• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

org!hohtokeilaa ja safkaa 24.10-09

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mahtaako iällä olla väliä jos syömään haluaa? itse oon vasta 17 mut voisin liittyä seuraan jos tämä mahdollista?

mahtaako iällä olla väliä jos syömään haluaa? itse oon vasta 17 mut voisin liittyä seuraan jos tämä mahdollista?
kyselin asiaa ravintolasta...vastaus:alaikänen ei voi tulla kabinettiin tai jos tulee nin sinne ei voi tarjoilla alkoholia..tai sitten kabinetissä tarjoillaan vain alkoholitonta...

mä luulen ett meille maistuu alkoholi..eli harmi kyllä ei taida onnistua
sad_orig.gif

Mulle tuli valitettavasti este joten keilapaikka ja kakkosruoka myynnissä. Laita privaa jos kiinnostaa.

Edit: paikka myyty Muukalle!

Sairastumisen takia tarjolla olisi 2 kpl keilauspaikkoja (ja miksei 2 kpl safkasettejäkin) - jos ei halukkaita lunastajia ole niin pitänee tulla itse köhimään.

Mutta koitetaan nyt näin...

Hei mut koht pitää alkaa lähtemään, ettei olis kauhiasti myöhässä aikaisesta  
tounge.gif

Iso kiitos Piipulle taas järkkäämisestä, keilaaminen oli kivaa, syöpöttely kans ja seura loistavaa niinkuin aina
062802jumpie_prv.gif

Kiitos vaan kaikille, kivaa oli.
Jouduin hieman kesken poistumaan kotimatkalle, mutta eipähän ollut aamulla pää ihan niin kipeä.

Kiitokset myös täältä Piipulle ja tietenkin koko mukana olleelle "köörille".

Keilaus meni hyvin, tietääkseni kukaan ei tiputtanut palloa varpailleen, eikä heittänyt takana istujien syliin
smile_org.gif

Ruoka oli hyvää ja ainakin omalta osaltani sitä oli riittävästi.

keilauksen tulokset:
1.vesku 252 pistettä.
2.jassu 250.
3.tirkko 245.
4.miqa 215.
5.markku 213.
6.ertzi5 189.
7.annepii 177.
8.minttu 171.
9.piipu 166.
10.puuwe 162.
11.muumuu 158.
12.artsi 154.
13.biibii 151.
14.mh 142.

hirmuu kivaa oli taas,kiitoksia kaikille.meitsi sai niist virtasista ehkä hiukan liikaa virtaa
tounge.gif
onneks ertzi5 ja tirkko piditte huolen ett lähin aikasin kotio.kiva ku muutama uuskin oli uskaltautunut mukaan
thumbs-up.gif

Iso kiitos Piipulle järkkäilyistä ja muille kiitokset hyvästä seurasta.
062802jumpie_prv.gif

Seuraavaksi vuosikokous ja sitten Tallinna
033102beer_1_prv.gif

Back