• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tukholman Moottoripyörämessut 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin miten sen hyttiluokan muutoksen kanssa sitten onkaan.. Eli onko kahden hengen ikkunallinen mahdollinen ja jos, niin miten se tapahtuu ja mihin hintaan? Anne ei oikein innostunut minun A-luokan matkasta ja haluaisi mukaan.

Ja mites jos vaan toinen puolisko on orgin jäsen, niin tuleeko se toinen siivellä jäsenetuhintaan. Mietin tässä mahdollista jälleenliittymistä..

Viimeksi muokattu:
Täällä olisi myös kiinnostusta kahden hengen hyttiin (ikkunalla ei niin väliä).

Juu vois vaikka lähteä jos sais kahenhengen hytin vaan... paljon tulis lisämaksua...:jpstyle:

J@ck sanoi:
Niin miten sen hyttiluokan muutoksen kanssa sitten onkaan.. Eli onko kahden hengen ikkunallinen mahdollinen ja jos, niin miten se tapahtuu ja mihin hintaan? Anne ei oikein innostunut minun A-luokan matkasta ja haluaisi mukaan.

Ja mites jos vaan toinen puolisko on orgin jäsen, niin tuleeko se toinen siivellä jäsenetuhintaan. Mietin tässä mahdollista jälleenliittymistä..

Selvitellään näitä ensi viikolla, jos saataisiin jotenkin ilman suurempaa säätöä tehtyä tälläiset "kermaperse"-lisäykset :D Ylläpidolla on muutenkin kädet täynnä töitä ja jos vielä pitää sinne jokainen hyttiluokka naputtaa erikseen niin hommia riittää.

Orgin jäsenhinnat koskee vain orgin jäseniä. Mitään siipeilyä ei sallita. Joten vaihtoehdoksi jää joko liittää vaimo jäseneksi tai sitten maksaa vaimosta normihinta. Kyllä se vaimokin saa jäsenmaksulle vastinetta ;)

PS. Pakko kysyä kun jäi vaivaamaan. Miksi siellä hytissä pitää ikkuna olla?

suzukai sanoi:
Selvitellään näitä ensi viikolla, jos saataisiin jotenkin ilman suurempaa säätöä tehtyä tälläiset "kermaperse"-lisäykset :D Ylläpidolla on muutenkin kädet täynnä töitä ja jos vielä pitää sinne jokainen hyttiluokka naputtaa erikseen niin hommia riittää.

Orgin jäsenhinnat koskee vain orgin jäseniä. Mitään siipeilyä ei sallita. Joten vaihtoehdoksi jää joko liittää vaimo jäseneksi tai sitten maksaa vaimosta normihinta. Kyllä se vaimokin saa jäsenmaksulle vastinetta ;)

Niin, mennäänkö hytiin katselemaan vaimon kanssa ikkunasta ahtojäitä, vai keskitytäänkö Kimmo Sasin lailla "politiikan puhumiseen"...? :;):
No, jos sattuisi pilvetön taivas, niin tuurilla kuunvalon kajastaessa olisi romanttista pelata korttia...? *tirsk*

Asiaan, kysytään lomaa kotoa. Palaan asiaan vääpelin käsiteltyä anomukseni.

Jotenkin nukkuminen ahtaassa hytissä kolmen muun laskuhumalaansa kuorsaavan kanssa ei tunnu kovin romanttiselta. Suuntaansa...:kääk: Tai sit mä vaan olen vanha?

Kaksi tiukkapipoista kermapersettä etsii samanhenkistä hyttiseuraa. Yht. Yst. Pyyd. Priv.

suzukai sanoi:

Jonniinmoista ahtaan paikan vieroksumista ja kun kerran kahden hengen hytti, niin miksei sitten ikkunalla. Mukavampi sellainen minunkin mielestä on, vaikka ahtojäiden katselu vähemmälle jäisikin. Samaan kämppään vieraiden ihmisten kanssa en kokemusten perusteella lähde edes itsekseen.
Jos menee vaikeaksi, niin antaa olla.

Viimeksi muokattu:
Todennäköisesti messissä, pitää kattoa miten duunin sais sovitettua tähän. :) :jippikaijee: :WAZAAP:

Kiitos ttuttu kun ostit mullekin lipun! :respect:

Ulkomaanmatkat perkeleet kun sotkee näihin ilmoittautumisia.. :p :thumbup:

Taitaa jäädä reissu sikseen, kun vaimot yhdessä keskenään päättivät Tukholman-risteilystä viikkoa ko. ajankohtaa aikaisemmin sillä aikaa, kun olin maitokaupassa tänään.
Siis kaverin perheen kanssa risteillään yhdessä...

Pitäkää hauskaa...:bye:

Kahden hengen hytti kiinnostaa.
Sorry, mutta kun on jäsenenä kirjautunut niin kauppa tarjoaa vain jäsenhintaista lippua.
Kuis sen kalliimman lipun saa ostettua vaimokkeelle?

Brian.p sanoi:
Kahden hengen hytti kiinnostaa.
Sorry, mutta kun on jäsenenä kirjautunut niin kauppa tarjoaa vain jäsenhintaista lippua.
Kuis sen kalliimman lipun saa ostettua vaimokkeelle?

Muut korjatkoon, jos olen aivan väärässä, mutta vaimokkeesi pitää rekisteröityä foorumeille ja sitten tehdä tilaus omilla tunnareilla. Kauppa osaa sitten tarjota oikeanlaista pakettia.

CJ sanoi:
Taitaa jäädä reissu sikseen, kun vaimot yhdessä keskenään päättivät Tukholman-risteilystä viikkoa ko. ajankohtaa aikaisemmin sillä aikaa, kun olin maitokaupassa tänään.
Siis kaverin perheen kanssa risteillään yhdessä...

Pitäkää hauskaa...:bye:
Parempi tossun alla, kuin taivasalla. :)-

suopo sanoi:
Ensikertalainen ilmoittautuu mukaan :grin:

Samaan kämppään Halibatsuiban kanssa, kiitos.
Mulle oik. puoleinen alapeti.

Laivan hytissä mieluusti ne pari muuta semmosia jotka
a) kestää kuorsausta
b) menee nukkumaan klo 24 nurkilla, tai sitten ei :grin:
c) on hauskoja kännissä

suopo sanoi:
Samaan kämppään Halibatsuiban kanssa, kiitos.
Mulle oik. puoleinen alapeti.

Laivan hytissä mieluusti ne pari muuta semmosia jotka
a) kestää kuorsausta
b) menee nukkumaan klo 24 nurkilla, tai sitten ei :grin:
c) on hauskoja kännissä

Juu voisin tullakkin samaan hyttiin, jos kelpaa.
Tosin noi taitaa olla hankala järkätä. Taitaa noi piletit tulla ihan randomina.
Hotla on sit ihan toinen juttu.

a) kuorsaan
b) sammun ennen klo 24 tai sit en
C) en varmaankaan oo, mut ei se haittaa, oon sammunu

Teretulemast,tää onkin sit Pukamahytti :jippikaijee::jippikaijee: Yks vielä mahtuu.

sikiviki sanoi:
Juu voisin tullakkin samaan hyttiin, jos kelpaa.
Tosin noi taitaa olla hankala järkätä. Taitaa noi piletit tulla ihan randomina.
Hotla on sit ihan toinen juttu.

a) kuorsaan
b) sammun ennen klo 24 tai sit en
C) en varmaankaan oo, mut ei se haittaa, oon sammunu

Elikäs:
1. Suopo
2. Halibatsuiba
3. Sikiviki
4. ?

Back