• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tukholman Moottoripyörämessut 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä tämän hetken lähtijät. Paikat on nyt myyty loppuun. Lisäpaikkojen selvitys alkaa arkien alkaessa.

suzukai
Markku
Telos
Bren
S^Hansu
ttuttu
vilttu
Kriisi
LaMaskaqueredaere eli kaveiden kesken la makkara.
jarasan
R1ivattu
riisor
sikiviki
Lowkku
terwo
suopo
tarez
TheRoot
Justiina
Muukka
Brian.p
Absum
Absum Avec
Rita Mau
Ville_83
Shadow77
heippa
-wexi
dmachine
halibatsuiba
Bolt
Hannula
Petri12r
shwoomie
Letti
Orava
Juutana
satzuma
ReG

Varasijat / paikkaa jonottavat

1. Jammuu
2.-Jenni-
3.-Harza-

Viimeksi muokattu:
Löytyykös vielä lisää reissuun haluavia?

Mikäli haluat mukaan reissuun niin ilmoita siitä tässä viestiketjussa. Aloitan tuon jälkeen lisäpaikkojen selvityksen. Tällä hetkellä on jonopaikoissa jo kaksi henkilöä ja lisämatkailijat toivotan lämpimästi mukaan.

Joten ei muuta kuin nimeä alle jos retki vielä kiinnostaa.

Ilmoittautuminen on sitten sitova.

Ekaan viestiin on päivitetty hyttikavereita ja lähtijälista.

Jos vielä haluat lähteä reissuun, niin nyt sitten äkkiä ilmoittautumista tähän ketjuun.

Tuon meidän porukan voi myös laittaa jo hyttilistaan, tuskin siihen mitään muutoksia enää tulee.

suopo sanoi:
Samaan kämppään Halibatsuiban kanssa, kiitos.
Mulle oik. puoleinen alapeti.

Laivan hytissä mieluusti ne pari muuta semmosia jotka
a) kestää kuorsausta
b) menee nukkumaan klo 24 nurkilla, tai sitten ei :grin:
c) on hauskoja kännissä

sikiviki sanoi:
Juu voisin tullakkin samaan hyttiin, jos kelpaa.
Tosin noi taitaa olla hankala järkätä. Taitaa noi piletit tulla ihan randomina.
Hotla on sit ihan toinen juttu.

a) kuorsaan
b) sammun ennen klo 24 tai sit en
C) en varmaankaan oo, mut ei se haittaa, oon sammunu

suopo sanoi:
Teretulemast,tää onkin sit Pukamahytti :jippikaijee::jippikaijee: Yks vielä mahtuu.

Elikäs:
1. Suopo
2. Halibatsuiba
3. Sikiviki
4. ?

Eli yx mahtuis tähän hyttiin vielä.

Mut ja Jennin voi poistaa odotuslistalta. Duunit ovat nyt päättäneet estää tän reissun meiltä vaikka kuinka taistelimme vastaan.

Verkkokauppassa kävi kämmi ja sen seurauksena syntymäajat puuttuvat lähtijäraportista.

Lähtijät voisivat laittaa pikaisesti syntymäaikansa minulle pikaviestinä. Siis pelkkä syntymäaika, ei mitään hetujen loppuosia.

Pahoitteluni ylimääräisestä vaivasta.

suzukai sanoi:
Verkkokauppassa kävi kämmi ja sen seurauksena syntymäajat puuttuvat lähtijäraportista.

Lähtijät voisivat laittaa pikaisesti syntymäaikansa minulle pikaviestinä. Siis pelkkä syntymäaika, ei mitään hetujen loppuosia.

Pahoitteluni ylimääräisestä vaivasta.

Näitä on tullut tänään jo huomattava osa. Kiitos kaikille syntymäaikansa lähettäneille.

Ne keneltä vielä puuttuu niin laittakaa tulemaan privana.

En olisi uskonut että jo tässä vaiheessa reissua joudun pyytämään kiitos ja anteeksi.

Kaksi viime hetken peruutuspaikkaa vapaana

Yhteyttä meikäläiseen privalla mikäli haluat reissuun.

Buffee ruokailijat on laitettu viestiin ekaan viestiin.

Ekaan viestiin päivitetty hyttijako. Sitä voidaan vielä muuttaa, jos siltä näyttää. Pari muutosta tuli edelliseen versioon.

Tarkoitus oli että hyttiporukka sitten jaetaan parit joiden kanssa majoitutaan hotelliin.

Laittakaa viestiä jos ei jako käy.

Vielä on kaksi peruutuspaikkaa vapaana, jos haluat reissuun niin pikaisesti mulle viestiä

Melkein kaikki ovat ilmoittaneet syntymäaikansa minulle, jos et vielä ole niin laitappa mulle äkkiä privaa.

Edit: Pari muutosta tehty hyttijakoon taas kerran :)

Viimeksi muokattu:
Viikkarille lähti tänään lopullinen nimilista osallistujista. Hytit ja huoneet on jaettu. Hyttijako löytyy tämän viestiketjun ekasta viestistä. Huonejako on tehty niin että hyttikavereista on tehty huonejako.
Tällä hetkellä huonejaosta on tehty vain versio missä on ihmisten oikeat nimet, enkä taida laittaa sitä näkyville.

Tässä jossain vaiheessa ennen reissua tulee tarkempi aikataulu näkyviin, mutta laitetaan nyt yksi tärkeä aika näkyviin.

Kokoonnutaan Katajanokan Vikken terminaalissa torstaina 24.01.2013 klo 16.30. Kokoontumispaikkana on terminaalin yläkerran ravintola. Pyrimme olemme taas siellä samassa peränurkassa missä olimme Tallinnan reissullakin lippuja jakamassa. Tunnistat varmasti paikan Org!-paidoista.
Laiva lähtee klo 17.30, joten älä myöhästy, laiva ei odota ketään, ei edes sinua.
Buffet-ruokailu alkaa heti klo 18, joten mikäli olet ostanut ruokailun niin nähdään ruokailussa.

Haluan kiittä jo tässä vaiheessa kaikkia tälle neitsytmatkalle lähteneitä, varmasti tästä reissusta jää monta muistikuvaa, joita voi sitten vanhana muistella ja kertoa muille vanhainkodin asukkaille miten sitä on eletty.

Back