Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon tainnu liittyä päiväkotiin...![]()
60v.![]()
Ei kai tohon tarvi olla kovinkaan "kova jätkä", eiköhän tuohon 50:een ikävuoteen mennessä ole ihmiselle kerennyt kertyä sen verran rahaa tilille, että voi halutessaan pitää vaikka pari vuotta vapaata...tuolloin ei mielestäni työ kyllä pahemmin harrastusta haittaa, tai ainakin se on siinä kohden ihan itse valittavissa..Eli tarkennuksena tämä kerrottakoon, miksi vähän yli 50 on paras ikä. Silloin on alkanut vapaus, vapaus valita ja tehdä mitä itte haluu.![]()
.![]()
Aika kova jätkä olet jos ei työkään vie yhtään aikaa harrastuksiltasi![]()
Toi on tosimiehen puhetta. 52v.Niinmutta Sulla ei oo vielä viidenkympin villitystä.Ihmettelen kava10 tota sun tekstiä, mä olen 28v ja omistan myös OMAN PRÄTKÄN ja kevätkin ihan kohta käsillä ja myös minulla on koko ajokausi edessä. pitäiskö mulla jotenkin olla huonompi olotila kun olen vasta 28v?Eiks olekin elämän paras ikä tämä vähän yli 50. Mies parhaassa iässä, oma prätkä, kevät ihan kohta käsillä-koko ajokausi edessä. Voiko olla parempaa olotilaa?51v. Toinen jalka kuitenkin tukevasti maankamaralla, -vielä.
edit: ymmärrän kyllä kava10 sun pointin mutta ilmaisu on kyllä vähän heikko..![]()
Tuo alle 30:n ikä on jotenkin sellainen ikävä välimuoto.
Ei enää nuori ( nuoruuden into ), mutta asuntovelat suurimmillaan ja yleensä yöt valvottavia pentuja kotona ja muija vahtii koko ajan, että osallistut kotitöihin ja vaipanvaihtoon etkä ehdi ajelemaan niin paljon kuin haluu.
Eli tarkennuksena tämä kerrottakoon, miksi vähän yli 50 on paras ikä. Silloin on alkanut vapaus, vapaus valita ja tehdä mitä itte haluu.![]()
![]()
.