• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes to saunailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Letkanvetäjä varmistui ja vaihtui, se on joko

Anu2009 tai sitten GuessWho  
062802jumpie_prv.gif
Kiitos kiitos, tämähän tuli mukavana yllätyksenä
biggrin.gif

Eli siis lisätään vielä sen verran että letkan vetää joko Riisor, allekirjoittanut tai Anu2009.

Oli niin tai näin, nyt on varmistettu että joku sen vetää varmuudella. Itse en siis ollut ilmoittautunut kys tripille, joten jos jotain tietoja oli mitä piti ilmoitella kulkulupien osalta, niin huutakaa HEP !

062802moto_prv.gif

Letkanvetäjä varmistui ja vaihtui, se on joko

Anu2009 tai sitten GuessWho  
062802jumpie_prv.gif
Kiitos kiitos, tämähän tuli mukavana yllätyksenä  
biggrin.gif

Eli siis lisätään vielä sen verran että letkan vetää joko Riisor, allekirjoittanut tai Anu2009.

Oli niin tai näin, nyt on varmistettu että joku sen vetää varmuudella. Itse en siis ollut ilmoittautunut kys tripille, joten jos jotain tietoja oli mitä piti ilmoitella kulkulupien osalta, niin huutakaa HEP !

062802moto_prv.gif
Oolraittista
biggrin.gif

Ja oikeat nimet voisi ilmoitella mun inboxiin, kiitos
smile_org.gif

..ttu perr...

Enhän minä muistanut tässä kesähuuruissa koko hommaa ja nyt huudeltiin maksujen perään
biggrin.gif

Varmuuden vuoksi perun saunapaikkani, eli siitä nyt joku noheva tyttöjen selänpesijä saa peruutusmestan.

Sen suhteen lähdenkö ajelulle mukaan ja paskaa jauhamaan perille hetkeksi, palataan asiaan...
lookaround_orig.gif

..ttu perr...

Enhän minä muistanut tässä kesähuuruissa koko hommaa ja nyt huudeltiin maksujen perään
biggrin.gif

Varmuuden vuoksi perun saunapaikkani, eli siitä nyt joku noheva tyttöjen selänpesijä saa peruutusmestan.

Sen suhteen lähdenkö ajelulle mukaan ja paskaa jauhamaan perille hetkeksi, palataan asiaan...
lookaround_orig.gif
Jos meinaat lähteä "paskaa jauhamaan" niin ilmoitathan kuitenkin mahd. pian jotta saamme sinutkin sitten perille asti mukaan XD

..ttu perr...

biggrin.gif

lookaround_orig.gif
Jos meinaat lähteä "paskaa jauhamaan" niin ilmoitathan kuitenkin mahd. pian jotta saamme sinutkin sitten perille asti mukaan XD
Just meinasin tuota kysyä, jotta nimi (ihan syntymä sellainen) täytyy kait saada listoille...

Soitin emännälle iltaloma-anomuksen merkeissä, mutta ei vastaa. Taitaa olla putkimies kylässä
kaboom.gif
.

Vahvistan vielä tänään, pääseekö messiin päristelemään!

..ttu perr...

biggrin.gif

lookaround_orig.gif
Olikos tästä paikka vapaana, vai joko homma on "nipussa"? Voin lähteä mukaan jos mahtuu.

..ttu perr...

biggrin.gif

lookaround_orig.gif
Olikos tästä paikka vapaana, vai joko homma on "nipussa"? Voin lähteä mukaan jos mahtuu.
Huomasin että olet pk-ajelulle tulossa tänään, nykäise hihasta niin sovitaan tuo sauna homma, siellä ois tosiaan paikka vapaana
smile_org.gif

Mulla on valkoinen held:n nahkainen ajotakki, mustat housut... ja marushin kypärä peilivisiirillä...

Äh, kun pitää olla niin äkkipikainen ilmoituksissaan, kun ensin hidastelee...

Eli joo, iltalupa myönnetty ja ajelulle tulen. Saunaankin olisi "saanut" jäädä, mutta se paikka taisi mennä jo kun luovuin
sad_orig.gif

Pistän nimen privaan kuitenkin, jotta perille asti pääsee.

Äh, kun pitää olla niin äkkipikainen ilmoituksissaan, kun ensin hidastelee...

Eli joo, iltalupa myönnetty ja ajelulle tulen. Saunaankin olisi "saanut" jäädä, mutta se paikka taisi mennä jo kun luovuin
sad_orig.gif

Pistän nimen privaan kuitenkin, jotta perille asti pääsee.
Taisi se putkimies "tulla nopeasti" kun sitten noinkin nopeasti
lähti....
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
.

Mahtoiko olla paikallinen yrittäjä jos noin nopeasti pääsi perille
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
.

Taisi se putkimies "tulla nopeasti" kun sitten noinkin nopeasti
lähti....
tounge.gif

tounge.gif

tounge.gif
.

Mahtoiko olla paikallinen yrittäjä jos noin nopeasti pääsi perille
tounge.gif

tounge.gif

tounge.gif
.
Emäntä tuli eteisessä vastaan nakuna ja hiukset sekaisin, kuulemma päiväunilla ollut. Joojoo
tounge.gif

No heruipa helpommin lupa lähteä Uppariin orggailemaan
sport05.gif
Et sitte huomannu heruttaa koko kassillista samaan pottiin...
vaan tyydyit.....
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
TUNARI !

Back