• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org!in ikäjakauma.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

.Org!in ikäjakauma. UUSI! -

• alle 12 vuotta

Ääniä: 0 0,0%
  • 12-16 vuotta

• 16-17 vuotta

• 18-22 vuotta

• 23-30 vuotta

• 31-40 vuotta

• 41-50 vuotta

• 50-65 vuotta

• 66-70 vuotta

• yli 71 vuotta

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Jussina 34v.
omg.gif

Eli tarkennuksena tämä kerrottakoon, miksi vähän yli 50 on paras ikä. Silloin on alkanut vapaus, vapaus valita ja tehdä mitä itte haluu.
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
.

Aika kova jätkä olet jos ei työkään vie yhtään aikaa harrastuksiltasi  
bowdown.gif
Ei kai tohon tarvi olla kovinkaan "kova jätkä", eiköhän tuohon 50:een ikävuoteen mennessä ole ihmiselle kerennyt kertyä sen verran rahaa tilille, että voi halutessaan pitää vaikka pari vuotta vapaata...tuolloin ei mielestäni työ kyllä pahemmin harrastusta haittaa, tai ainakin se on siinä kohden ihan itse valittavissa..

kohta lähempänä kolmeekymmentä ku kahtakymmentä
sad_orig.gif
tuntuu et vastahan sitä ajeltiin mopoilla ja otettiin ekan kerran kaljaa vaikka siitä on jo kymmenen vuotta aikaa
biggrin.gif
ei helvetti musta ei tuu ainakaan ikinä vanhaa
smile_org.gif

Tulihan tuota kuusikymmentälukua pätkän matkaa ihmeteltyä, seitsemänkymmentäluku meni koulua käydessä jne. Still going strong, vaikka apupyörillä.
biggrin.gif

51v. Toinen jalka kuitenkin tukevasti maankamaralla, -vielä.
Eiks olekin elämän paras ikä tämä vähän yli 50. Mies parhaassa iässä, oma prätkä, kevät ihan kohta käsillä-koko ajokausi edessä. Voiko olla parempaa olotilaa?
Ihmettelen kava10 tota sun tekstiä, mä olen 28v ja omistan myös OMAN PRÄTKÄN ja kevätkin ihan kohta käsillä ja myös minulla on koko ajokausi edessä. pitäiskö mulla jotenkin olla huonompi olotila kun olen vasta 28v?  :)

edit: ymmärrän kyllä kava10 sun pointin mutta ilmaisu on kyllä vähän heikko.. :orgmp:
Niinmutta Sulla ei oo vielä viidenkympin villitystä.

Tuo alle 30:n ikä on jotenkin sellainen ikävä välimuoto.
Ei enää nuori ( nuoruuden into ), mutta asuntovelat suurimmillaan ja yleensä yöt valvottavia pentuja kotona ja muija vahtii koko ajan, että osallistut kotitöihin ja vaipanvaihtoon etkä ehdi ajelemaan niin paljon kuin haluu.

Eli tarkennuksena tämä kerrottakoon, miksi vähän yli 50 on paras ikä. Silloin on alkanut vapaus, vapaus valita ja tehdä mitä itte haluu. :häähää: :häähää: :häähää:.
Toi on tosimiehen puhetta. 52v.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back