• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

org!hohtokeilaa ja safkaa 24.10-09

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
heips
nyt ois tyrkytyksessä hohtokeilausta ja sen jälkeen ruokailua.

hohtokeilaus kampin keilahalissa.keilaus alkaa klo:17.00-18.30 maksaa 13.5e/hlö,sisältää kengät...tietysti juomaakin löytyy kun itse ostaa baaritiskiltä  
033102beer_1_prv.gif

keilauksesta on tunti aikaa siirtyä cantiina westiin ruokailu alkaa klo:19.30-?
alustavasti varattu iso buffalo -kabinetti.riippuen osallistuja määrästä katson kannattaako kabinetti pitää vai vaihdetaanko ei kabinettiin .
smile_org.gif

ruoka vaihtoehdot:
1.cantina west ribs
*legendaarista porsaan paahtokylkeä,samettista bbq kastiketta+ranskikset
hinta:18.50

2. cajun blackened steak:
*perinteiseen cajun-tyyliin valmistettu 200g:n ruutipihvi härän ulkofileestä,papu-kasvishöystöä,jalopenovoita ja lohkoperunoita.

hinta:22.30e/hlö

valkkaa vaihtoehdoista mieluisin sapuska ja ilmota mulle.kiitos.

keilaukseen tulossa:              ruokailussa messissä:
1.piipu       *                         1.piipu/2 *
2.annepii   *                          2.annepii/2*
3.                       3.muukka/1*
4.ertzi5 *                              4.ertzi5/2*
5.tirkko *                              5.tirkko/2*
6.minttu *                            6.minttu/2*
7.jassu   *                            7.jassu/1*
8.puuwe  *                           8.puuwe/2*
9.markku *                            9.markku/2*
10.bren  *                            10.bren/juopottelee
11.miqa *                             11.miqa/1*
12.bikergirl 79 *                     12.bikergirl 79/2 *
13.tiggeri *                           13.tiggeri/1*
14.isoartsi *                          14.isoartsi/2*
15.mustaharmaa *                  15.mustaharmaa/2*

keilaukseen oon varannu 3 rataa eli 15 henkee mahtuu pyörittää palloo.safkaamaan mahtuu ainaki 20 henkee....

*maksaneet merkitään *tähtösellä

ilmottautuminen loppuu 15.10.09 mennessä,jollon pitää olla myös maksettu.ilmotan lähempänä tilinumeroa.

tervetuloa  
buttrock.gif

Hei kiva!
Tuohon on toki viel aikaa, mut alustava ilmo täältä, sekä keilaus & ruoka  
smile_org.gif

laitoin esille ruokavaihtoehdot..aika raskasta tykitystä..jos joku kaipaa kevyempää sapuskaa,ni ilmotelkaa mulle .

laitan tilinumeroo ens kuussa...eli ei kiirettä rahan kaa :)viel on monta hienoo tapahtumaa orgis ennen tätä..
062802moto_prv.gif

laitoin esille ruokavaihtoehdot..aika raskasta tykitystä..jos joku kaipaa kevyempää sapuskaa,ni ilmotelkaa mulle .
Toi fiesta on aivan loistava, mutta lähes kaikki on uppopaistettua. Ne ketkä ei tota ole testannut niin kannattaa kokeilla, itse syönyt ton niin monta kymmentä kertaa että jotain muuta vois kaivata ;)

Onks ravintolalla jotain sitä vastaan että saatais jotain perus fajitaksia tai vaikka noita herkullisia ribsejä vaihtoehdoiksi?

Onks ravintolalla jotain sitä vastaan että saatais jotain perus fajitaksia tai vaikka noita herkullisia ribsejä vaihtoehdoiksi?
do dii..vaihtoehtoja löytyy.eli vaihetaan numero 2 eli pihvi pois ja tilalle cantina west ribs.onks ok?

etukäteistilaukseen ei voi ottaa enempää vaihtoehtoja,eli maksimissaan kahta ruokaa ja määrät halutaan tietää etukäteen.eli safkat tulee nopeemin ja ei oo raha hässäkkää ku mä maksan kerrall kaik..

tai sit

jokainen tilaa vast paikan päällä.ihan mitä haluaa..kestää vähän kauemmin..mutt sitt vaihetaa kabinetti pois...koska niis on semmonen ett ne maksaa 100e tunti..mutt ruuat ja juomat vähennetään siitä..mä en haluu ottaa sitä riskii ett jengi peruu viime hetkell ja mä joudun maksaa ylimääräset tai siis juoda sen rahan edestä .liian rankkaa
wink.gif

mulle kaik käy..päättäkää työ
smile_org.gif

hienosti jo jengii kasassa...eiks kukaa uus uskalla messii
033102bebe_1_prv.gif

Lisäätkö Brenin ja Miqan mukaan sekä keilaamaan että syömään? Kiitos
smile_org.gif

Mä laitan ruokavalintoja vähän myöhemmin.

Meinasin jo ilmottautua, kunnes muistin että olen kaasona parhaan ystäväni häissä samana päivänä....
Toivottavasti piipu jaksaa järkkäillä toisenkin setin talven aikana, näissä on aina ollut mukavata
smile_org.gif

Meinasin jo ilmottautua, kunnes muistin että olen kaasona parhaan ystäväni häissä samana päivänä....
Toivottavasti piipu jaksaa järkkäillä toisenkin setin talven aikana, näissä on aina ollut mukavata
smile_org.gif
voi harmin paikka..ei oo nyt ketää viemässä meit tissibaariin..sori oli ihan pakko
biggrin.gif

seuraavall kerral sit.

Ilmoittaudun sekä heittelemään palloja ränniin, että ruokailemaan - kiitos.

mä oon tämmönen diktaattori vaihdoin ykkös safkan toiseen.vähän halvempaan...enempää en vaihtele..  
lookaround_orig.gif

vielä mahtuu mukaan  
buttrock.gif

edit:ei osaa kirjottaa.

Back