälkeen ja keskiviikkona takaisin Espooseen? Peräkärryä en omista, enkä ole ennen sykkeliäni kärryllä kuljettanutkaan, mutta mikäli vapaita kuljetuspaikkoja ei löydy, trailerin vuokraaminenkin voisi olla optio, koska peräkoukku minulla kuitenkin on.

Mökkimajoitukselta toivon hiljaisuutta hyvien yöunien varmistamiseksi. :-)

-Seppo / 040-5609939

mart-t sanoi:
Mulla ei mahdu kärryyn kahta pyörää, mut onks teidän kärry vapaa? Oon menossa ma illaks Anun mökkiin.

Moi!
Ehin pakata jo kärryn ja kamat, ongelma ratkesi. Kiitos kuitenkin!

Mahtuisko jonkun suunnilleen Helsingistä kulkevan kyytiin pukit ja lämppärit? Jos on enempikin tilaa, niin sitä voidaan täyttää mopolla ja äijällä.

Hei,

jos joku ei jaksakaan lähteä niin voi myydä lippunsa vaikka minulle. Mieluummin hitaaseen mutta keskinopeakin käy.

Tel. nol4nol nol687780

Ladybird sanoi:
Hei,

jos joku ei jaksakaan lähteä niin voi myydä lippunsa vaikka minulle. Mieluummin hitaaseen mutta keskinopeakin käy.

Tel. nol4nol nol687780

Kyllä sä oot niin vikkelä että älä sit menetä hermoi hitaassa kun me muut kompuroidaan sun eessä :grin:

-Anu- sanoi:
Kyllä sä oot niin vikkelä että älä sit menetä hermoi hitaassa kun me muut kompuroidaan sun eessä :grin:

No vähän tuli myöhään herättyä tähänkin optioon että saapas nähdä pääseekö sitä mukaan :right: Ja kyllä siellä hitaassakin nykyään mennään niin että heikompaa hirvittää :thumbup:

susi sanoi:
Heips,

Haluaisikos joku jakaa kustannuksia mökistä ti-ke yölle ja/tai pyörän kärräämisestä Espoon suunnilta Alastaroon tiistaina töiden jälkeen ja keskiviikkona takaisin Espooseen? Peräkärryä en omista, enkä ole ennen sykkeliäni kärryllä kuljettanutkaan, mutta mikäli vapaita kuljetuspaikkoja ei löydy, trailerin vuokraaminenkin voisi olla optio, koska peräkoukku minulla kuitenkin on.

Mökkimajoitukselta toivon hiljaisuutta hyvien yöunien varmistamiseksi. :-)

-Seppo / 040-5609939

Varmuuden vuoksi toistona: yhtään tyhjää punkkaa kenenkään jo varaamasta mökistä ti-ke yölle?

Kuljetuspulman ratkaisen varmaan mopoilemalla paikalle, kun kelit nyt kerran vaikuttaa ihan kelvoilta -- ellei jostain vielä sittenkin ilmaantuisi vapaa kuljetusoptio jostain.

-Seppo

Vain sokeuteni esti havaitsemasta aikaisemmin, että Anun mökissähän oli jo valmiiksi tarjolla haluamani punkkapaikka, mutta tilanne korjattu nyt. :grin:

11 astetta ja aurinko paistaa. Kypärä päähän ja ajelemaan paikalle. Tästä se päivä alkaa!!:orgmp:

Tervetuloa. Täällä ollaan jo, ja aamuaurinko alkaa lämmittää. Kohta ruiskun kautta aamukahville, herättelemään toi kuorsaava parvilauma ja siitä sitten varikolle purkamaan lastia :thumbup:

Back