• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org!in ikäjakauma.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

.Org!in ikäjakauma. UUSI! -

• alle 12 vuotta

Ääniä: 0 0,0%
  • 12-16 vuotta

• 16-17 vuotta

• 18-22 vuotta

• 23-30 vuotta

• 31-40 vuotta

• 41-50 vuotta

• 50-65 vuotta

• 66-70 vuotta

• yli 71 vuotta

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
28 vuotta, tässäkin iässä joskus joutuu tosin sitä omaa ikäänsä miettimään, kun ei tunnu muisti pelaavan enää...niinkuin nuorenmpana
confused_orig.gif

44v - ei tunnu missään... vielä! Tapasin muutama kesä sitten prätkävaarin. Kertoi iäkseen 78v. ja Varaderolla kurvaili. Kättään heilautti ja huikkasi pois kurvatessaan, että ikä opettaa, jos ei muuta niin hiljaa kävelemään ja siksi ajelen moottoripyörällä! Jäin puhekalut auki tuijottamaan, kun harmaaparta hienosti keulien katosi baanalle.
bowdown.gif

48-v.Pääsi menemään nuo kriisikymmenet ohi kun en ollut tietoinen että pitäisi oirehtia...mutta nythän nuo villitykset ovat ihan tuloillaan.
biggrin.gif

Lueskelin noita iästä kertovia juttuja. Oli aika kiivastakin vääntöä meidän vanhojen ja nuorison välillä. Että mikä ikä on hyvä. Väännänpä puukkoa haavassa: Nuoriso ei muista, että me vanhukset TIEDÄMME mitä on olla nuori. Te nuoret LUULETTE TIETÄVÄNNE mitä on olla vanha. Ei olla samalla viivalla.
Sananlasku: Nuoruus on tauti, joka paranee ajan kanssa.
Tekis mieli laittaa tähän
tounge.gif
mutta laitankin vaan
smile_org.gif

Terveisin: ahu 54, missä se 54 tarkoittaa syntymävuotta ja kohta ikääkin.

41 v. jo takana. Saa nähä paljo ja mitä muuta on edessä kuin hyttyset ja muut ötökät.

Korttikin on jo päässy pahasti rypistymään kuin otsanahka, meinasivat jo pojat pois ottaa ku ei selvää saaneet päivämääristä, prkl...
veryangry.gif

Mut kyl se tästä vielä iloks muuttuu.

42 ja luulot itsestä sen kun kasvaa ja tietenkin hymiö lopuksi ettei luulla liian vanhaksi  
062802jumpie_prv.gif

oho..katoi jotka ovat vastanneet tänne ja rekisteröityneet jo v.2002 ei meitä paljon ole
omg.gif

Vielä saa useamman vuoden olla samassa lokerossa..eli 23-30
buttrock.gif
Henkinen ikä on tietysti eriasia..sitä on vaikea itse arvioida. Todennäköisesti kaverit tietää paremmin.

Hmm, huomaa että tämä sivusto on selvästi enemmän aikuisten suosiossa kuin vaikkapa motot.net. Ihan looginen selityskin tuolle tosin löytyy.

Itse olen aivan hurjat 16v.
nixweiss.gif
Ehkä kuitenkin henkisesti edellä, ensimmäinen moottoripyöräilykesä on edessä ja aion ajaa maltillisesti, oppia kokemastani ja ennen kaikkea pysyä hengissä.
idea3.gif
Pyöräkin on kustomi ja sen kunniaksi partakin ajelematta.
062802moto_prv.gif

Hmm, huomaa että tämä sivusto on selvästi enemmän aikuisten suosiossa kuin vaikkapa motot.net. Ihan looginen selityskin tuolle tosin löytyy.

Itse olen aivan hurjat 16v.  
nixweiss.gif
Ehkä kuitenkin henkisesti edellä, ensimmäinen moottoripyöräilykesä on edessä ja aion ajaa maltillisesti, oppia kokemastani ja ennen kaikkea pysyä hengissä.  
idea3.gif
Pyöräkin on kustomi ja sen kunniaksi partakin ajelematta.  
062802moto_prv.gif
Itseltäkin löytyy "vain" 17v taulusta, mutta tästä se lähtee
smile_org.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back